Pussik Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 :f To może, niech będzie mniej szybka i bardziej dokładna. :) Zmień renderer na początek. Bo jak domniemam, używasz scanline`a?
arev Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 Poza tym pojechałeś z tymi słoiczkami. Raz, że brakuje jeszcze jednego elementu zamknięcia (nie uwierzę, że akurat we wszystkich odpadło), dwa, że całe te objemki robi się z drutu o znormalizowanym przekroju, a nie zmniejszonym proporcjonalnie do pojemnika ;)
Bruneq Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 jest dobrze, kazdy od czegos zaczynal...ciekawi mnie tylko czemu w młynka wychodza cale ziarenka?:)modeluj modeluj, skill najwazniejszy! potem zmienisz renderer i bedize wypas! nie od razu Rzym zbudowano
DonJakub Napisano 8 Sierpień 2008 Autor Napisano 8 Sierpień 2008 Pussik - "scanline`a" - hmm tak nie bardzo mogę skojarzyć co to jest ;p ? arev - "brakuje jeszcze jednego elementu zamknięcia" - a to co w domu też masz takie ? :D ( przypuszczałem, że nikt nie będzie wiedział o co chodzi ale jednak nie ) co do drutu to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi ? Wydaje mi się, że jest dobry. Bruneq - co do ziarenek to zgodzę się :D ale jakoś tak pasowało mi to, co do reszty to dzięki i jakoś postaram się poprawić. Pozdrawiam
khatake Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 scanline to takie figo fago które musi twoją scenę wyrenderować. w menu pod f10 masz na samym dole assign renderer i tam możesz zmienić jaki renderer będzie renderował twoją scenę. póki nie liźniesz trochę mentalowego oświetlenia to trochę ci mental ray (drugi renderer który będzie widniał na liście) na plaster. tu masz wyczerpujący artykuł na ten temat http://www.forum3d.pl/f3dwork.php?md=sa&idd=9&id=22 narazie pozostań przy scanlinie. pomodeluj trochę i jak będziesz już z jakiegoś modelu, choćby bardzo prostego bardzo zadowolony to zacznij wrzucać jakieś światła. na początku pewnie zwykłe światło omni z cieniami raytraycingowymi (znajdziesz w opcjach światła) i włącz mental raya. próbój kombinuj i ćwicz. a i poczytaj też trochę o mapach bo te twoje materiały cierpią z tego powodu że to zwykły diffuse. jakbyś dorzucił mapę specular lub bump byłoby lepiej. więc do roboty i good luck
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się