Skocz do zawartości

mudbox ło matko


marcin wuu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

No na bank można color, specular i co tam jeszcze za mapy renderer obsługuje w tym mudbxie wypalić na texturze. Skoro można je tworzyć i edytować to po to żeby później użyć w jakimś zewnętrznym programie do 3d. Wydaje się że jak ktoś tworzy postać czy coś innego tylko pod stilla to raczej nie będzie potrzeby eksportować tego wszystkiego do innego softu. Prezentacja modelu stoi na wysokim poziomie w nowym mudboxie a ludzie potrafili zdziałać cuda z renderami z zbrusha które wyglądają sporo gorzej.

 

Swoją drogą ciekawi mnie czy system malowania w mudboxie będzie działał na zasadzie poly paintingu czy będzie to malowanie po texturze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woho! mudbox zmiótł wszystko z powierzchni ziemi :P

super żabek :P i to jeszcze w realtimie!

 

Tomala z tego co kiedyś pisali ma być malowanie po texturze ale teraz to już nie taki problem jak kiedyś i w mudzie będą warstwy jak trzeba nie to co w tym drugim sofcie :D ale może poly painting też będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby nie patrzeć w trakcie prezentacji pan pokazał ze można nakładać kolorki, a potem zapodał już przygotowaną teksturę.

 

Co do renderingów... no na pewno fajnie że będzie można prezentować to wszytko od razu w sculpterze, ale jeśli ten brąz jest pokazem możliwości muda jeśli chodzi o materiały podczas rzeźbienia to raczej wolę zbrushowe matcapy- w nich "czyste" modele prezentują się raczej lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności