Napisano 12 Sierpień 200816 l Dodali nowy filmik pt. siggraph do tego dema mudboxa co już wszyscy widzieli o tutaj troszkę daje radę
Napisano 12 Sierpień 200816 l No ten rendering pod koniec, ostre... Ale czy pod względem rzeźbienia bedzie lepszy od z, zobaczymy..
Napisano 12 Sierpień 200816 l Robi ogromne wrażenie - brakuje mi jakoś specyfikacji sprzętu który to wszystko udźwignie (nął)
Napisano 12 Sierpień 200816 l Malowanie i rendering dają radę, rendering nawet baaardzo i lazy mouse zapodali pod nazwą steady stroke ;)
Napisano 12 Sierpień 200816 l Oby istniała możliwość zbakowania tych pięknych renderów do tekstur bo tym się nie chwalą (oby jeszcze)
Napisano 12 Sierpień 200816 l No na bank można color, specular i co tam jeszcze za mapy renderer obsługuje w tym mudbxie wypalić na texturze. Skoro można je tworzyć i edytować to po to żeby później użyć w jakimś zewnętrznym programie do 3d. Wydaje się że jak ktoś tworzy postać czy coś innego tylko pod stilla to raczej nie będzie potrzeby eksportować tego wszystkiego do innego softu. Prezentacja modelu stoi na wysokim poziomie w nowym mudboxie a ludzie potrafili zdziałać cuda z renderami z zbrusha które wyglądają sporo gorzej. Swoją drogą ciekawi mnie czy system malowania w mudboxie będzie działał na zasadzie poly paintingu czy będzie to malowanie po texturze?
Napisano 13 Sierpień 200816 l woho! mudbox zmiótł wszystko z powierzchni ziemi :P super żabek :P i to jeszcze w realtimie! Tomala z tego co kiedyś pisali ma być malowanie po texturze ale teraz to już nie taki problem jak kiedyś i w mudzie będą warstwy jak trzeba nie to co w tym drugim sofcie :D ale może poly painting też będzie :)
Napisano 13 Sierpień 200816 l gdyby tylko nie wywalał się na każdej prezentacji to byłoby ok. Koleś cos mówil o odpowiednim GPU do tej wydajności. Praktyka pokaże na co stac to coś.
Napisano 13 Sierpień 200816 l Hmmm.. właściwie to nie zachwyca to, co pokazali.. gdzie to malowanie?? :/
Napisano 13 Sierpień 200816 l Jakby nie patrzeć w trakcie prezentacji pan pokazał ze można nakładać kolorki, a potem zapodał już przygotowaną teksturę. Co do renderingów... no na pewno fajnie że będzie można prezentować to wszytko od razu w sculpterze, ale jeśli ten brąz jest pokazem możliwości muda jeśli chodzi o materiały podczas rzeźbienia to raczej wolę zbrushowe matcapy- w nich "czyste" modele prezentują się raczej lepiej
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto