Skocz do zawartości

SCENA 3D: Old Gas Station..


Gość BiX

Rekomendowane odpowiedzi

Hej :)

 

Dawno nic takiego nie robiłem więc tak dla zasady czasem coś skubnąć trzeba. Potrzebuje waszej pomocy przy dalszym modelowaniu oraz teksturowaniu. Wasze rady są tutaj niezbędne! :) Sam nie dam rady ^^

 

A więc do rzeczy. Tyle jest zrobione:

 

63815791cd2.jpg

 

Ok a teraz prosze o wskazówki, propozycje itd :)

 

Soft: 3Ds Max i Vray ;)

 

Dzieki i pozdrawiam :)

Edytowane przez BiX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki dziś posiedzę nad tym i postaram się troszkę zróżnicować scenkę. Podoba mi się pomysł na zrujnowaną stację ale do końca nie jestem jeszcze pewien. :)

 

Dziś będę próbować i wieczorkiem pokarze jakieś renderki. :)

Edytowane przez BiX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle na dziś:

20733024ga1.jpg

 

Nie miałem zbyt dużo czasu ale zawsze coś. Postanowiłem iść jednak w stronę starej opuszczonej stacji. Jeszcze zrobię popękany, odpadający tynk oraz stary zardzewiały samochód. Ale to nie dziś już. :) Co myślicie o tym wiatraku? Pasuje? Tam w dali będzie pustynia i jeszcze dalej za mgłą jakieś góry. Są już pierwsze próby tekstur a one są dla mnie najgorsze...

 

Okej, więc co myślicie o tym?

Co dodać, ewentualnie wyrzucić z tej sceny? Czy może coś wymaga jeszcze dopracowania bo jest stanowczo źle :)

 

Dzięki za rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciasno, gdybyś trochę oddalił, przesunął w stronę vanishing point (jak to jest po polsku? 0.o sorry... punkt zbiegu?) byłoby lżej i przyjemniej. Pokombinuj może z ujęciami, chyba, że na focie bazujesz. Po lewej pusto. Zniszcz te przedmioty trochę. Jeśli ma być to opuszczona stacja, to więcej tam przedmiotów powinno być powywalane niż tak grzecznie ułożonych. Jakieś psy w sklepie dodałyby uroku. Daj jakieś płyty chodnikowe, pęknięcia drogi, zakrzywienia, wtarcia, chyba, że wszystko chcesz teksturą zrobić(?). Daj liny z prądem luźniej, bo takie spięte teraz są :) Tabliczka po prawej jak o linijki (może ją podwyższyć, na jakimś grubszym, bardziej zmęczonym dźwiganiem i wiatrem, pręcie?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

punk zbiegu.

Tak bazuję troszkę na fotce ale dodaje swoje rzeczy.

Ok pokombinuje z kadrem. Po lewej będzie stary zniszczony i zardzewiały samochód.

Nie, nie chcę tego robić teksturą. Nad tymi pęknięciami itd będę jutro pracować.

 

Ok dziękuje panowie za zajrzenie i podzielenie się opiniami :)

Na pewno z nich skorzystam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wywalić ten dystrybutor wysuniety najdalej prawej strony? Bo w sumie jakos gesto osadzone (3 samochody naraz nie dalyby rady zatankować - no chyba, ze tylko przez ujecie mi sie tak zdaje :)) odsłoniłoby to troche tego i owego ;) Zależy jeszcze gdzie chcesz wstawić ten samochód. Pozdrawia. Bede tu zaglądał bo podoba mi się ten temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie to wygląda ale tak jak kolega wyżej wydaje mi się, że powinieneś trochę oddalic kamerę... Teraz jakoś tam ciasnawo jest i troche tak wszystko na jednej "kupie" :) A co dau auta to chyba najbardziej pasowąłby tam jakis Mustang lub dośc zniszczoy pickup :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na fotce z której robie są 3. To jest tak że ten środkowy jest dla samochodu od strony całej tej stacji a te dwa po bokach dla samochodów od zewnątrz tak jakby :) Z tym, że ja dałem teksturke i skopiowałem zamiast odwrócić ten srodkowy :) zakręciłem? XD

 

Ten samochód chciałbym dać po lewej stronie tak koło wejścia.

Ale nie wiem bo moje zdolności do aut są nieco ograniczone.. Ale wraka chyba zdołam zrobic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj malutki update:

10rd5.jpg

 

Pick Up wyszedł jak wyszedł :)

Odsłoniłem troszkę horyzontu z prawej strony ale zrobiło się tam jakoś pustoo.. hmm. Macie jakieś pomysły jak to zmienic? Może ten samochód przestawić jakoś... :)

 

Mike: No właśnie tekstury.. Na razie nie mam żadnych i jeszcze o tym nie myślę ale jest szansa, że zepsuje to co już jest tymi teksturami.. Ale się postaram.. :)

 

adam_m: hahaha :) To są święte słowa :D

 

Musze jeszcze popękane szyby ręcznie chyba zrobić bo nie wiem jakby zdziałać to jakimś materiałem..

Dzięki chłopcy za komenty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzewracaj te przedmioty, miotłę i te stojaczki na papiery toaletowe :D

Ten samochód itd przesuń ciut w prawo i rozbij, bo teraz tak gęsto stoją, resztę wypełnij coraz to dalszymi słupami z napięciem, walnij jakieś opony obok niego, jakiś płotek, może jakaś stodoła w tle ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam po prawej mozna tez dac jakies krzaczki (chaszcze). Płot bym dal z jakichs zwalonych balii starych spróchniałych. Moze jakies brakujace literki nad myjnią... albo wiszące pochyło... A co do materiału na szyby to wal do mnie na PRIV, gdzies mam material pęknietej szybki ;)

Edytowane przez Mr_SAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16rc2.jpg

 

Po lekkiej przerwie nowy render. Dużo się nie zmieniło ale można zauważyć kilka tekstur :) Ale w oddali chcę dać małą, starą chatkę jeszcze. Bawiłem się ustawieniami VraySun, materiałami i teksturami bo z tym zawsze mam problemy, oraz 'psychiczną' kamerą :P Ogólnie nie narzekam i sprawia mi to duuuuuuuuużą przyjemność :) No więc co myślicie o tym? Idzie w dobrą strone?

 

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności