Jump to content

SCENA 3D: Old Gas Station..


Guest BiX

Recommended Posts

Hej :)

 

Dawno nic takiego nie robiłem więc tak dla zasady czasem coś skubnąć trzeba. Potrzebuje waszej pomocy przy dalszym modelowaniu oraz teksturowaniu. Wasze rady są tutaj niezbędne! :) Sam nie dam rady ^^

 

A więc do rzeczy. Tyle jest zrobione:

 

63815791cd2.jpg

 

Ok a teraz prosze o wskazówki, propozycje itd :)

 

Soft: 3Ds Max i Vray ;)

 

Dzieki i pozdrawiam :)

Edited by BiX
Link to comment
Share on other sites

Dzięki dziś posiedzę nad tym i postaram się troszkę zróżnicować scenkę. Podoba mi się pomysł na zrujnowaną stację ale do końca nie jestem jeszcze pewien. :)

 

Dziś będę próbować i wieczorkiem pokarze jakieś renderki. :)

Edited by BiX
Link to comment
Share on other sites

Tyle na dziś:

20733024ga1.jpg

 

Nie miałem zbyt dużo czasu ale zawsze coś. Postanowiłem iść jednak w stronę starej opuszczonej stacji. Jeszcze zrobię popękany, odpadający tynk oraz stary zardzewiały samochód. Ale to nie dziś już. :) Co myślicie o tym wiatraku? Pasuje? Tam w dali będzie pustynia i jeszcze dalej za mgłą jakieś góry. Są już pierwsze próby tekstur a one są dla mnie najgorsze...

 

Okej, więc co myślicie o tym?

Co dodać, ewentualnie wyrzucić z tej sceny? Czy może coś wymaga jeszcze dopracowania bo jest stanowczo źle :)

 

Dzięki za rady :)

Link to comment
Share on other sites

Ciasno, gdybyś trochę oddalił, przesunął w stronę vanishing point (jak to jest po polsku? 0.o sorry... punkt zbiegu?) byłoby lżej i przyjemniej. Pokombinuj może z ujęciami, chyba, że na focie bazujesz. Po lewej pusto. Zniszcz te przedmioty trochę. Jeśli ma być to opuszczona stacja, to więcej tam przedmiotów powinno być powywalane niż tak grzecznie ułożonych. Jakieś psy w sklepie dodałyby uroku. Daj jakieś płyty chodnikowe, pęknięcia drogi, zakrzywienia, wtarcia, chyba, że wszystko chcesz teksturą zrobić(?). Daj liny z prądem luźniej, bo takie spięte teraz są :) Tabliczka po prawej jak o linijki (może ją podwyższyć, na jakimś grubszym, bardziej zmęczonym dźwiganiem i wiatrem, pręcie?).

Link to comment
Share on other sites

punk zbiegu.

Tak bazuję troszkę na fotce ale dodaje swoje rzeczy.

Ok pokombinuje z kadrem. Po lewej będzie stary zniszczony i zardzewiały samochód.

Nie, nie chcę tego robić teksturą. Nad tymi pęknięciami itd będę jutro pracować.

 

Ok dziękuje panowie za zajrzenie i podzielenie się opiniami :)

Na pewno z nich skorzystam.

Link to comment
Share on other sites

Może wywalić ten dystrybutor wysuniety najdalej prawej strony? Bo w sumie jakos gesto osadzone (3 samochody naraz nie dalyby rady zatankować - no chyba, ze tylko przez ujecie mi sie tak zdaje :)) odsłoniłoby to troche tego i owego ;) Zależy jeszcze gdzie chcesz wstawić ten samochód. Pozdrawia. Bede tu zaglądał bo podoba mi się ten temat :)

Link to comment
Share on other sites

Fajnie to wygląda ale tak jak kolega wyżej wydaje mi się, że powinieneś trochę oddalic kamerę... Teraz jakoś tam ciasnawo jest i troche tak wszystko na jednej "kupie" :) A co dau auta to chyba najbardziej pasowąłby tam jakis Mustang lub dośc zniszczoy pickup :)

Link to comment
Share on other sites

Na fotce z której robie są 3. To jest tak że ten środkowy jest dla samochodu od strony całej tej stacji a te dwa po bokach dla samochodów od zewnątrz tak jakby :) Z tym, że ja dałem teksturke i skopiowałem zamiast odwrócić ten srodkowy :) zakręciłem? XD

 

Ten samochód chciałbym dać po lewej stronie tak koło wejścia.

Ale nie wiem bo moje zdolności do aut są nieco ograniczone.. Ale wraka chyba zdołam zrobic :)

Link to comment
Share on other sites

Tutaj malutki update:

10rd5.jpg

 

Pick Up wyszedł jak wyszedł :)

Odsłoniłem troszkę horyzontu z prawej strony ale zrobiło się tam jakoś pustoo.. hmm. Macie jakieś pomysły jak to zmienic? Może ten samochód przestawić jakoś... :)

 

Mike: No właśnie tekstury.. Na razie nie mam żadnych i jeszcze o tym nie myślę ale jest szansa, że zepsuje to co już jest tymi teksturami.. Ale się postaram.. :)

 

adam_m: hahaha :) To są święte słowa :D

 

Musze jeszcze popękane szyby ręcznie chyba zrobić bo nie wiem jakby zdziałać to jakimś materiałem..

Dzięki chłopcy za komenty :D

Link to comment
Share on other sites

Poprzewracaj te przedmioty, miotłę i te stojaczki na papiery toaletowe :D

Ten samochód itd przesuń ciut w prawo i rozbij, bo teraz tak gęsto stoją, resztę wypełnij coraz to dalszymi słupami z napięciem, walnij jakieś opony obok niego, jakiś płotek, może jakaś stodoła w tle ;]

Link to comment
Share on other sites

Tam po prawej mozna tez dac jakies krzaczki (chaszcze). Płot bym dal z jakichs zwalonych balii starych spróchniałych. Moze jakies brakujace literki nad myjnią... albo wiszące pochyło... A co do materiału na szyby to wal do mnie na PRIV, gdzies mam material pęknietej szybki ;)

Edited by Mr_SAN
Link to comment
Share on other sites

16rc2.jpg

 

Po lekkiej przerwie nowy render. Dużo się nie zmieniło ale można zauważyć kilka tekstur :) Ale w oddali chcę dać małą, starą chatkę jeszcze. Bawiłem się ustawieniami VraySun, materiałami i teksturami bo z tym zawsze mam problemy, oraz 'psychiczną' kamerą :P Ogólnie nie narzekam i sprawia mi to duuuuuuuuużą przyjemność :) No więc co myślicie o tym? Idzie w dobrą strone?

 

Pozdrawiam :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy