Skocz do zawartości

Extrude modyfikator _ Kierunek extrudowania


Roju

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pierwszy hehe najinteligentniejszy sposob to rysowac w maxie hehe

drugi tez dobry to rysowac w odpowiedniej plaszczyznie eksport do dwg i obrót po imporcie w maxie

trzeci taki spoko to ekstrudowac i exportowac do *.3ds zalezy do czego ci potrzeba

ale z tym obracaniem verteksow to ciekay pomysl A duzo tych punktow miales LOL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się skonwertuje ją do poly to zniknie..

można przeciagnac z shiftem linie, dac cross selection a pozniej surface

 

w maxie tez można ten problem wywołać - rysując linie w jednym viewporcie i przełączyć się do drugiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narysować od nowa nie jest szybciej, załączylem przykładowo obrazek z prymitywna krzywą i w danym przypadku moglo by być szybciej

 

Sposob z crossection był pierwszym pomyslem krory mi przyszedl do głowy, ale problem jest glebszy niz sie wydaje, bo nie chodzi o sam efekt koncowy a o kierunek. Przykladowo outline tez robi sie nie poprawnie, pewnie wykorzystuje ten sam parametr kierunku

 

zamiana lini na poly jest głupotą :P

 

slekcja spline i obroc jest identycznym sposobem co i zaznaczenie verteksow i obrocenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności