Napisano 25 Sierpień 200816 l Wie ktoś może jak ustawiac w extrude modyfikatorze kierunek extrudowania? na obrazku widać ze modyfikator extruduje mi wg. wektora Z, a chcialbym zmienic na Y. obrocenie pivot nic nie zmienilo
Napisano 25 Sierpień 200816 l hmm, narysuj jeszcze raz tą linię i spróbuj. Przed chwilą zrobiłem to u siebie i działa prawidłowo.
Napisano 25 Sierpień 200816 l tez sie kiedys spotkalem z taka awaria u mnie powodem byl import z *.dwg rysowales splinke w maxie?
Napisano 25 Sierpień 200816 l Autor Tez import z dwg, ale polylini. Jedyne rozwiązanie które mi się udało, to jest obrócenie wszystkich vertexow, ale moze jest jakiś bardziej inteligentny sposób na to?
Napisano 25 Sierpień 200816 l Spróbuj konwertować linię do poly, zaznaczyć wszystkie krawędzie i przeciągnąć z Shiftem w wybranym kierunku.
Napisano 25 Sierpień 200816 l pierwszy hehe najinteligentniejszy sposob to rysowac w maxie hehe drugi tez dobry to rysowac w odpowiedniej plaszczyznie eksport do dwg i obrót po imporcie w maxie trzeci taki spoko to ekstrudowac i exportowac do *.3ds zalezy do czego ci potrzeba ale z tym obracaniem verteksow to ciekay pomysl A duzo tych punktow miales LOL
Napisano 25 Sierpień 200816 l ej spoko arev hehe chlopak dopiero nurbsy opczaja a ty juz mu low poly ladujesz
Napisano 25 Sierpień 200816 l jak się skonwertuje ją do poly to zniknie.. można przeciagnac z shiftem linie, dac cross selection a pozniej surface w maxie tez można ten problem wywołać - rysując linie w jednym viewporcie i przełączyć się do drugiego
Napisano 25 Sierpień 200816 l czyli bo nie rozumiem ? mozna sterowac kierunkiem ekstrudowania przez zmiane viewportu Sam bym sobie sprawdzil ale renderuje scenke juz druga dobe i troche mi muli
Napisano 25 Sierpień 200816 l Autor narysować od nowa nie jest szybciej, załączylem przykładowo obrazek z prymitywna krzywą i w danym przypadku moglo by być szybciej Sposob z crossection był pierwszym pomyslem krory mi przyszedl do głowy, ale problem jest glebszy niz sie wydaje, bo nie chodzi o sam efekt koncowy a o kierunek. Przykladowo outline tez robi sie nie poprawnie, pewnie wykorzystuje ten sam parametr kierunku zamiana lini na poly jest głupotą :P slekcja spline i obroc jest identycznym sposobem co i zaznaczenie verteksow i obrocenie
Napisano 26 Sierpień 200816 l slekcja spline i obroc jest identycznym sposobem co i zaznaczenie verteksow i obrocenie nie wiem jak ty obracasz te vertexy ale nie powiedzialbym ze efekt jest identyczny :)
Napisano 26 Sierpień 200816 l Autor nie wiem jak ty obracasz te vertexy ale nie powiedzialbym ze efekt jest identyczny :) ten sam
Napisano 26 Sierpień 200816 l Jeżeli już jesteśmy przy kierunkach mógł by mi powidzieć dlaczego znikły mi strzałki do kierowania przesuwaniem? Mam tylko takie linie ale nie mam takich strzełeczek co wcześniej były. http://img212.imageshack.us/my.php?image=aaou4.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto