Roju Napisano 25 Sierpień 2008 Napisano 25 Sierpień 2008 Wie ktoś może jak ustawiac w extrude modyfikatorze kierunek extrudowania? na obrazku widać ze modyfikator extruduje mi wg. wektora Z, a chcialbym zmienic na Y. obrocenie pivot nic nie zmienilo
Touch Napisano 25 Sierpień 2008 Napisano 25 Sierpień 2008 hmm, narysuj jeszcze raz tą linię i spróbuj. Przed chwilą zrobiłem to u siebie i działa prawidłowo.
MadHatter Napisano 25 Sierpień 2008 Napisano 25 Sierpień 2008 tez sie kiedys spotkalem z taka awaria u mnie powodem byl import z *.dwg rysowales splinke w maxie?
Roju Napisano 25 Sierpień 2008 Autor Napisano 25 Sierpień 2008 Tez import z dwg, ale polylini. Jedyne rozwiązanie które mi się udało, to jest obrócenie wszystkich vertexow, ale moze jest jakiś bardziej inteligentny sposób na to?
Touch Napisano 25 Sierpień 2008 Napisano 25 Sierpień 2008 szybciej byłoby tą linię narysować od nowa w maksie;)
arev Napisano 25 Sierpień 2008 Napisano 25 Sierpień 2008 Spróbuj konwertować linię do poly, zaznaczyć wszystkie krawędzie i przeciągnąć z Shiftem w wybranym kierunku.
MadHatter Napisano 25 Sierpień 2008 Napisano 25 Sierpień 2008 pierwszy hehe najinteligentniejszy sposob to rysowac w maxie hehe drugi tez dobry to rysowac w odpowiedniej plaszczyznie eksport do dwg i obrót po imporcie w maxie trzeci taki spoko to ekstrudowac i exportowac do *.3ds zalezy do czego ci potrzeba ale z tym obracaniem verteksow to ciekay pomysl A duzo tych punktow miales LOL
MadHatter Napisano 25 Sierpień 2008 Napisano 25 Sierpień 2008 ej spoko arev hehe chlopak dopiero nurbsy opczaja a ty juz mu low poly ladujesz
Yoshi Napisano 25 Sierpień 2008 Napisano 25 Sierpień 2008 jak się skonwertuje ją do poly to zniknie.. można przeciagnac z shiftem linie, dac cross selection a pozniej surface w maxie tez można ten problem wywołać - rysując linie w jednym viewporcie i przełączyć się do drugiego
MadHatter Napisano 25 Sierpień 2008 Napisano 25 Sierpień 2008 czyli bo nie rozumiem ? mozna sterowac kierunkiem ekstrudowania przez zmiane viewportu Sam bym sobie sprawdzil ale renderuje scenke juz druga dobe i troche mi muli
t0m3k Napisano 25 Sierpień 2008 Napisano 25 Sierpień 2008 selekcja spline i obroc linie (90 stopni w odpowiednim kierunku)
Roju Napisano 25 Sierpień 2008 Autor Napisano 25 Sierpień 2008 narysować od nowa nie jest szybciej, załączylem przykładowo obrazek z prymitywna krzywą i w danym przypadku moglo by być szybciej Sposob z crossection był pierwszym pomyslem krory mi przyszedl do głowy, ale problem jest glebszy niz sie wydaje, bo nie chodzi o sam efekt koncowy a o kierunek. Przykladowo outline tez robi sie nie poprawnie, pewnie wykorzystuje ten sam parametr kierunku zamiana lini na poly jest głupotą :P slekcja spline i obroc jest identycznym sposobem co i zaznaczenie verteksow i obrocenie
t0m3k Napisano 26 Sierpień 2008 Napisano 26 Sierpień 2008 slekcja spline i obroc jest identycznym sposobem co i zaznaczenie verteksow i obrocenie nie wiem jak ty obracasz te vertexy ale nie powiedzialbym ze efekt jest identyczny :)
Roju Napisano 26 Sierpień 2008 Autor Napisano 26 Sierpień 2008 nie wiem jak ty obracasz te vertexy ale nie powiedzialbym ze efekt jest identyczny :) ten sam
t0m3k Napisano 26 Sierpień 2008 Napisano 26 Sierpień 2008 no jest identyczny :) ale IMO latwiej to robic na spline
latos Napisano 26 Sierpień 2008 Napisano 26 Sierpień 2008 Jeżeli już jesteśmy przy kierunkach mógł by mi powidzieć dlaczego znikły mi strzałki do kierowania przesuwaniem? Mam tylko takie linie ale nie mam takich strzełeczek co wcześniej były. http://img212.imageshack.us/my.php?image=aaou4.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się