Napisano 25 Luty 200421 l Dlaczego brama (most) nie sa w tej samej lini ?? Prosto ustawiony most do bramy wyglądałby lepiej... Widzę, że już scenariusz napisałeś (piszesz) :) Pozdr
Napisano 29 Luty 200421 l wszystko super, mam tylko jedną uwagę: nie wiem czy w animce będzie widać podstawę mostu ale przydałoby się aby nie był tak po prostu wlepiony w ziemie. Taki most potrzebuje potężnych fundamentów.
Napisano 29 Luty 200421 l Autor most jest narazie w fazie produkcji, bede go niedlugo niszczyl dostanie fundamenty, a ta skarpa bedzie spadac dosc daleko w dol, poza tym trzeba sie pokochac z mapowaniem troche;\\
Napisano 1 Marzec 200421 l uncle, mam prozbe mala (moge? ;) ) jak bedziesz robil tego pilota to czy moglbys dac jak najwiecej renderow z siatka lowpoly??. To mi sie moze niedlugo przydac. Pozdrawiam i czekam na kolejne updaty.
Napisano 2 Marzec 200421 l hmmmmm dostałem w twarz ? bo mnie jakoś oszołomiło :) klimat jest super jak jeszcze teksturka dojdzie ,światełko to chyba popuszczę:)
Napisano 2 Marzec 200421 l Autor postaram sie w miare wolnego czasu.. ktorego juz praktycznien ie mam... cos tam dorzucic, mysle ze niedlugo beda gotowe postacie, a i powoli robi sie juz mapowanie obiektow
Napisano 3 Marzec 200421 l concept pilota ciekawy, a jeszcze bardziej ciekawy jestem jak ci to wyjdzie :D WSPIERAM CIE DUCHOWO :P
Napisano 27 Kwiecień 200420 l wypas wypasem ale DOF sprawia ze to COŚ jak slusznie leander zauwazyl gdzies tam wczesniej :)wyglada jakby mialo 10 centymetrow dlugosci conajwyzej poza tym super greets
Napisano 27 Kwiecień 200420 l Autor to taka zabawa tylko byla , teraz bede mial wiecej czasu wiec ruszy wszystko szybko do przodu, jzu zamapowalem caly pojazd latajacy, teraz bede sie bawil z texturami, jak zrobie texturki to bedzie update:)
Napisano 27 Kwiecień 200420 l No kurde extra super wypas. Skąd ty bierzesz takie fajne pomysły i jak je realizujesz?? :P
Napisano 27 Kwiecień 200420 l Wszystko fajnie poza ustawieniem kamery. Wip wip`em, ale wygląda to jak mały model do sklejania. Za duży dof i kamera za wysoko jak na mój gust.
Napisano 28 Kwiecień 200420 l To będzie coś fajnego. Czekam jak na nowego kompa (mam nadzieję, ze przynajmniej animke dostanę :P)
Napisano 28 Kwiecień 200420 l Ten odrzutowy śmigłowiec to zajebiista żecz ...:) zapewne zagrywałeś się w G-police bo ta maszynak przypomniała mi o g-police na pierwszy rzut oka :) fajniutkie :) ... a propo ile klatek ma mieć animacja??? ( u mnie 3000 klatek renderowałosię 43 godziny non stop :) (600k faces + ratrace material)) miałem około 1 klatke na 1:10 :)
Napisano 29 Kwiecień 200420 l uuu to mas 20 godzin spokojnie z głowy:) (nie wiem ile poly masz i czym będziesz renderek robić) ale musze przyznac czekam z niecierpliwością :) (ps u siebie miałem 22 fps i było ok,tylko przy nagłych zwrotach kamerki troche rwał filmik ale laik którem sprzedałem animke i tak sie nie kapną :) .
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto