Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dlaczego brama (most) nie sa w tej samej lini ?? Prosto ustawiony most do bramy wyglądałby lepiej...

Widzę, że już scenariusz napisałeś (piszesz) :)

 

Pozdr

  • Odpowiedzi 75
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wszystko super, mam tylko jedną uwagę: nie wiem czy w animce będzie widać podstawę mostu ale przydałoby się aby nie był tak po prostu wlepiony w ziemie. Taki most potrzebuje potężnych fundamentów.

Napisano

most jest narazie w fazie produkcji, bede go niedlugo niszczyl dostanie fundamenty, a ta skarpa bedzie spadac dosc daleko w dol, poza tym trzeba sie pokochac z mapowaniem troche;\\

Napisano

uncle, mam prozbe mala (moge? ;) ) jak bedziesz robil tego pilota to czy moglbys dac jak najwiecej renderow z siatka lowpoly??. To mi sie moze niedlugo przydac. Pozdrawiam i czekam na kolejne updaty.

Napisano

hmmmmm dostałem w twarz ? bo mnie jakoś oszołomiło :) klimat jest super jak jeszcze teksturka dojdzie ,światełko to chyba popuszczę:)

Napisano

postaram sie w miare wolnego czasu.. ktorego juz praktycznien ie mam... cos tam dorzucic, mysle ze niedlugo beda gotowe postacie, a i powoli robi sie juz mapowanie obiektow

Napisano

wypas wypasem ale DOF sprawia ze to COŚ jak slusznie leander zauwazyl gdzies tam wczesniej :)wyglada jakby mialo 10 centymetrow dlugosci conajwyzej

poza tym super

greets

Napisano

to taka zabawa tylko byla , teraz bede mial wiecej czasu wiec ruszy wszystko szybko do przodu, jzu zamapowalem caly pojazd latajacy, teraz bede sie bawil z texturami, jak zrobie texturki to bedzie update:)

Napisano

Wszystko fajnie poza ustawieniem kamery. Wip wip`em, ale wygląda to jak mały model do sklejania. Za duży dof i kamera za wysoko jak na mój gust.

Napisano

Ten odrzutowy śmigłowiec to zajebiista żecz ...:) zapewne zagrywałeś się w G-police bo ta maszynak przypomniała mi o g-police na pierwszy rzut oka :) fajniutkie :) ... a propo ile klatek ma mieć animacja??? ( u mnie 3000 klatek renderowałosię 43 godziny non stop :) (600k faces + ratrace material)) miałem około 1 klatke na 1:10 :)

Napisano

uuu to mas 20 godzin spokojnie z głowy:) (nie wiem ile poly masz i czym będziesz renderek robić) ale musze przyznac czekam z niecierpliwością :) (ps u siebie miałem 22 fps i było ok,tylko przy nagłych zwrotach kamerki troche rwał filmik ale laik którem sprzedałem animke i tak sie nie kapną :) .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności