Falcrum Napisano 25 Luty 2004 Napisano 25 Luty 2004 Dlaczego brama (most) nie sa w tej samej lini ?? Prosto ustawiony most do bramy wyglądałby lepiej... Widzę, że już scenariusz napisałeś (piszesz) :) Pozdr
uncle Napisano 25 Luty 2004 Autor Napisano 25 Luty 2004 falcrum: juz to poprawilem, poprostu most byl ustawiany tak na oko;)
Noic Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 wszystko super, mam tylko jedną uwagę: nie wiem czy w animce będzie widać podstawę mostu ale przydałoby się aby nie był tak po prostu wlepiony w ziemie. Taki most potrzebuje potężnych fundamentów.
uncle Napisano 29 Luty 2004 Autor Napisano 29 Luty 2004 most jest narazie w fazie produkcji, bede go niedlugo niszczyl dostanie fundamenty, a ta skarpa bedzie spadac dosc daleko w dol, poza tym trzeba sie pokochac z mapowaniem troche;\\
Pionier Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 uncle, mam prozbe mala (moge? ;) ) jak bedziesz robil tego pilota to czy moglbys dac jak najwiecej renderow z siatka lowpoly??. To mi sie moze niedlugo przydac. Pozdrawiam i czekam na kolejne updaty.
DarCon Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 hmmmmm dostałem w twarz ? bo mnie jakoś oszołomiło :) klimat jest super jak jeszcze teksturka dojdzie ,światełko to chyba popuszczę:)
uncle Napisano 2 Marzec 2004 Autor Napisano 2 Marzec 2004 postaram sie w miare wolnego czasu.. ktorego juz praktycznien ie mam... cos tam dorzucic, mysle ze niedlugo beda gotowe postacie, a i powoli robi sie juz mapowanie obiektow
Loozack Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 no to czekamy z niecierpliwością :) pozdrawiam [piwo]
kulexy Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 concept pilota ciekawy, a jeszcze bardziej ciekawy jestem jak ci to wyjdzie :D WSPIERAM CIE DUCHOWO :P
uncle Napisano 3 Marzec 2004 Autor Napisano 3 Marzec 2004 maly update, pendzel sie zabiera do roboty:D
Quadysz Napisano 27 Kwiecień 2004 Napisano 27 Kwiecień 2004 wypas wypasem ale DOF sprawia ze to COŚ jak slusznie leander zauwazyl gdzies tam wczesniej :)wyglada jakby mialo 10 centymetrow dlugosci conajwyzej poza tym super greets
uncle Napisano 27 Kwiecień 2004 Autor Napisano 27 Kwiecień 2004 to taka zabawa tylko byla , teraz bede mial wiecej czasu wiec ruszy wszystko szybko do przodu, jzu zamapowalem caly pojazd latajacy, teraz bede sie bawil z texturami, jak zrobie texturki to bedzie update:)
Shahow Napisano 27 Kwiecień 2004 Napisano 27 Kwiecień 2004 No kurde extra super wypas. Skąd ty bierzesz takie fajne pomysły i jak je realizujesz?? :P
Batou Napisano 27 Kwiecień 2004 Napisano 27 Kwiecień 2004 Wszystko fajnie poza ustawieniem kamery. Wip wip`em, ale wygląda to jak mały model do sklejania. Za duży dof i kamera za wysoko jak na mój gust.
TouchThis Napisano 28 Kwiecień 2004 Napisano 28 Kwiecień 2004 To będzie coś fajnego. Czekam jak na nowego kompa (mam nadzieję, ze przynajmniej animke dostanę :P)
pchelka Napisano 28 Kwiecień 2004 Napisano 28 Kwiecień 2004 Ten odrzutowy śmigłowiec to zajebiista żecz ...:) zapewne zagrywałeś się w G-police bo ta maszynak przypomniała mi o g-police na pierwszy rzut oka :) fajniutkie :) ... a propo ile klatek ma mieć animacja??? ( u mnie 3000 klatek renderowałosię 43 godziny non stop :) (600k faces + ratrace material)) miałem około 1 klatke na 1:10 :)
pchelka Napisano 29 Kwiecień 2004 Napisano 29 Kwiecień 2004 uuu to mas 20 godzin spokojnie z głowy:) (nie wiem ile poly masz i czym będziesz renderek robić) ale musze przyznac czekam z niecierpliwością :) (ps u siebie miałem 22 fps i było ok,tylko przy nagłych zwrotach kamerki troche rwał filmik ale laik którem sprzedałem animke i tak sie nie kapną :) .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się