zgred Napisano 8 Wrzesień 2008 Napisano 8 Wrzesień 2008 (edytowane) Witam, okolo 4 dni modelowania: 1. 2. 3. 4. Narazie to co widac mi sie podoba, pewnie zmienie zdanie jak zaczniecie pokazywac gdzie jest zle :P Edytowane 8 Wrzesień 2008 przez zgred
Homa Napisano 9 Wrzesień 2008 Napisano 9 Wrzesień 2008 Ooo, jedna z moich ulubionych BMek!!! Bez konsultacji z referkami już widać, że okolice przedniej lampy (z boku) wymagaja prostowania, do poprawy również dół przedniego i tylnego spojlera, krawędz dachu chyba zbyt ostra, a progu zbyt "płaska"... poza tym gitara... dawaj dalej!!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 9 Wrzesień 2008 Napisano 9 Wrzesień 2008 No ladnie jak na 4 dni modelowania :) Najbardziej rozwalila mnie ramka na blachy :) Felgi fajnie wyszly, widze tez ze bieznik sie przydal. Pracuj dalej bo jest naprawde super fajnie!!
zgred Napisano 9 Wrzesień 2008 Autor Napisano 9 Wrzesień 2008 Homa, co do lampy masz racje, trza poprawic, krawedz dachu zgodna z referkami to tam chyba nie masz racji, ale co do progu tak. Co do spojlerow sie nie wypowiadam bo nie wiem o co chodzi.. 3d CREATIVE - tak oponki twoje :)
rallyman Napisano 9 Wrzesień 2008 Napisano 9 Wrzesień 2008 wydaje się że jest dosyć czysto, pokaz siatki. Jedziesz dalej :D
..:: WIKTOR ::.. Napisano 9 Wrzesień 2008 Napisano 9 Wrzesień 2008 a tak zauwazylem ze bieznik "biegnie" nie w ta strone co trzeba :P no chyba ze czesciej bedzie na wstecznym jezdzil :)
zgred Napisano 9 Wrzesień 2008 Autor Napisano 9 Wrzesień 2008 (edytowane) Siateczki: Najgorsza czesc w samochodach do modelowania: Felga (oponka od 3d Creative'a): Edti: 3d Creative nie rozpoznaje stron bieznika :P Edytowane 9 Wrzesień 2008 przez zgred
..:: WIKTOR ::.. Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 No lusterko faktycznie jest meczace... Co do opony to proste - odbi je wg osi X i bedziesz mial w dobra strone :)
JohnZi Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 siatki, krotko mowiac sa tragiczne. Miejscami nie zachowujesz ciaglosci blachy przechodzac z jednego elementu do drugiego. Nie konczysz tez edgow dosyc czesto
ReflectVision Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 "Najgorsza czesc w samochodach do modelowania:" pierdoły gadasz :) dolaczam do dżona
Lagunapl Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 JohnZi mysle ze uzywanie zwrotow tego typu jest nie na miejscu. Oczywistym jest to ze wszyscy sie uczymy a kolega spedzil 4 dni przy modelowaniu i wcale zle to nie wyglada. Lepiej jest napisac lubu zaznaczyc ze siatki w tym i tym miejscu zle sie koncza i tyle.
zgred Napisano 10 Wrzesień 2008 Autor Napisano 10 Wrzesień 2008 (edytowane) Miejscami nie zachowujesz ciaglosci blachy przechodzac z jednego elementu do drugiego. Nie konczysz tez edgow dosyc czesto Czy to konieczne skoro uzyskuje porzadany ksztalt?? Edytowane 31 Grudzień 2009 przez zgred
pecet Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 (edytowane) Czy to konieczne skoro uzyskuje porzadany ksztalt?? nie jest konieczne, ale będą się źle refleksy układac, zresztą wyrenderuj z zebrą to zobaczysz, może będzie wszystko ok edit. zobaczyłem siatkę i powiem że wygląda bardzo niekonwencjonalnie ;) aż dziwne ża na renderze tego nie widać edit2. 4 dni to faktycznie szybko, ale chyba to nie jest modelowanie na wyścigi? Edytowane 10 Wrzesień 2008 przez pecet
trosiek Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 szyby jakoś za duże refleksy mają, bok za płaski, pofalowana ta linia taka wzdłuż boku (mam nadzieję że wiesz o co chodzi), linia pod światłami powinna być wg. mnie bardziej zchamferowana, nadkola wydają się krzywe, szyba tylna nie ma tego ostatniego słupka, w lusterkach powinny być kierunkowskazy, przednie kratki od chłodnicy powinny (koncowki) bardziej w dół schodzić a nie tak na takim samym poziomie wszystko, w przednie koło wbija się coś, opony wyglądają jakby były sparciałe :) może troszkę za ostro, bo sam nie robię nic szczególnego ale mam nadzieję że się przyda. No i lakierowi brakuje ostrzejszych odbić - matowy w takiej limuzynie?? ;)
pecet Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 Na renderze wyraźnie widać brak ciągłości blach między tylnymi drzwiami a nadkolem, w dodatku to nadkole jest źle wyprofilowane. Jeszcze rzuca się w oczy krzywy chamfer biegnący przez całą karoserie.
zgred Napisano 16 Wrzesień 2008 Autor Napisano 16 Wrzesień 2008 Trosiek niestety musze sie z toba zgodzic...prawie we wszystkim wg mnie nie masz racji tylko co do tego ze bok za plaski. linia pod światłami powinna być wg. mnie bardziej zchamferowana Tego to sam nie wiem, na niektorych fota wyglada tak miekko, na innych bardziej zaostrzona. Musialbym na zywo podejrzec.
trosiek Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 ja dalej obstaje przy tym że jest za płasko :) szczególnie pod tą linią taką biegnącą przez cały bok. Spójrz tutaj: http://www.netcarshow.com/bmw/2007-m5/800x600/wallpaper_01.htm
zgred Napisano 16 Wrzesień 2008 Autor Napisano 16 Wrzesień 2008 W sumie nic jeszce nie poprawialem z tego co napisalicie wyzej, co nie oznacza ze to olalem i nie poprawie. Kolejny test lakieru. Mi osobiscie podoba sie taki wymatowiony lakier w studio jak poprzedni.
trosiek Napisano 17 Wrzesień 2008 Napisano 17 Wrzesień 2008 to ja znowu ponarzekam :D odbicia wydają mi się zbyt chaotyczne. http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/modeling_mercedes/modeling_mercedes01.asptutaj koleś napisał jak zrobić fajny lakierek i studio. Polecam :) a co do samego modelu to mógłbyś jeszcze dać jakieś odstępy między kloszem lampy przedniej a karoserii.
rallyman Napisano 17 Wrzesień 2008 Napisano 17 Wrzesień 2008 z linka do tutka usuń sobie na końcu TUTAJ bo Trosiek źle wkleił, drzwi masz nadal za płaskie, tylne, przyglądnij sie fotom jak się układają krzywizny i odbicia na nadkolu i drzwiach jak to przechodzi, drzwi sa źle wyprofilowane, w sumie w ogóle nie sa wyprofilowane i nie chciałem tego pisać pod pierwszymi renderami tylko poprosiłem o siatke a teraz to widać dokładnie, poza tym sidewalla opon masz odwrotnie, przypuszcam że przez symmetry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się