zgred Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 (edited) Witam, okolo 4 dni modelowania: 1. 2. 3. 4. Narazie to co widac mi sie podoba, pewnie zmienie zdanie jak zaczniecie pokazywac gdzie jest zle :P Edited September 8, 2008 by zgred
Homa Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Ooo, jedna z moich ulubionych BMek!!! Bez konsultacji z referkami już widać, że okolice przedniej lampy (z boku) wymagaja prostowania, do poprawy również dół przedniego i tylnego spojlera, krawędz dachu chyba zbyt ostra, a progu zbyt "płaska"... poza tym gitara... dawaj dalej!!
..:: WIKTOR ::.. Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 No ladnie jak na 4 dni modelowania :) Najbardziej rozwalila mnie ramka na blachy :) Felgi fajnie wyszly, widze tez ze bieznik sie przydal. Pracuj dalej bo jest naprawde super fajnie!!
zgred Posted September 9, 2008 Author Posted September 9, 2008 Homa, co do lampy masz racje, trza poprawic, krawedz dachu zgodna z referkami to tam chyba nie masz racji, ale co do progu tak. Co do spojlerow sie nie wypowiadam bo nie wiem o co chodzi.. 3d CREATIVE - tak oponki twoje :)
rallyman Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 wydaje się że jest dosyć czysto, pokaz siatki. Jedziesz dalej :D
..:: WIKTOR ::.. Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 a tak zauwazylem ze bieznik "biegnie" nie w ta strone co trzeba :P no chyba ze czesciej bedzie na wstecznym jezdzil :)
zgred Posted September 9, 2008 Author Posted September 9, 2008 (edited) Siateczki: Najgorsza czesc w samochodach do modelowania: Felga (oponka od 3d Creative'a): Edti: 3d Creative nie rozpoznaje stron bieznika :P Edited September 9, 2008 by zgred
..:: WIKTOR ::.. Posted September 10, 2008 Posted September 10, 2008 No lusterko faktycznie jest meczace... Co do opony to proste - odbi je wg osi X i bedziesz mial w dobra strone :)
JohnZi Posted September 10, 2008 Posted September 10, 2008 siatki, krotko mowiac sa tragiczne. Miejscami nie zachowujesz ciaglosci blachy przechodzac z jednego elementu do drugiego. Nie konczysz tez edgow dosyc czesto
ReflectVision Posted September 10, 2008 Posted September 10, 2008 "Najgorsza czesc w samochodach do modelowania:" pierdoły gadasz :) dolaczam do dżona
Lagunapl Posted September 10, 2008 Posted September 10, 2008 JohnZi mysle ze uzywanie zwrotow tego typu jest nie na miejscu. Oczywistym jest to ze wszyscy sie uczymy a kolega spedzil 4 dni przy modelowaniu i wcale zle to nie wyglada. Lepiej jest napisac lubu zaznaczyc ze siatki w tym i tym miejscu zle sie koncza i tyle.
zgred Posted September 10, 2008 Author Posted September 10, 2008 (edited) Miejscami nie zachowujesz ciaglosci blachy przechodzac z jednego elementu do drugiego. Nie konczysz tez edgow dosyc czesto Czy to konieczne skoro uzyskuje porzadany ksztalt?? Edited December 31, 2009 by zgred
pecet Posted September 10, 2008 Posted September 10, 2008 (edited) Czy to konieczne skoro uzyskuje porzadany ksztalt?? nie jest konieczne, ale będą się źle refleksy układac, zresztą wyrenderuj z zebrą to zobaczysz, może będzie wszystko ok edit. zobaczyłem siatkę i powiem że wygląda bardzo niekonwencjonalnie ;) aż dziwne ża na renderze tego nie widać edit2. 4 dni to faktycznie szybko, ale chyba to nie jest modelowanie na wyścigi? Edited September 10, 2008 by pecet
trosiek Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 szyby jakoś za duże refleksy mają, bok za płaski, pofalowana ta linia taka wzdłuż boku (mam nadzieję że wiesz o co chodzi), linia pod światłami powinna być wg. mnie bardziej zchamferowana, nadkola wydają się krzywe, szyba tylna nie ma tego ostatniego słupka, w lusterkach powinny być kierunkowskazy, przednie kratki od chłodnicy powinny (koncowki) bardziej w dół schodzić a nie tak na takim samym poziomie wszystko, w przednie koło wbija się coś, opony wyglądają jakby były sparciałe :) może troszkę za ostro, bo sam nie robię nic szczególnego ale mam nadzieję że się przyda. No i lakierowi brakuje ostrzejszych odbić - matowy w takiej limuzynie?? ;)
pecet Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 Na renderze wyraźnie widać brak ciągłości blach między tylnymi drzwiami a nadkolem, w dodatku to nadkole jest źle wyprofilowane. Jeszcze rzuca się w oczy krzywy chamfer biegnący przez całą karoserie.
zgred Posted September 16, 2008 Author Posted September 16, 2008 Trosiek niestety musze sie z toba zgodzic...prawie we wszystkim wg mnie nie masz racji tylko co do tego ze bok za plaski. linia pod światłami powinna być wg. mnie bardziej zchamferowana Tego to sam nie wiem, na niektorych fota wyglada tak miekko, na innych bardziej zaostrzona. Musialbym na zywo podejrzec.
trosiek Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 ja dalej obstaje przy tym że jest za płasko :) szczególnie pod tą linią taką biegnącą przez cały bok. Spójrz tutaj: http://www.netcarshow.com/bmw/2007-m5/800x600/wallpaper_01.htm
zgred Posted September 16, 2008 Author Posted September 16, 2008 W sumie nic jeszce nie poprawialem z tego co napisalicie wyzej, co nie oznacza ze to olalem i nie poprawie. Kolejny test lakieru. Mi osobiscie podoba sie taki wymatowiony lakier w studio jak poprzedni.
trosiek Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 to ja znowu ponarzekam :D odbicia wydają mi się zbyt chaotyczne. http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/modeling_mercedes/modeling_mercedes01.asptutaj koleś napisał jak zrobić fajny lakierek i studio. Polecam :) a co do samego modelu to mógłbyś jeszcze dać jakieś odstępy między kloszem lampy przedniej a karoserii.
rallyman Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 z linka do tutka usuń sobie na końcu TUTAJ bo Trosiek źle wkleił, drzwi masz nadal za płaskie, tylne, przyglądnij sie fotom jak się układają krzywizny i odbicia na nadkolu i drzwiach jak to przechodzi, drzwi sa źle wyprofilowane, w sumie w ogóle nie sa wyprofilowane i nie chciałem tego pisać pod pierwszymi renderami tylko poprosiłem o siatke a teraz to widać dokładnie, poza tym sidewalla opon masz odwrotnie, przypuszcam że przez symmetry.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now