Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej

 

Animacja zrobiona na dyplom:)

 

Sporo nerwów, duzo kawy i zmiana kompa z koniecznosci :D

 

kilka screenów:

83960628oe0.jpg

w500.png

 

89381158ep3.jpg

w500.png

 

74991783gt3.jpg

w500.png

 

19452455me8.jpg

w500.png

 

robione w 3dsmax, after effects i gimpie

muzyka CRUX

 

link:http://pl.youtube.com/watch?v=WR8MrHYBbiE

niestety troche ciemnawo

 

pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi sie podoba, mam tylko zastrzezenia co do eksozycji (ale nie wiem czy nie winić youtuba za to) Niestety fabuły nie skumałem, ale tak jak Shogun 3D pisze jezeli klimat "snu" to jest w porzo. Ja osobiście jestem ciekaw jakiego renderera uzywałeś, szybko szło na klatke?

Pozdrawiam

Napisano

Hej

dzięki wielkie za komentarze chłopaki:)

 

co do fabuły to miało być jej jak najmniej, chodzi o same przedmioty znane z codzienności, które w pewnym senisie budzą się ze snu, transformują i coś tam sobie robią :)

 

Robiłem w v-rayu. W trakcie renderingu musiałem zminic kompa bo moj stary rzech nie wyrobiłby na czas. Klatki zwykłe do 40 s na nowym kompie, w miejscach gdzie było vraylight troche dłużej, natomiast klatki z dofem po kilka minut, na starym kompie ok 20-30 min, na nowym 5-10

 

Mam jeszcze pytanko do was, bo przy ekspoecie klatek do filmu, mam takie dziwne zaciachy, przeskoki w animacji nie wiem dlaczego. Moze ktos z was miał cos podobnego i wie jak to zneutralizowac??

 

pozdrawiam

Napisano

Hej, tak tak zauważyłem te zaciachy, mogę powiedzieć tylko tyle ze sam podczas dluzszych ujęć z ciągłym i w miarę wolnym ruchem kamery doświadczam tego samego dokładnie...póki co nie wpadłem na rozwiązanie, ale zawsze mozesz to lekko zniwelować uzywając "frame blending" w afterze

Napisano

hmmm prawde mowiac to nie widze nic ciekawego w tej animacji. Dlugie, nudne, bure, bardzo statyczne i bez jakiegos przekazu ktory trafia do widza. Brak jakiejkolwiek kompozycji, oko lata jak szalone i nie wiadomo na czym sie skupic. Strasznie mnie interesuje co powoduje ze ludzie takie wlasnie animacje robia.

Napisano
Strasznie mnie interesuje co powoduje ze ludzie takie wlasnie animacje robia.

 

Zaliczenie dyplomu? :P

 

A co do sedna, przekaz jest taki, żeby w inny sposób spojrzec na przedmioty z codzienności, które stały sie dla ludzi juz pewną oczywistością i niczego innego się po nich nie spodziewają. A tu chciałem pokazać je w nieco innym świetle, może bardziej futurystycznym:)

Napisano

rozumiem, dyplom wazna sprawa, ale moza byloby zrobic cos ... ciekawszego. Ja jestem bardzo krytyczny co do prac graficznych w jakiejkolwiek formie, wiec nie bierz tego personalnie. Poprostu cos takiego wogule do mnie nie trafia. Ja jestem prostym czlowiekiem i lubie prosta sztuke

Napisano

PenGuin, ja wiem, że mozna się tu do wielu rzeczy przyczepić, ale w skali wielu animacji, jakie tu widziałem, to ta jest klimatycznie spójna, ładna, z pomysłem (te śrubki pulsujące - rewelka), do tego wykonanie przyzwoite i po prostu - mimo braku logicznej fabuły - fajna.

Nie każdemu musi podpasowac klimat, owszem. Czasem człowiek po prostu nie ma odpowiedniego nastroju. Ale widziałem już tyle animek ze znacznie wiekszą ilością błędów, że ta, na ich tle jest naprawdę porządnie zrobiona.

Napisano

PenGuin - z początku też chciałem skomentować w podobny sposób... tak jak się należy... ale nakład pracy i efekt godny jest pogratulowania... więc...hmm.. miękniem...

 

polterge!st - myślę że pomysł jest świetny, przesłanie zrozumiałe, ale powinieneś zrobić to jeszcze raz... przynajmniej tło, otoczenie... może kolorystykę...

zobacz sobie Pleix-"Sometimes" i "Birds" ... forma podobna do Twojej nawet, ale klimat...hmm... tam jest klimat...

 

pozdrawiam.

Napisano

hej

 

dziekuje wszystkim za komentarze:)

 

sly - obejzałem - świetne rzeczy

 

co do mojej animki, nie chcę się jakoś bronić, bo praca powinna bronić się sama, ale sprostowac kilka rzeczy - w samym założeniu tło miało byc jak najbardziej neutralne

 

troche inny jest też odbiór samej animacji, gdyż na obronie ustawiony była ława z tymi przedmiotami, a animacja rzutowana była w taki sposób na ściane, że na dolnej krawędzi obrazu widniały cienie rzeczywistych przedmiotów, a nia nich samych wyswietlały się fragmenty obrazu z animacji

 

tak czy siak zdaje sobie sprawe z tego, że mistrzostwo świata to nie jest i sam chciałem wiele rzeczy zrobic lepiej, ale pewnie wtedy musiałbym poświecić na nią ze 2 lata

 

jeszcze zapodam linka do lepszej jakości niz na you tube

 

pozdrawiam i dzięki za komenty

Napisano

Faktycznie, ciemnawo. Może to kwestia mojego monitora, ale ja niewiele tam widzę. Trzeba było trochę rozjaśnić w postprodukcji. Bardzo razi brak drugiego planu. Dla animowanych obiektów nie ma żadnego tła, jedynie stolik i cztery ściany. Rozumiem, że przyjąłeś taką mroczną konwencję, ale można było wymodelować w 3 dni jakąś prostą piwnicę np. czy coś w tym stylu. Jeśli to dyplom, to miałeś trochę czasu. Rendering i tak nie powinien się przedłużyć. Można by wyrenderować drugi plan na oddzielnej warstwie nawet z połową rozdzielczości przy takim DoFie i wyliczyć światło raz dla całej animacji.

 

Robiłeś w ogóle do tego storyboard? Mam wrażenie, że ujęcia są zupełnie przypadkowe.

 

W porównaniu do Twoich prac 2d - kiepsko.

Napisano

hej

dzieki za komentarz Lumpy - ciemnawo, nie wiem dlaczego po wrzuceniu w net tak sie dzieje :)

co do piwnicy, to można było ją wymodelować, ale po co?

storyboard oczywiscie był, bez niego ani rusz:)

 

pozdrawiam

pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności