Napisano 10 Wrzesień 200816 l Hej Animacja zrobiona na dyplom:) Sporo nerwów, duzo kawy i zmiana kompa z koniecznosci :D kilka screenów: robione w 3dsmax, after effects i gimpie muzyka CRUX link:http://pl.youtube.com/watch?v=WR8MrHYBbiE niestety troche ciemnawo pozdrawiam :)
Napisano 10 Wrzesień 200816 l świetny klimat... umieść na Vimeo, szkoda detalu i DOF'a... pozdrawiam.
Napisano 10 Wrzesień 200816 l Klimat świetny, ale jakoś mało czytelne... jak ma to być klimat snu, takiego bez sensu, to wyszło swietnie.
Napisano 10 Wrzesień 200816 l Mi sie podoba, mam tylko zastrzezenia co do eksozycji (ale nie wiem czy nie winić youtuba za to) Niestety fabuły nie skumałem, ale tak jak Shogun 3D pisze jezeli klimat "snu" to jest w porzo. Ja osobiście jestem ciekaw jakiego renderera uzywałeś, szybko szło na klatke? Pozdrawiam
Napisano 10 Wrzesień 200816 l Autor Hej dzięki wielkie za komentarze chłopaki:) co do fabuły to miało być jej jak najmniej, chodzi o same przedmioty znane z codzienności, które w pewnym senisie budzą się ze snu, transformują i coś tam sobie robią :) Robiłem w v-rayu. W trakcie renderingu musiałem zminic kompa bo moj stary rzech nie wyrobiłby na czas. Klatki zwykłe do 40 s na nowym kompie, w miejscach gdzie było vraylight troche dłużej, natomiast klatki z dofem po kilka minut, na starym kompie ok 20-30 min, na nowym 5-10 Mam jeszcze pytanko do was, bo przy ekspoecie klatek do filmu, mam takie dziwne zaciachy, przeskoki w animacji nie wiem dlaczego. Moze ktos z was miał cos podobnego i wie jak to zneutralizowac?? pozdrawiam
Napisano 10 Wrzesień 200816 l Hej, tak tak zauważyłem te zaciachy, mogę powiedzieć tylko tyle ze sam podczas dluzszych ujęć z ciągłym i w miarę wolnym ruchem kamery doświadczam tego samego dokładnie...póki co nie wpadłem na rozwiązanie, ale zawsze mozesz to lekko zniwelować uzywając "frame blending" w afterze
Napisano 10 Wrzesień 200816 l Autor dzieki wielkie :) edit: sprawdziłem i jest lekka poprawa, jakby miał ktos jeszcze jakis pomysł byłbym wdzieczny :) Edytowane 10 Wrzesień 200816 l przez polterge!st
Napisano 10 Wrzesień 200816 l hmmm prawde mowiac to nie widze nic ciekawego w tej animacji. Dlugie, nudne, bure, bardzo statyczne i bez jakiegos przekazu ktory trafia do widza. Brak jakiejkolwiek kompozycji, oko lata jak szalone i nie wiadomo na czym sie skupic. Strasznie mnie interesuje co powoduje ze ludzie takie wlasnie animacje robia.
Napisano 10 Wrzesień 200816 l Autor Strasznie mnie interesuje co powoduje ze ludzie takie wlasnie animacje robia. Zaliczenie dyplomu? :P A co do sedna, przekaz jest taki, żeby w inny sposób spojrzec na przedmioty z codzienności, które stały sie dla ludzi juz pewną oczywistością i niczego innego się po nich nie spodziewają. A tu chciałem pokazać je w nieco innym świetle, może bardziej futurystycznym:)
Napisano 10 Wrzesień 200816 l rozumiem, dyplom wazna sprawa, ale moza byloby zrobic cos ... ciekawszego. Ja jestem bardzo krytyczny co do prac graficznych w jakiejkolwiek formie, wiec nie bierz tego personalnie. Poprostu cos takiego wogule do mnie nie trafia. Ja jestem prostym czlowiekiem i lubie prosta sztuke
Napisano 10 Wrzesień 200816 l ciekawego chocby dla jednego organu : oka, serca, mozgu. a najlepiej dla paru z nich.
Napisano 11 Wrzesień 200816 l PenGuin, ja wiem, że mozna się tu do wielu rzeczy przyczepić, ale w skali wielu animacji, jakie tu widziałem, to ta jest klimatycznie spójna, ładna, z pomysłem (te śrubki pulsujące - rewelka), do tego wykonanie przyzwoite i po prostu - mimo braku logicznej fabuły - fajna. Nie każdemu musi podpasowac klimat, owszem. Czasem człowiek po prostu nie ma odpowiedniego nastroju. Ale widziałem już tyle animek ze znacznie wiekszą ilością błędów, że ta, na ich tle jest naprawdę porządnie zrobiona.
Napisano 12 Wrzesień 200816 l dokladnie doklandie. wiadomo ze to nie anima w stylu kilku pionerow tego forum, ale napewno nie az tak zryta jak pisze Pan Pen...pozdro
Napisano 12 Wrzesień 200816 l PenGuin - z początku też chciałem skomentować w podobny sposób... tak jak się należy... ale nakład pracy i efekt godny jest pogratulowania... więc...hmm.. miękniem... polterge!st - myślę że pomysł jest świetny, przesłanie zrozumiałe, ale powinieneś zrobić to jeszcze raz... przynajmniej tło, otoczenie... może kolorystykę... zobacz sobie Pleix-"Sometimes" i "Birds" ... forma podobna do Twojej nawet, ale klimat...hmm... tam jest klimat... pozdrawiam.
Napisano 14 Wrzesień 200816 l Autor hej dziekuje wszystkim za komentarze:) sly - obejzałem - świetne rzeczy co do mojej animki, nie chcę się jakoś bronić, bo praca powinna bronić się sama, ale sprostowac kilka rzeczy - w samym założeniu tło miało byc jak najbardziej neutralne troche inny jest też odbiór samej animacji, gdyż na obronie ustawiony była ława z tymi przedmiotami, a animacja rzutowana była w taki sposób na ściane, że na dolnej krawędzi obrazu widniały cienie rzeczywistych przedmiotów, a nia nich samych wyswietlały się fragmenty obrazu z animacji tak czy siak zdaje sobie sprawe z tego, że mistrzostwo świata to nie jest i sam chciałem wiele rzeczy zrobic lepiej, ale pewnie wtedy musiałbym poświecić na nią ze 2 lata jeszcze zapodam linka do lepszej jakości niz na you tube pozdrawiam i dzięki za komenty
Napisano 15 Wrzesień 200816 l Faktycznie, ciemnawo. Może to kwestia mojego monitora, ale ja niewiele tam widzę. Trzeba było trochę rozjaśnić w postprodukcji. Bardzo razi brak drugiego planu. Dla animowanych obiektów nie ma żadnego tła, jedynie stolik i cztery ściany. Rozumiem, że przyjąłeś taką mroczną konwencję, ale można było wymodelować w 3 dni jakąś prostą piwnicę np. czy coś w tym stylu. Jeśli to dyplom, to miałeś trochę czasu. Rendering i tak nie powinien się przedłużyć. Można by wyrenderować drugi plan na oddzielnej warstwie nawet z połową rozdzielczości przy takim DoFie i wyliczyć światło raz dla całej animacji. Robiłeś w ogóle do tego storyboard? Mam wrażenie, że ujęcia są zupełnie przypadkowe. W porównaniu do Twoich prac 2d - kiepsko.
Napisano 17 Wrzesień 200816 l Autor hej dzieki za komentarz Lumpy - ciemnawo, nie wiem dlaczego po wrzuceniu w net tak sie dzieje :) co do piwnicy, to można było ją wymodelować, ale po co? storyboard oczywiscie był, bez niego ani rusz:) pozdrawiam pozdrawiam :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto