Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Shelby GT 500 1967


gulman66

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wrzucam screeny po małych poprawkach i rendery po ms oraz link do refów, z których aktualnie korzystam. Starałem się pozbyć zbędnych linii i rozłożyć siatkę bardziej równomiernie. Póki co największy problem mam z przodem. Nie mam pomysłu jak by go zmodyfikować bez komplikowania siatki, żeby nie wyglądał tak chaotycznie ;). Jak by ktoś miał pomysł jak zrobić okolice świateł to pisać. Czekam na komentarze ;).

 

a17b4763277a41b4.jpg

f652fbc559f35afb.jpg

6e383827192c4179.jpg

9cd7f8ec62720041.jpg

http://home.c2i.net/shelbygt500/shelby/imagepages/image007.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim to co na czerwono to popraw bo na siatce tez widać że prosto nie jest, a to co na zielono proponuje zrobić od nowa, nie ma co tego poprawiać bo będzie więcej roboty :/ ale tylko to co na zielono, już postęp jest bo bok nareszcie jest znośny :D

 

EDIT: TRÓJKĄTYYYY !!!!!! uważaj na nie bo szkoda później znowy nad tym myśleć jak już będziesz miał wszystko zrobione :)

0e83a02ddc1a6d19.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja po kolejnych poprawkach, długo nic nie wrzucałem, ale mało czasu na 3ds było ;).

Poprawiłem ułożenie siatki i dodałem wlot z tyłu i na masce. Zderzak przedni też od nowa robiony. Dalej krzywo ale pewna poprawa chyba jest ;)

Czekam na komentarze.

4d02309691edda25.jpg

6dd12b86ece6dc24.jpg

1520011706c62d18.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku bym pomyślał nad tym co zaznaczone, czerwone nowe, zielony wywal IMO. Dach nei wiem czy nie masz za gęsty ale jak jest równo to ok, to na zielono musisz poprawić bo sam widzisz co się dzieje na renderze, wloty tez jeszcze do dopieszczenia, nie poprawiłes lini która idzie na boku ( na nad nadkolem do wlotu na drzwiach ) staraj się unikac trisów jak się tylko da, narazie tyle, czekam na upa z poprawkami :) 1a1ba763e1827b75.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reaktywacja tematu po prawie rocznej przerwie :D.

Wszystko robione od nowa i prawie ten sam etap prac co poprzednio.

Starałem się robić mniej zamotaną siatkę i ogólnie bardziej precyzyjnie.

Czekam na komentarze. :D

 

shelby2.jpg

 

shelby1x.jpg

 

shelby6.jpg

 

shelby5o.jpg

 

shelby4.jpg

 

shelby3e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam ludzi którzy potrafią zrozumieć że coś nie tak idzie i nawet to trzeba od nowa robić to uczy precyzji...siatka jak siatka trzeba by po ms zobaczyć jak to wygląda, zastanów się nad niektórymi przejściami siatki czy aby niezbyt chaotycznie w niektórych miejscach.

P.S Ten wcześniejszy jak tak patrze to nie był taki zły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wsparcie, cieszę się, że się Wam podoba :D. Wrzucam screeny po MS.

Tył jest rozwalony bo nie mogę dojść do ładu z refami i ciągle mi się wydaje,

że coś jest tam nie tak, albo blueprinty są niedokładne.

Poza tym część jest jako oddzielne elementy. Wracając do poprzedniego modelu to faktycznie nie był już taki zły, ale jak po roku go otworzyłem to nie wiedziałem za co się najpierw łapać, tyle było do poprawy :D. Czekam na komentarze :D.

 

shelbyms1.jpg

 

shelbyms2.jpg

 

shelbyms3.jpg

 

shelbyms4.jpg

 

shelbyms5.jpg

 

shelbyms6.jpg

 

shelbyms7.jpg

 

shelbyms8.jpg

 

shelbyms9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba troszke za wcześnie pociąłeś drzwi a coś odstaje przy tych nacięciach tak że przeglądnij jeszcze, ogólnie zwrot o 180 stopni w porównaniu do zeszłorocznego modelu, tak dalej, nie śpiesz się ale precyzyjnie ;) nad tyłem rozumiem że musisz jeszcze posiedzieć bo nie jest za równo, wykończ krawędzie, jedna uwaga jak dajesz siatki bez ms to dawaj screeny ale jak dajesz z ms to lepiej czyste rendery bez siatek bo niepotrzebnie zwracają uwagę, ustaw sobie oświetlenie, kamere i plane'a na podłoże na jednej warstwie jako studio i rób rendery clay z perspektywy, powodzenia z modelem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie kolejny update ;) Jakbym trochę wolniej robił, to by się chyba zaczął sam usuwać :D Niby sesja była, ale moje tempo mnie czasami dobija. Zrobiłem tył i nowe drzwi, dorobiłem też światła, lusterko i detale przy szybie w drzwiach. Teraz planuję wziąć się za chamferowanie karoserii, żeby poprawić nadmierne zaokrąglenia przy TS. Potem będzie kolej na wnętrze i koła, a może jeszcze silnik i resztę sprzętu pod maską, jak mi starczy cierpliwości. Czekam na komentarze.

 

renderts1.jpg

 

renderts2.jpg

 

renderts3.jpg

 

renderw1.jpg

 

renderw2.jpg

 

renderw3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za wcześnie pociąłeś model bo teraz Ci odstają elementy, może to będzie miało jakiś urok jak skończysz bo to niby stary samochód i nei wszystko musiało byc perfect ale tak na przyszłość, reszta na jpegu

13e3655e1a0b54da.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę być nie miły ale radził bym ci zacząć od nowa. Ponieważ już po MS widać bardzo dużo nie równości(jeżeli chodzi o łączenia innych części samochodu) A widać ,że tym się zbytnio nie przejąłeś i modelujesz dalej, tylko potem naprostować ci będzie bardzo trudno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no chyba tak krzywo już nie jest, jak było na początku ;). A jeśli chodzi o to, że siatka pod TS się rozłazi na brzegach, to jest kwestia tego że jest pocięty za wcześnie - jak wspomniał kolega rallyman - a do tej pory nie dawałem żadnego chamfera ;). O czym zresztą zapomniałem wspomnieć przy umieszczaniu renderów ( my bad). Chamfery karoserii to zresztą kolejny etap - więcej póki co nie będę dorabiał nic więcej, ;) zanim ich nie załatwię. Więc tymi nierównościami się raczej nie przejmuję bo bez TS siatka się zgadza, a po chamferze ten problem powinien zniknąć. Jak nie to rzeczywiście trzeba będzie to wywalić i nowy zespawać. Jeśli widzisz jakieś nierówności nie wynikające z braku chamferów i przedwczesnego pocięcia to zaznacz i wrzuć - każda porada się przyda ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie się zebrałem żeby coś upnąć. Większość modelowania w zasadzie mam z głowy. Dodam jeszcze parę detali i wezmę się za renderowanie. Wnętrze jest low poly i na razie takie zostanie bo nie mam już na to cierpliwości. Może później coś będę z interiorem kombinował jak mi się będzie chciało. :) Czekam na komentarze.

 

86709264.jpg

 

74031655.jpg

 

[/url]82491945.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów max3d.pl. To mój pierwszy post u Was :)

Do rzeczy. Natrafiłem na ten model nieprzypadkowo, bo interesuję się "amerykańskimi mięśniami" i dopiero zaczynam przygodę z car modellingiem. Z całym szacunkiem i pokorą muszę stwierdzić, że jest wykonany na odchrzantol. Bardzo zmartwiło mnie ostatnie zdanie autora: "[...] Większość modelowania w zasadzie mam z głowy. Dodam jeszcze parę detali i wezmę się za renderowanie. Wnętrze jest low poly i na razie takie zostanie bo nie mam już na to cierpliwości. Może później coś będę z interiorem kombinował jak mi się będzie chciało.". Nie chciałbym, aby autor źle odebrał tę wypowiedź - jako zniechęcenie do modelowania samochodów. Model jest bardzo ambitny. Ma mnóstwo detali, agresywny wygląd, wspaniałą formę i ducha końca lat 60-tych amerykańskiej moto. W czym tkwi problem? Że trzeba to wszystko oddać w końcowej scenie. A ja za nic sobie tego nie wyobrażam po WIP'ie który widać i który jest "prawie" skończony. Po pierwsze brakuje dbałości w karoserii. Cięcia są bardzo słabe (a dokł. powykrzywiane). Kwadraty lamp (tył i przód) też martwią. Środka nie można zostawić w takim stanie. Jeśli kamera do finalnej sceny będzie skierowana na front samochodu to przydałoby się chociaż taborety doprowadzić do odpowiedniego poziomu wraz z detalem. W car modellingu bardzo cieszą szczegóły - owy detal, który powinien dopełniać scenę i który chciałoby się dotknąć. Niestety nie widać tutaj tego - a szkoda, bo GT500 jest fenomenalną konstrukcją.

 

Pozdrawiam autora i mam nadzieję na ujrzenie poprawy, bo szybko się uczy :)

 

PS: popraw również koła - są za małe i wyglądają jak od Trabbiego. Do oryginału daleko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie jakaś konstruktywna krytyka :). Jak zwykle wina w moim nieprecyzyjnym komentarzu do upów(i braku skilla) . Miałem na myśli to że na chwilę obecną trochę przemęczyłem ten model i dlatego nie chce mi się już w nim grzebać. Najchętniej wywaliłbym cały środek i zrobił go jeszcze raz bo cięcia faktycznie mnie dobijają. Zastanawiam się tylko czy opłaca się zostawić przód ( okolice reflektorów do cięcia na łączeniu z karoserią) bo z siatki tam jestem w miarę zadowolony, czy zrobić jeszcze raz wszystko. Nie wiem tylko czy starczy motywacji na 3 raz :D. Jakbyś mógł to powiedz które części są według ciebie najbardziej do poprawy, i czy warto zostawić przednią część.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za wcześnie pociąłeś model bo teraz Ci odstają elementy, może to będzie miało jakiś urok jak skończysz bo to niby stary samochód i nei wszystko musiało byc perfect ale tak na przyszłość, reszta na jpegu

13e3655e1a0b54da.jpg

Osobiście podkreślę ,że on chce auto z 67 roku a nie 2008 ... 67 rocznik nie ma dachu wysoko i dziury w oknie ,tak jak mu radzisz ;]

 

 

PS.

Odkopie refki do tego auta to dam ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem dygresji do mojej wypowiedzi, poza tym troche stara siatka bo z tego co wiem to sporo się zmieniła od tamtego momentu, a co do modelu to polecam autorowi zacząć nowy bo trzeba troche oddechu złapać, pamiętać o błędach przeszłości i nie popełniać ich przy nowym modelu, ten trzeba by od nowa zrobić żeby było tak jak się należy a wydaje mi się że dużo się na nim nauczyłeś więc dawaj tą supre co robisz :P pozdrawiam i życze powodzenia, jak przeżyje juwenalia w krakowie to pogadamy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności