gulman66 Napisano 22 Wrzesień 2008 Napisano 22 Wrzesień 2008 (edytowane) Taki wstępny etap prac i pierwszy poważniejszy projekt, jak na mój gust siatka zbyt gęsta i krzywe strasznie, ale z tym mam zawsze problem ;) . Czekam na komentarze. Edytowane 3 Maj 2010 przez gulman66
rallyman Napisano 22 Wrzesień 2008 Napisano 22 Wrzesień 2008 (edytowane) krzyyyywo :/ trzeba duuużo poklepać, rendery dawaj większe, siatka bardzo brzydka, maska jeszcze by uszła ale bok straszny:/ daj większe siatki to może cos zdziałamy w paincie Edytowane 22 Wrzesień 2008 przez rallyman
Kr3tz Napisano 22 Wrzesień 2008 Napisano 22 Wrzesień 2008 Rzadsza siatka, tak. I staraj sie ja rozkladac rownomiernie, a nie w jednym miejscu krawedzie upchane, a w drugim rociagniete i rzadko.
gulman66 Napisano 24 Wrzesień 2008 Autor Napisano 24 Wrzesień 2008 Mała poprawka boku i wlot powietrza w ogólnym zarysie. Starałem się miejscami rozłożyć siatkę bardziej równomiernie. Przód jeszcze nie ruszany więc nie wrzucam. Czekam na komentarze ;)
rallyman Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 to drzwi mogą już być, zapomniałeś dać renderów :P a teraz pora na zeszte, pousuwaj trójkąty bo Ci się siatka pokicha jak dasz MSa, na boku na wysokości słupka masz za gęsko te dwie linie w środku usuń i klep przód :)
Master Kiełbaster Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 pokaż model bez siatki po mesh smoothie. chyba że to low poly będzie. zapostujesz referki?
khatake Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 sporo trojkątów no i zbędnych loopów w okolicy maski. naćkałeś tam za dużo polygonów. popracuj nad siatką i będzie dobrze
gulman66 Napisano 25 Wrzesień 2008 Autor Napisano 25 Wrzesień 2008 Wrzucam screeny po małych poprawkach i rendery po ms oraz link do refów, z których aktualnie korzystam. Starałem się pozbyć zbędnych linii i rozłożyć siatkę bardziej równomiernie. Póki co największy problem mam z przodem. Nie mam pomysłu jak by go zmodyfikować bez komplikowania siatki, żeby nie wyglądał tak chaotycznie ;). Jak by ktoś miał pomysł jak zrobić okolice świateł to pisać. Czekam na komentarze ;). http://home.c2i.net/shelbygt500/shelby/imagepages/image007.html
rallyman Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 przede wszystkim to co na czerwono to popraw bo na siatce tez widać że prosto nie jest, a to co na zielono proponuje zrobić od nowa, nie ma co tego poprawiać bo będzie więcej roboty :/ ale tylko to co na zielono, już postęp jest bo bok nareszcie jest znośny :D EDIT: TRÓJKĄTYYYY !!!!!! uważaj na nie bo szkoda później znowy nad tym myśleć jak już będziesz miał wszystko zrobione :)
gulman66 Napisano 9 Październik 2008 Autor Napisano 9 Październik 2008 Wersja po kolejnych poprawkach, długo nic nie wrzucałem, ale mało czasu na 3ds było ;). Poprawiłem ułożenie siatki i dodałem wlot z tyłu i na masce. Zderzak przedni też od nowa robiony. Dalej krzywo ale pewna poprawa chyba jest ;) Czekam na komentarze.
gulman66 Napisano 9 Październik 2008 Autor Napisano 9 Październik 2008 Wrzucam jeszcze screen i render z ms. Czekam na komentarze ;)
rallyman Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 na początku bym pomyślał nad tym co zaznaczone, czerwone nowe, zielony wywal IMO. Dach nei wiem czy nie masz za gęsty ale jak jest równo to ok, to na zielono musisz poprawić bo sam widzisz co się dzieje na renderze, wloty tez jeszcze do dopieszczenia, nie poprawiłes lini która idzie na boku ( na nad nadkolem do wlotu na drzwiach ) staraj się unikac trisów jak się tylko da, narazie tyle, czekam na upa z poprawkami :)
Gość Kamil2309 Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 nie złe postępy patrząc na pierwsze zdjęcie i na te najnowsze normalnie jakby kto inny robił
rallyman Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 no tylko coś się obija ostatnio :P z resztą ja się nie odzywam bo tez mąło aktywny jestem w temacie :P
gulman66 Napisano 16 Styczeń 2010 Autor Napisano 16 Styczeń 2010 Reaktywacja tematu po prawie rocznej przerwie :D. Wszystko robione od nowa i prawie ten sam etap prac co poprzednio. Starałem się robić mniej zamotaną siatkę i ogólnie bardziej precyzyjnie. Czekam na komentarze. :D
bbandi Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 Podziwiam ludzi którzy potrafią zrozumieć że coś nie tak idzie i nawet to trzeba od nowa robić to uczy precyzji...siatka jak siatka trzeba by po ms zobaczyć jak to wygląda, zastanów się nad niektórymi przejściami siatki czy aby niezbyt chaotycznie w niektórych miejscach. P.S Ten wcześniejszy jak tak patrze to nie był taki zły...
M4rcus Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 chyba zakochalem sie w tej czesci przy przednim reflektorze XD wyglada swietnie, ale tak jak post wyzej - pokaz co sie dzieje po ms, potrafimy sobie wyobrazic, ale nie w 100%:P
gulman66 Napisano 17 Styczeń 2010 Autor Napisano 17 Styczeń 2010 Dzięki za wsparcie, cieszę się, że się Wam podoba :D. Wrzucam screeny po MS. Tył jest rozwalony bo nie mogę dojść do ładu z refami i ciągle mi się wydaje, że coś jest tam nie tak, albo blueprinty są niedokładne. Poza tym część jest jako oddzielne elementy. Wracając do poprzedniego modelu to faktycznie nie był już taki zły, ale jak po roku go otworzyłem to nie wiedziałem za co się najpierw łapać, tyle było do poprawy :D. Czekam na komentarze :D.
olaf Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 ja kibicuje, bo sam się do takiego przymierzam :)
rallyman Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 chyba troszke za wcześnie pociąłeś drzwi a coś odstaje przy tych nacięciach tak że przeglądnij jeszcze, ogólnie zwrot o 180 stopni w porównaniu do zeszłorocznego modelu, tak dalej, nie śpiesz się ale precyzyjnie ;) nad tyłem rozumiem że musisz jeszcze posiedzieć bo nie jest za równo, wykończ krawędzie, jedna uwaga jak dajesz siatki bez ms to dawaj screeny ale jak dajesz z ms to lepiej czyste rendery bez siatek bo niepotrzebnie zwracają uwagę, ustaw sobie oświetlenie, kamere i plane'a na podłoże na jednej warstwie jako studio i rób rendery clay z perspektywy, powodzenia z modelem :)
plasti Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 niezle, trzymam kciuki, niespapraj go, uwielbiam ta fure!
gulman66 Napisano 27 Luty 2010 Autor Napisano 27 Luty 2010 No wreszcie kolejny update ;) Jakbym trochę wolniej robił, to by się chyba zaczął sam usuwać :D Niby sesja była, ale moje tempo mnie czasami dobija. Zrobiłem tył i nowe drzwi, dorobiłem też światła, lusterko i detale przy szybie w drzwiach. Teraz planuję wziąć się za chamferowanie karoserii, żeby poprawić nadmierne zaokrąglenia przy TS. Potem będzie kolej na wnętrze i koła, a może jeszcze silnik i resztę sprzętu pod maską, jak mi starczy cierpliwości. Czekam na komentarze.
rallyman Napisano 27 Luty 2010 Napisano 27 Luty 2010 za wcześnie pociąłeś model bo teraz Ci odstają elementy, może to będzie miało jakiś urok jak skończysz bo to niby stary samochód i nei wszystko musiało byc perfect ale tak na przyszłość, reszta na jpegu
latos Napisano 28 Luty 2010 Napisano 28 Luty 2010 Nie chcę być nie miły ale radził bym ci zacząć od nowa. Ponieważ już po MS widać bardzo dużo nie równości(jeżeli chodzi o łączenia innych części samochodu) A widać ,że tym się zbytnio nie przejąłeś i modelujesz dalej, tylko potem naprostować ci będzie bardzo trudno.
gulman66 Napisano 28 Luty 2010 Autor Napisano 28 Luty 2010 Nie no chyba tak krzywo już nie jest, jak było na początku ;). A jeśli chodzi o to, że siatka pod TS się rozłazi na brzegach, to jest kwestia tego że jest pocięty za wcześnie - jak wspomniał kolega rallyman - a do tej pory nie dawałem żadnego chamfera ;). O czym zresztą zapomniałem wspomnieć przy umieszczaniu renderów ( my bad). Chamfery karoserii to zresztą kolejny etap - więcej póki co nie będę dorabiał nic więcej, ;) zanim ich nie załatwię. Więc tymi nierównościami się raczej nie przejmuję bo bez TS siatka się zgadza, a po chamferze ten problem powinien zniknąć. Jak nie to rzeczywiście trzeba będzie to wywalić i nowy zespawać. Jeśli widzisz jakieś nierówności nie wynikające z braku chamferów i przedwczesnego pocięcia to zaznacz i wrzuć - każda porada się przyda ;).
gulman66 Napisano 3 Maj 2010 Autor Napisano 3 Maj 2010 No wreszcie się zebrałem żeby coś upnąć. Większość modelowania w zasadzie mam z głowy. Dodam jeszcze parę detali i wezmę się za renderowanie. Wnętrze jest low poly i na razie takie zostanie bo nie mam już na to cierpliwości. Może później coś będę z interiorem kombinował jak mi się będzie chciało. :) Czekam na komentarze. [/url]
Podstavsky Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Witam wszystkich forumowiczów max3d.pl. To mój pierwszy post u Was :) Do rzeczy. Natrafiłem na ten model nieprzypadkowo, bo interesuję się "amerykańskimi mięśniami" i dopiero zaczynam przygodę z car modellingiem. Z całym szacunkiem i pokorą muszę stwierdzić, że jest wykonany na odchrzantol. Bardzo zmartwiło mnie ostatnie zdanie autora: "[...] Większość modelowania w zasadzie mam z głowy. Dodam jeszcze parę detali i wezmę się za renderowanie. Wnętrze jest low poly i na razie takie zostanie bo nie mam już na to cierpliwości. Może później coś będę z interiorem kombinował jak mi się będzie chciało.". Nie chciałbym, aby autor źle odebrał tę wypowiedź - jako zniechęcenie do modelowania samochodów. Model jest bardzo ambitny. Ma mnóstwo detali, agresywny wygląd, wspaniałą formę i ducha końca lat 60-tych amerykańskiej moto. W czym tkwi problem? Że trzeba to wszystko oddać w końcowej scenie. A ja za nic sobie tego nie wyobrażam po WIP'ie który widać i który jest "prawie" skończony. Po pierwsze brakuje dbałości w karoserii. Cięcia są bardzo słabe (a dokł. powykrzywiane). Kwadraty lamp (tył i przód) też martwią. Środka nie można zostawić w takim stanie. Jeśli kamera do finalnej sceny będzie skierowana na front samochodu to przydałoby się chociaż taborety doprowadzić do odpowiedniego poziomu wraz z detalem. W car modellingu bardzo cieszą szczegóły - owy detal, który powinien dopełniać scenę i który chciałoby się dotknąć. Niestety nie widać tutaj tego - a szkoda, bo GT500 jest fenomenalną konstrukcją. Pozdrawiam autora i mam nadzieję na ujrzenie poprawy, bo szybko się uczy :) PS: popraw również koła - są za małe i wyglądają jak od Trabbiego. Do oryginału daleko...
gulman66 Napisano 5 Maj 2010 Autor Napisano 5 Maj 2010 No wreszcie jakaś konstruktywna krytyka :). Jak zwykle wina w moim nieprecyzyjnym komentarzu do upów(i braku skilla) . Miałem na myśli to że na chwilę obecną trochę przemęczyłem ten model i dlatego nie chce mi się już w nim grzebać. Najchętniej wywaliłbym cały środek i zrobił go jeszcze raz bo cięcia faktycznie mnie dobijają. Zastanawiam się tylko czy opłaca się zostawić przód ( okolice reflektorów do cięcia na łączeniu z karoserią) bo z siatki tam jestem w miarę zadowolony, czy zrobić jeszcze raz wszystko. Nie wiem tylko czy starczy motywacji na 3 raz :D. Jakbyś mógł to powiedz które części są według ciebie najbardziej do poprawy, i czy warto zostawić przednią część.
zaba711 Napisano 7 Maj 2010 Napisano 7 Maj 2010 za wcześnie pociąłeś model bo teraz Ci odstają elementy, może to będzie miało jakiś urok jak skończysz bo to niby stary samochód i nei wszystko musiało byc perfect ale tak na przyszłość, reszta na jpegu Osobiście podkreślę ,że on chce auto z 67 roku a nie 2008 ... 67 rocznik nie ma dachu wysoko i dziury w oknie ,tak jak mu radzisz ;] PS. Odkopie refki do tego auta to dam ;]
rallyman Napisano 7 Maj 2010 Napisano 7 Maj 2010 nie rozumiem dygresji do mojej wypowiedzi, poza tym troche stara siatka bo z tego co wiem to sporo się zmieniła od tamtego momentu, a co do modelu to polecam autorowi zacząć nowy bo trzeba troche oddechu złapać, pamiętać o błędach przeszłości i nie popełniać ich przy nowym modelu, ten trzeba by od nowa zrobić żeby było tak jak się należy a wydaje mi się że dużo się na nim nauczyłeś więc dawaj tą supre co robisz :P pozdrawiam i życze powodzenia, jak przeżyje juwenalia w krakowie to pogadamy ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się