Napisano 30 Grudzień 200816 l Autor może tego nie widać ale spi się na górze [można zlecieć] pomiędzy fotelami są pufy, a biurko można też wysunąć By Tymbeusz
Napisano 30 Grudzień 200816 l Podoba mi się pomysł takiego multimebla :) Zmieniłbym tylko drabinę, bo jest mało praktyczna i dodał jakieś barierki na to łóżko co niby jest na górze, bo upadek może boleć :D
Napisano 30 Grudzień 200816 l Nie podoba mi się to co jest na tych pufach. Pierwsze co mi przyszło do głowy to, że są to gumowe chodniki do samochodu :)
Napisano 31 Grudzień 200816 l Łóżko standardowe winno miec szerokośc conajmniej 90 cm, według pana Neuferta - twórcy Biblii dla architektów. Wydaje mnie się że Twoje łóżko powinno byc wiec ciut szersze. Ale tylko ciut:) Mebelek mi się bardzo podoba, funkcjonalny i miły dla oka:) Tylko szczebelki drabiny są w tej chwili niebezpieczne, mozna z nich spasc, sprawiają wrażenie zbyt śliskich. No i uchwyty musisz jeszcze dorobic, bo nie ma bata, by wejsc po nich na razie. Ale naprawdę podziwiam pomysł, jest świetny:) oby tak dalej;)
Napisano 31 Grudzień 200816 l Coś w tym jest (pozytywnego)... Czy łóżko jest piętrowe (drabinka z boku)? Do pokoju dziecięcego (po korekcie proporcji) nowoczesnych rodziców może być, podoba mi się. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
Napisano 31 Grudzień 200816 l Autor niestety za bardzo nie zmienię projektu już bo nie jest on mój, nadal bawię się renderem, można te mebelki składać w różne konfiguracje By Tymbeusz
Napisano 31 Grudzień 200816 l o! Salad Finger :) Trochę biały się zlewa i nie widać szczegółów. Może zrobić mniej ambientowe, a bardziej kierunkowe światło
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor Znowu mam mieszkanko do zrobienia jeszcze projekt idzie w toku ja próbuje ustawić światło.
Napisano 21 Styczeń 200916 l Jak dodasz wiecej elementow to powinno byc ciekawie, ogolnie wiecej odbijajacych materialow z jakimis gloss`ami a scena odrazu bedzie ciekawsza :) Pozdrawiam
Napisano 21 Styczeń 200916 l Narazie bardzo przypadkowo to wygląda, ale widzę że dopiero robota się rozpoczęła, więc czekam.
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor Za bardzo się zlewa sufit ze ścianą. Właśnie za bardzo nie wiem dlaczego tak się to zlewa. Robiłem test z Irr Map na High i te zbyło podobnie. Mo ze to przez wysoko ustawiony w Color Mappingu dark multipler na 4. Nie wiem za bardzo jak to naprawić, chce uzyskać efekt białych ścian [bo wychodza szare] jednocześnie aby było widać przejścia pomiędzy sufitem a ścianą.
Napisano 22 Styczeń 200916 l Autor wczoraj był klient, miał tysiąc pomysłów i zrobiłem kolejny up test dof'a z PSS trochę za mocny wyszedł
Napisano 24 Styczeń 200916 l Autor Dalej ciągnę to mieszkanko teraz próby ze światłem nocnym. Mój szefo ma straszne pojechane pomysły a wymyśla na świerzo jak do mnie przyjedzie i rysuje na kolanie jakieś dziwne rysunki, które później trudno rozszyfrować. Jednym słowem projektowa masakra, ale ja tu jestem tylko od Vizualizacji. salon i kuchnia sypialnia a tu już pojechane najmocniej, cóż ja się nie chcę kłucić zresztą nie znam się na wnętrzach Edytowane 24 Styczeń 200916 l przez claude
Napisano 24 Styczeń 200916 l O w mordę jeża! To jest jakiś posmodernistyczno-popartowsko-Ikeowski koszmar projektowy! No ale skoro to nie Ty wymyślasz to uff.. Od strony więc czysto wizualizacyjnej: dalej coś za bardzo ściany się zlewają, plazma wygląda jak doklejona w złej perspektywie, a w łazience strasznie przejarane światło. A tak w ogóle jak na to patrzę, to mi się mózg ścina i nie wiem co mam pisać. Ble.
Napisano 18 Marzec 200915 l Autor Próbuje dla znajomego zrobić render obiektu w galerii sztuki. Na początku zrobiłem wnętrze z jakimiś obiektami, które odbjały by się w tych szklanych kulach. Niestety efekt był słaby. Wykorzystałem HDR w Eviroment i jest lepiej. Teraz się zastanawiam co by można było zrobić więcej dla uzyskania realizmu w tym renderze. tu moje próby By Tymbeusz By Tymbeusz
Napisano 20 Marzec 200915 l Autor Rano dostałem tefon, szybka fuszka death line za 5 godzin, nie pytajcie co to bo ja sam nie wiem, może będzie to początkiem jakiejś reklamy
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Autor Rekonstrukcja krużganków z Zamek biskupów warmińskich Dosyć szybka robota 3dmax vray i troche photoshopa ale może się komuś spodoba.
Napisano 18 Czerwiec 201014 l Witaj, jak dla mnie z lewej za jasno. Sklepienie na tym tle wygląda jakby było domontowane w ps. A jak tam prace nad zamkiem w Malborku? Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto