claude Napisano 30 Grudzień 2008 Autor Napisano 30 Grudzień 2008 może tego nie widać ale spi się na górze [można zlecieć] pomiędzy fotelami są pufy, a biurko można też wysunąć By Tymbeusz
KamillM Napisano 30 Grudzień 2008 Napisano 30 Grudzień 2008 Podoba mi się pomysł takiego multimebla :) Zmieniłbym tylko drabinę, bo jest mało praktyczna i dodał jakieś barierki na to łóżko co niby jest na górze, bo upadek może boleć :D
pwq Napisano 30 Grudzień 2008 Napisano 30 Grudzień 2008 Nie podoba mi się to co jest na tych pufach. Pierwsze co mi przyszło do głowy to, że są to gumowe chodniki do samochodu :)
ciastuch Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 Łóżko standardowe winno miec szerokośc conajmniej 90 cm, według pana Neuferta - twórcy Biblii dla architektów. Wydaje mnie się że Twoje łóżko powinno byc wiec ciut szersze. Ale tylko ciut:) Mebelek mi się bardzo podoba, funkcjonalny i miły dla oka:) Tylko szczebelki drabiny są w tej chwili niebezpieczne, mozna z nich spasc, sprawiają wrażenie zbyt śliskich. No i uchwyty musisz jeszcze dorobic, bo nie ma bata, by wejsc po nich na razie. Ale naprawdę podziwiam pomysł, jest świetny:) oby tak dalej;)
adam_m Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 Coś w tym jest (pozytywnego)... Czy łóżko jest piętrowe (drabinka z boku)? Do pokoju dziecięcego (po korekcie proporcji) nowoczesnych rodziców może być, podoba mi się. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
claude Napisano 31 Grudzień 2008 Autor Napisano 31 Grudzień 2008 niestety za bardzo nie zmienię projektu już bo nie jest on mój, nadal bawię się renderem, można te mebelki składać w różne konfiguracje By Tymbeusz
voyager Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 o! Salad Finger :) Trochę biały się zlewa i nie widać szczegółów. Może zrobić mniej ambientowe, a bardziej kierunkowe światło
claude Napisano 21 Styczeń 2009 Autor Napisano 21 Styczeń 2009 Znowu mam mieszkanko do zrobienia jeszcze projekt idzie w toku ja próbuje ustawić światło.
hcpiter Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Jak dodasz wiecej elementow to powinno byc ciekawie, ogolnie wiecej odbijajacych materialow z jakimis gloss`ami a scena odrazu bedzie ciekawsza :) Pozdrawiam
Neiraa Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Narazie bardzo przypadkowo to wygląda, ale widzę że dopiero robota się rozpoczęła, więc czekam.
claude Napisano 21 Styczeń 2009 Autor Napisano 21 Styczeń 2009 Za bardzo się zlewa sufit ze ścianą. Właśnie za bardzo nie wiem dlaczego tak się to zlewa. Robiłem test z Irr Map na High i te zbyło podobnie. Mo ze to przez wysoko ustawiony w Color Mappingu dark multipler na 4. Nie wiem za bardzo jak to naprawić, chce uzyskać efekt białych ścian [bo wychodza szare] jednocześnie aby było widać przejścia pomiędzy sufitem a ścianą.
claude Napisano 22 Styczeń 2009 Autor Napisano 22 Styczeń 2009 wczoraj był klient, miał tysiąc pomysłów i zrobiłem kolejny up test dof'a z PSS trochę za mocny wyszedł
claude Napisano 24 Styczeń 2009 Autor Napisano 24 Styczeń 2009 (edytowane) Dalej ciągnę to mieszkanko teraz próby ze światłem nocnym. Mój szefo ma straszne pojechane pomysły a wymyśla na świerzo jak do mnie przyjedzie i rysuje na kolanie jakieś dziwne rysunki, które później trudno rozszyfrować. Jednym słowem projektowa masakra, ale ja tu jestem tylko od Vizualizacji. salon i kuchnia sypialnia a tu już pojechane najmocniej, cóż ja się nie chcę kłucić zresztą nie znam się na wnętrzach Edytowane 24 Styczeń 2009 przez claude
Neiraa Napisano 24 Styczeń 2009 Napisano 24 Styczeń 2009 O w mordę jeża! To jest jakiś posmodernistyczno-popartowsko-Ikeowski koszmar projektowy! No ale skoro to nie Ty wymyślasz to uff.. Od strony więc czysto wizualizacyjnej: dalej coś za bardzo ściany się zlewają, plazma wygląda jak doklejona w złej perspektywie, a w łazience strasznie przejarane światło. A tak w ogóle jak na to patrzę, to mi się mózg ścina i nie wiem co mam pisać. Ble.
claude Napisano 18 Marzec 2009 Autor Napisano 18 Marzec 2009 Próbuje dla znajomego zrobić render obiektu w galerii sztuki. Na początku zrobiłem wnętrze z jakimiś obiektami, które odbjały by się w tych szklanych kulach. Niestety efekt był słaby. Wykorzystałem HDR w Eviroment i jest lepiej. Teraz się zastanawiam co by można było zrobić więcej dla uzyskania realizmu w tym renderze. tu moje próby By Tymbeusz By Tymbeusz
claude Napisano 20 Marzec 2009 Autor Napisano 20 Marzec 2009 Rano dostałem tefon, szybka fuszka death line za 5 godzin, nie pytajcie co to bo ja sam nie wiem, może będzie to początkiem jakiejś reklamy
claude Napisano 15 Czerwiec 2010 Autor Napisano 15 Czerwiec 2010 Rekonstrukcja krużganków z Zamek biskupów warmińskich Dosyć szybka robota 3dmax vray i troche photoshopa ale może się komuś spodoba.
adam_m Napisano 18 Czerwiec 2010 Napisano 18 Czerwiec 2010 Witaj, jak dla mnie z lewej za jasno. Sklepienie na tym tle wygląda jakby było domontowane w ps. A jak tam prace nad zamkiem w Malborku? Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się