Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 73
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podoba mi się pomysł takiego multimebla :) Zmieniłbym tylko drabinę, bo jest mało praktyczna i dodał jakieś barierki na to łóżko co niby jest na górze, bo upadek może boleć :D

Napisano

Nie podoba mi się to co jest na tych pufach. Pierwsze co mi przyszło do głowy to, że są to gumowe chodniki do samochodu :)

Napisano

Łóżko standardowe winno miec szerokośc conajmniej 90 cm, według pana Neuferta - twórcy Biblii dla architektów. Wydaje mnie się że Twoje łóżko powinno byc wiec ciut szersze. Ale tylko ciut:) Mebelek mi się bardzo podoba, funkcjonalny i miły dla oka:) Tylko szczebelki drabiny są w tej chwili niebezpieczne, mozna z nich spasc, sprawiają wrażenie zbyt śliskich. No i uchwyty musisz jeszcze dorobic, bo nie ma bata, by wejsc po nich na razie. Ale naprawdę podziwiam pomysł, jest świetny:) oby tak dalej;)

Napisano

Coś w tym jest (pozytywnego)... Czy łóżko jest piętrowe (drabinka z boku)? Do pokoju dziecięcego (po korekcie proporcji) nowoczesnych rodziców może być, podoba mi się. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

Napisano

Jak dodasz wiecej elementow to powinno byc ciekawie, ogolnie wiecej odbijajacych materialow z jakimis gloss`ami a scena odrazu bedzie ciekawsza :)

Pozdrawiam

Napisano
Za bardzo się zlewa sufit ze ścianą.

 

Właśnie za bardzo nie wiem dlaczego tak się to zlewa. Robiłem test z Irr Map na High i te zbyło podobnie. Mo ze to przez wysoko ustawiony w Color Mappingu dark multipler na 4.

 

Nie wiem za bardzo jak to naprawić, chce uzyskać efekt białych ścian [bo wychodza szare] jednocześnie aby było widać przejścia pomiędzy sufitem a ścianą.

Napisano (edytowane)

Dalej ciągnę to mieszkanko teraz próby ze światłem nocnym. Mój szefo ma straszne pojechane pomysły a wymyśla na świerzo jak do mnie przyjedzie i rysuje na kolanie jakieś dziwne rysunki, które później trudno rozszyfrować. Jednym słowem projektowa masakra, ale ja tu jestem tylko od Vizualizacji.

 

 

salon i kuchnia

vienio00002852841hb0.jpg

sypialnia

 

vienio00052879718wk1.jpg

 

a tu już pojechane najmocniej, cóż ja się nie chcę kłucić zresztą nie znam się na wnętrzach

vienio00073804462rt0.jpg

Edytowane przez claude
Napisano

O w mordę jeża! To jest jakiś posmodernistyczno-popartowsko-Ikeowski koszmar projektowy! No ale skoro to nie Ty wymyślasz to uff..

Od strony więc czysto wizualizacyjnej: dalej coś za bardzo ściany się zlewają, plazma wygląda jak doklejona w złej perspektywie, a w łazience strasznie przejarane światło. A tak w ogóle jak na to patrzę, to mi się mózg ścina i nie wiem co mam pisać. Ble.

Napisano

Próbuje dla znajomego zrobić render obiektu w galerii sztuki.

Na początku zrobiłem wnętrze z jakimiś obiektami, które odbjały by się w tych szklanych kulach. Niestety efekt był słaby. Wykorzystałem HDR w Eviroment i jest lepiej.

 

Teraz się zastanawiam co by można było zrobić więcej dla uzyskania realizmu w tym renderze.

 

tu moje próby

 

65312831.jpg

By Tymbeusz

 

 

stalowekule02.jpg

By Tymbeuszstalowekule02.jpg

Napisano

Rano dostałem tefon, szybka fuszka death line za 5 godzin, nie pytajcie co to bo ja sam nie wiem, może będzie to początkiem jakiejś reklamy

 

finishbetter9546740.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności