myszap Napisano 1 Październik 2008 Share Napisano 1 Październik 2008 [3ds max] witam mam pytanie chce zaczac tworzyc pomieszczenie, tylko jak stawiam 4 sciany to ciezko mi co kolwiek innego wstawic, poniewaz zaslaniaja mi sciany wiem, ze jest opcja ktora umozliwia usuniecie tego problemu, wowczas sciany staja sie "przezroczyste" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 1 Październik 2008 Share Napisano 1 Październik 2008 nałożenie przezroczystego materiału albo alt+x przy zaznaczonym objekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
myszap Napisano 1 Październik 2008 Autor Share Napisano 1 Październik 2008 nie chodzi o material tylko taka funkcje, ktora jak obroce kamere automatycznie "usunie" sciany ktore aktualnie zaslaniaja scene w srodku. (jest taka funkcja na 100% bo 2 razy uzywalem kiedys ale wylecial mi zglowy, a teraz ciezko mi wytlumaczyc :[) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 1 Październik 2008 Share Napisano 1 Październik 2008 "Display as box", "Visible to camera"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
myszap Napisano 1 Październik 2008 Autor Share Napisano 1 Październik 2008 "Display as box" nie o to mi chodzilo natomiast "Visible to camera" nie wiem gdzie wlaczyc prosze o podpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 1 Październik 2008 Share Napisano 1 Październik 2008 visible camera to tylko przy renderingu, zapewne chodzi ci o backface cull, prawym na objekt i properies object, tam tez masz opcje visible to camera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 1 Październik 2008 Share Napisano 1 Październik 2008 serwus :) prawy przycisk na obiekcie - i zaznaczasz See-throught. - albo z klawiaturki alt+x. mozesz tez wlaczyc i odpowiednio poustawiac opcje cliping w kamerze. wtedy zblizajac sie kamera do obiektu robi sie jakby odcieta czesc - sciany itp - i widzisz co jest w srodku. fajne to jest :) pozdrawiam i zycze powodzenia :) ::::: EDIT :::: jeszcze raz przeczytalem o co Ci chodzi - i to bedzie bankowo camera cliping. pozdrawiam i zycze powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 2 Październik 2008 Share Napisano 2 Październik 2008 chyba chodzi ci o to co pisał zgred88 tylko musisz jeszcze odwrócić flipem ścianki do środka bo box ma normalne na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_SAN Napisano 2 Październik 2008 Share Napisano 2 Październik 2008 prawym klawiszem na zaznaczony objekt --> Object Properties--> Backface Cull. Czy jakos tak - wtedy nie bedziesz widzial "przednich" scian i widzial wnetrze obiektu. Ale chyba najpier musi byc chyba caly objekt z "flipowany" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 10 Październik 2008 Share Napisano 10 Październik 2008 serwus :) i kto wygral ? o ktore rozwiazanie chodzilo ? pozdrawiam i zycze powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi