Shogun 3D Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 Mam w scenie zestaw reflektorów: świetlówek (vraylight) osłoniętych szklaną obudową. Nigdy nie lubiłem przepuszczać swiatła przez jakiekolwiek szkło, bo się zwykle robiły jaja. Mniejsza o oświetlenie wazonu, bo to betka, ale na przykład szklany klosz do kinkietu to był dla mnie koszmar. Reasumując: mam te świetlówki i całą scenę w ciapki. Moge to obejść renderując wszysko do kanałów i łączac w postprodukcji, ale to ma być animka, czasu jest niewiele i wolę jakoś rozwiązać ten problem na renderze niż liczyć i liczyć i liczyć i montować i montować...
mirach Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 A nie mozesz zrobic temu kloszowi Exclude we wlasciwosciach swiatla?
arev Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 Szkło jest lekko mleczne? Bo zwykle wtedy takie ciapy się robią. We właściwościach obiektów z mtym materiałem odznacz "Generate GI" (czy raczej ustaw na 0) to render nie będzie miał tych ciapek, a GI będzie od samego VrayŚwiatła.
Shogun 3D Napisano 6 Październik 2008 Autor Napisano 6 Październik 2008 (edytowane) ok, thx, zaraz zrobie tescik... ;D EDIT: sorki, źle napisałem; świetlówki to vraylight material, a nie vray light. Edytowane 6 Październik 2008 przez Shogun 3D
kozioo Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 A potrzebujesz w ogóle GI? :) Może wystarczy kilka odpowiednio rozmieszczonych świateł i pass AO?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się