Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam w scenie zestaw reflektorów: świetlówek (vraylight) osłoniętych szklaną obudową.

Nigdy nie lubiłem przepuszczać swiatła przez jakiekolwiek szkło, bo się zwykle robiły jaja. Mniejsza o oświetlenie wazonu, bo to betka, ale na przykład szklany klosz do kinkietu to był dla mnie koszmar.

Reasumując: mam te świetlówki i całą scenę w ciapki. Moge to obejść renderując wszysko do kanałów i łączac w postprodukcji, ale to ma być animka, czasu jest niewiele i wolę jakoś rozwiązać ten problem na renderze niż liczyć i liczyć i liczyć i montować i montować...

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Szkło jest lekko mleczne? Bo zwykle wtedy takie ciapy się robią. We właściwościach obiektów z mtym materiałem odznacz "Generate GI" (czy raczej ustaw na 0) to render nie będzie miał tych ciapek, a GI będzie od samego VrayŚwiatła.

Napisano (edytowane)

ok, thx, zaraz zrobie tescik... ;D

 

EDIT: sorki, źle napisałem; świetlówki to vraylight material, a nie vray light.

Edytowane przez Shogun 3D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności