Napisano 6 Październik 200816 l Mam w scenie zestaw reflektorów: świetlówek (vraylight) osłoniętych szklaną obudową. Nigdy nie lubiłem przepuszczać swiatła przez jakiekolwiek szkło, bo się zwykle robiły jaja. Mniejsza o oświetlenie wazonu, bo to betka, ale na przykład szklany klosz do kinkietu to był dla mnie koszmar. Reasumując: mam te świetlówki i całą scenę w ciapki. Moge to obejść renderując wszysko do kanałów i łączac w postprodukcji, ale to ma być animka, czasu jest niewiele i wolę jakoś rozwiązać ten problem na renderze niż liczyć i liczyć i liczyć i montować i montować...
Napisano 6 Październik 200816 l Szkło jest lekko mleczne? Bo zwykle wtedy takie ciapy się robią. We właściwościach obiektów z mtym materiałem odznacz "Generate GI" (czy raczej ustaw na 0) to render nie będzie miał tych ciapek, a GI będzie od samego VrayŚwiatła.
Napisano 6 Październik 200816 l Autor ok, thx, zaraz zrobie tescik... ;D EDIT: sorki, źle napisałem; świetlówki to vraylight material, a nie vray light. Edytowane 6 Październik 200816 l przez Shogun 3D
Napisano 6 Październik 200816 l A potrzebujesz w ogóle GI? :) Może wystarczy kilka odpowiednio rozmieszczonych świateł i pass AO?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto