Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam w scenie zestaw reflektorów: świetlówek (vraylight) osłoniętych szklaną obudową.

Nigdy nie lubiłem przepuszczać swiatła przez jakiekolwiek szkło, bo się zwykle robiły jaja. Mniejsza o oświetlenie wazonu, bo to betka, ale na przykład szklany klosz do kinkietu to był dla mnie koszmar.

Reasumując: mam te świetlówki i całą scenę w ciapki. Moge to obejść renderując wszysko do kanałów i łączac w postprodukcji, ale to ma być animka, czasu jest niewiele i wolę jakoś rozwiązać ten problem na renderze niż liczyć i liczyć i liczyć i montować i montować...

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 826
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szkło jest lekko mleczne? Bo zwykle wtedy takie ciapy się robią. We właściwościach obiektów z mtym materiałem odznacz "Generate GI" (czy raczej ustaw na 0) to render nie będzie miał tych ciapek, a GI będzie od samego VrayŚwiatła.

Napisano
  • Autor

ok, thx, zaraz zrobie tescik... ;D

 

EDIT: sorki, źle napisałem; świetlówki to vraylight material, a nie vray light.

Edytowane przez Shogun 3D

Napisano

A potrzebujesz w ogóle GI? :) Może wystarczy kilka odpowiednio rozmieszczonych świateł i pass AO?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności