Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej

 

Zgodnie z obietnica dana przy okazji Trinity Watch, wrzucam cos co nazwal bym antywizka.

O co biega?

Starszy kasiasty pan (bedacy przy okazji szefem wielgasnej firmy) chcial zebysmy zrobili cos co pokaze bizness park jako cos fajnego i ekscytujacego. Postanowilismy pojsc w zupelnie inna strone niz przy normalnych wizkach. Wszystko mialo byc prowadzone przez muzyke, zero dlugich kamer itp.

Zdaje sobie sprawe ze z filmu nie mozna wywnioskowac prawie nic, ale klient zadowolony :)

 

Z technikalii:

Max 9, Vray 1.5, Shopek, Fusion, cos tam do muzyki, i cos tam do skadania.

Wszystko interiorowate moje, czesc exteriorow (te blizej ziemi) tez moja.

Dzieki temu ze wszystko bylo pociete na kamery i prawie od samego poczatku bylo wiadomo co gdzie i jak (a przedewszystkim, dzieki temu ze klient nie przeszkadzal) cala animacja zajela chyba mniej niz miesiac o ile dobrze pamietam.

95% roboty wykonana przez 2 ludzi, 3 ludz rozmazywal tylko rzeczy w fusionie.

 

Pare klatek wycietych z filmu na zachete:

 

gp_still1.jpg

go_still2.jpg

gp_still3.jpg

gp_still4.jpg

 

I sam film pod tym linkiem:

 

Green Park Flash

 

praca juz zamknieta, wiec wszystkie konstruktywne uwagi bede bral do serca dopiero w przyszlych projektach :)

 

pozdrawiam

mirach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Hej Mirciach:)

Fajnie sie to oglada.

Sporo ciekawych momentow, i "smaczkow".

Szkoda tylko ze interiory sa pute :(

Faktycznie jest cos w tym o czym pisze Dariusz, ale mnie osobiscie to tak nie razi, wrecz mi to pasuje:P

Jedyne co mnie troszke wybijalo z rytmu, to to, ze kamery we wnetrzach zaczynaja z "bezruchu", przez co burzy sie troszku rytm calosci (przy tak dynamicznej muzyce).

IMHO lepsiej by gralo jakby kamery przechodzily miedzy soba w ruchu, tak jak jest w exteriorach.

Ale moge sie mylic, to tylko moja skromna opinia.

Ogolnie GIT:)

Idziesz jak burza, dobtieee dobtieeee :D

Trzym sie Miszczu :*

Edytowane przez tadzio
Napisano

dariusz: po tym co moj szef ostatnio wrzucil w jeden projekt, to tutaj ta aberracja jest nie zauwazalna. Wg mojego szefa to powoduje ze jest bardziej "cinemtatic", ja nie bede komentowal :)

tadziu: a dziekuje, dziekuje :) Interiory chcielismy zrobic zapelnione (moze gdzies w pracy znajde stilla z zapelnionej wersji) ale klient zyczyl sobie pustych, to maja byc przestrzenie na sprzedaz. Z kamerami to sluszna uwaga.

Reflectvision, black mamba: dzieki :)

Napisano

wiatrak, piłki do tenisa i zz top?;)

 

forma może nowatorska ale podana w taki sposób że prócz wyżej wymienionych, niewiele pozostało mi w pamięci. ale może to wina kiepskiej architektury. miałem wrażenie że pokazywany jest wciąż jeden budynek. ale warsztat niezły;)

Napisano

Świetne, muzyka działa tutaj na ogromny plus i buduje klimat całości!;) jedyna uwaga z mojej strony, to żeby unikać tak długiego fade'ingu przy szybkich zmianach ujęć, jak zrobiłeś pod koniec. Szybsze, twardsze przejścia i będzie dynamiczniej, bardziej zagra to z muzyką moim zdaniem;)

 

Pozdr

Napisano

Wyglada super. Ale pokumac sie co, gdzie, jak i kiedy to juz troche gorzej;) Ale wole cos takiego niz zwykle prezentacje projektow. Ile sie renderowala jedno klatka? Bo wykonanie jest na najwyzszym poziomie. Gratuluje.

Napisano

mi się podoba - szczególnie jak kamera leci po uliach. Ale co do tego mam jedną uwagę - dlaczego kamera przelatuje przez autobus? :) A w interiorach to się za bardzo nie napracowałeś :D

Napisano

Jako (buahaha) grafik, to powiem, że świetne! Raził mnie co prawda w jednym miejscu mocny vignetting, i jak diabli puste wnętrza, ale poza tym kawał świetnej roboty, szczególnie ostatnia scena... nocna. :D

 

Jako potencjalny klient... sam wiesz. ;)

Napisano

No mirach co tu duzo pisac. Wyszlo bardzo fajnie :) Bardzo mi sie podobalo zgranie z muzyka. Pozazdroscic warsztatu :)

Napisano

polka dot: mniej wiecej tak. Cale to bylo robione zeby pokazac ze 3 nowe budynki postawili w tym parku. W dodatku budynki ledwo sie od siebie roznia, masakrystycznie nudna stal+szklo

Touch: dzieki :) Na koncowke troche pomyslu zabraklo. Miala byc taka powtorka z rozrywki.

dybek:: dzieki rowniez :) Renderowalo sie... kurcze, nie pamietam dokladnie, bede musial zaczac zapisywac :) Ale pare minut na klatke, bardzo zadko przekraczamy 10min na klatke na 8 rdzeniowce, niestety brakuje jeszcze troche kompow do pozadnej farmy.

Master: ej no, nie tak ostro ;)

trosiek: Hmm... bo previz byl robiony na bardzo szybko, lacznie z tym ze nikt tak naprawde nie przetestowal sciezki tej kamery co miala sobie tak szybko latac. Pozniej bylo juz za pozno, i klient zobaczyl wersje z kamera przelatujaca przez autobus... o dziwo spodobal mu sie ten motyw, wiec zostalo. A w interiorach napracowalem sie nad swiatlem, doceniac, doceniac a nie marudzic ;)

presseter: ta... winieting.. pomine temat :) A te wnetrze to musze w koncu wygrzebac w pracy, bo bedzie ze nigdy tam nic nie zrobilem :)

grigoriob, ant i lukasz: dzieki, tak zbiorczo :)

 

pozdrawiam

mirach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności