Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

He no nowa głowa ;] wydaje się bliźniaczo podobna do twojej ostatniej ;] nie rozumiem dlaczego nie dałeś jej do poprzedniego wątku.

Znowu te oczy wydają się za duże ;] chyba nie ma co robić symetrii jak skupiasz się na samej głowie XD , masz na celu roić tylko głowy to rób je jak najdokładniej ;] włosy jest warto podkreślić elementami na alfie (btw wiesz że widać dziurę na środku czoła, brody, ?) może byś więcej pokazał? sculpt, textury, siatkę?

pozdro.

Napisano

rzeczywiscie - ten model troche mniej lezy niz poprzedni, najbardziej oczy i zmarszczki na czole, unikaj stosowania symetrii blisko jej osi - czolo oraz nasada nosa.

Ale przciez nie jest zle, czekam na kolejne prace

Napisano

Imo kształt jest okej, nie można chyba powiedzieć, że głowa jest zła pod względem kształtu, no chyba, że ewidentnie przejawia dziwactwa anatomiczne.

 

Skin tone może ciut zbyt jednolity.

Ale głowka fajna bardzo, tak trzymać.

Jak koledzy piszą, symetrii należy unikać.

Napisano

Hm, po zastanowieniu.. jak napisałem wyżej, kształt głowki jest okej, ale jego subtelność (tego kształtu:P ) pozostawia trochę do życzenia. Brakuje pewnych characterystych cech detalu, ale nie chodzi mi o zmarczki, tylko detal nieco grubszy, nierówności na skórze, mięśni. Detalu pokazujące charakter budowy twarzy i to co wyraża ta twarz, jednym słowem za mało ekspresji.

 

Przydałoby Ci się kilka speedzików po 0,5-1h to by Ci dobrze na głowe zrobiło. Dosłownie, na głowe:p

 

pozdrawiam!

Napisano (edytowane)

wiem w czym rzecz pracuje nad tym :) Chociaz pewne rzeczy sa tylko one gina w polaczeniu z normalmapami i mapa difuse i spec dlatego to mnie tak irytuje .COz pozostaje posiedziec nad tym jeszcze .(NAstepnym razem wrzuce screena hiresa)

Edytowane przez jacenty
Gość Marioza
Napisano

nie bardzo widze co Ty tam chesz jeszcze wyciskać z tej głowy , według mnie jest bardzo dobra z małym zastrzezeniem jesli chodzi o brode na ktorej Ci sie zarost rozmył, albo kwestia uv zbyt ciasnej w tym miejscu albo projekcją załatw to miejsce na kolorze, poza tym zeby dopłnic całość tak aby miała wyraz konkretny

1 wrzciłbym jaką cube mape na oczy lub dał ostrego speculara, lub to i to

2 pobawiłbym sie jeszcze kolorem oczu bo czesto to on tez wypływa na "charakterność "

3 dałbym lekikego bumpa z kororu zeby łądnie sie pokrł ze specularem

4 dolne powieki na kolorze bym jeszcze uzupełnił opcjonalnie

i finito , tak jak pisałem główka bardzo dobra według i nie ma co szukać dziury w całym :o)

Napisano

no z zarost sie roznmyl bo texe przepalalem ze starej glowki nie chcialo mi sie od nowa color mapy robic :P A co chce zmienic ?No coz glowka moze i nie jest zla ale charakter to nie jest to co chcialem osiagnac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności