Napisano 5 Listopad 200816 l http://img201.imageshack.us/my.php?image=kolo7mj8.jpg Hm wrzucam tu nowa glowe. W sumie nie jestem z niej zadowolony (te normal mapy mnie dobijaja) mialem jej nawet nie wystawiac ale co mi tam, zrezta osadzcie sami...
Napisano 5 Listopad 200816 l nie jest zła w zasadzie jest całkiem ok. poczekjamy aż sie spece wypowiedzą.
Napisano 5 Listopad 200816 l He no nowa głowa ;] wydaje się bliźniaczo podobna do twojej ostatniej ;] nie rozumiem dlaczego nie dałeś jej do poprzedniego wątku. Znowu te oczy wydają się za duże ;] chyba nie ma co robić symetrii jak skupiasz się na samej głowie XD , masz na celu roić tylko głowy to rób je jak najdokładniej ;] włosy jest warto podkreślić elementami na alfie (btw wiesz że widać dziurę na środku czoła, brody, ?) może byś więcej pokazał? sculpt, textury, siatkę? pozdro.
Napisano 6 Listopad 200816 l Ogolnie jest fajnie ale moim zdaniem szczeka i usta z przodu za plaskie. Za kwadratowa chyba.
Napisano 7 Listopad 200816 l rzeczywiscie - ten model troche mniej lezy niz poprzedni, najbardziej oczy i zmarszczki na czole, unikaj stosowania symetrii blisko jej osi - czolo oraz nasada nosa. Ale przciez nie jest zle, czekam na kolejne prace
Napisano 9 Listopad 200816 l Imo kształt jest okej, nie można chyba powiedzieć, że głowa jest zła pod względem kształtu, no chyba, że ewidentnie przejawia dziwactwa anatomiczne. Skin tone może ciut zbyt jednolity. Ale głowka fajna bardzo, tak trzymać. Jak koledzy piszą, symetrii należy unikać.
Napisano 12 Listopad 200816 l niezła, troche pod oczami jakos tak nienaturalnie ale ogólnie porządnie
Napisano 12 Listopad 200816 l Hm, po zastanowieniu.. jak napisałem wyżej, kształt głowki jest okej, ale jego subtelność (tego kształtu:P ) pozostawia trochę do życzenia. Brakuje pewnych characterystych cech detalu, ale nie chodzi mi o zmarczki, tylko detal nieco grubszy, nierówności na skórze, mięśni. Detalu pokazujące charakter budowy twarzy i to co wyraża ta twarz, jednym słowem za mało ekspresji. Przydałoby Ci się kilka speedzików po 0,5-1h to by Ci dobrze na głowe zrobiło. Dosłownie, na głowe:p pozdrawiam!
Napisano 13 Listopad 200816 l Autor wiem w czym rzecz pracuje nad tym :) Chociaz pewne rzeczy sa tylko one gina w polaczeniu z normalmapami i mapa difuse i spec dlatego to mnie tak irytuje .COz pozostaje posiedziec nad tym jeszcze .(NAstepnym razem wrzuce screena hiresa) Edytowane 13 Listopad 200816 l przez jacenty
Napisano 13 Listopad 200816 l Autor http://img84.imageshack.us/my.php?image=kolo9pn5.jpg tutaj wrzucam wersje z poprawkami hm mi sie wydaje ze jest lepiej ale nadal kurde za kanciasto i za malo widac rysy twarzy. Nic dam sobie spokuj z ta glowka zaczne w zupelnoci od nowa od midresa nowego bo na tym juz nic wiecej nie wycisne
Napisano 13 Listopad 200816 l nie bardzo widze co Ty tam chesz jeszcze wyciskać z tej głowy , według mnie jest bardzo dobra z małym zastrzezeniem jesli chodzi o brode na ktorej Ci sie zarost rozmył, albo kwestia uv zbyt ciasnej w tym miejscu albo projekcją załatw to miejsce na kolorze, poza tym zeby dopłnic całość tak aby miała wyraz konkretny 1 wrzciłbym jaką cube mape na oczy lub dał ostrego speculara, lub to i to 2 pobawiłbym sie jeszcze kolorem oczu bo czesto to on tez wypływa na "charakterność " 3 dałbym lekikego bumpa z kororu zeby łądnie sie pokrł ze specularem 4 dolne powieki na kolorze bym jeszcze uzupełnił opcjonalnie i finito , tak jak pisałem główka bardzo dobra według i nie ma co szukać dziury w całym :o)
Napisano 16 Listopad 200816 l Autor no z zarost sie roznmyl bo texe przepalalem ze starej glowki nie chcialo mi sie od nowa color mapy robic :P A co chce zmienic ?No coz glowka moze i nie jest zla ale charakter to nie jest to co chcialem osiagnac.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto