Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 388
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bobby - więc masz 4-krotnie szybszy komp od mojego...więc się nie dziw...

 

Empik - teraz dla ciebie ( i innych) mały tutorial

 

1 ETAP

 

Układanie linii

Napisano

2 ETAP

 

W menu zaznaczamy vertex\'y a następnie interesujące nas vertex\'y...

Potem prawym przyciskiem myszy otwieramy menu podręczne i wybieramy smooth...

Napisano

ale jak z tych wszystkich lini zrobic jedna (bo chyba nie zroniles go jedna liniaco nie???)i jak zrobiles ze no jest taki no jak ten z siatka?????????:P:P:P

Napisano

3 ETAP

Zaznaczamy linię, którą chcemy \"pogrubić\"

 

Wybieramy z menu Loft\'a ( Compoud objects >> Loft), a następnie klikamy na Get shape i wybieramy circle ( koło ( celowo dałem większe, żeby dobrze było widoczne...standardowo jego radiuos wynosi 2,5)

 

I po wszystkim :)

 

Mam nadzieję, że wyjaśni to problemy

 

Pozdr :)

 

Napisano

qrcze ale drentwo sie zrobilo :/ do editable mesha sie wszystko konwertuje, eh, zaraz wogole zrobie sobie kosci i bedzie :p:p:p hehehe, ale serio niewiem jak to ustawic :/

Napisano

renderuje mi sie juz kiwaczek :D:D:D lecz na moim 333 to bedzie za jakies 40-50 minut hehe... to bedzie cos :p

 

jaki najlepiej material?? bo cos sie czarny ten moj metal zrobil :p i cos dziwnego mu jest z prawa noga (przez to editable mesh)

 

Napisano

dobra jak zrobic zeby chlopek byl z rurki to juz wiem ale ja nie umiem go nawet wymodelowac zeby mial takie zgiete nogi i wogule to go w ktorym oknie trzeba modelowc bo mi wychodz cos takiego wiem ze myslice se ze ja jeste dziwny ale serio nie mam pojecia jk go narysowac z lini:P:P:P:P:P:P

Napisano

czemu nie widac obrazka ?? mniejsza z ty

po prosu mi nie wychodzi :P:P ja to jestem tempy co nie??zartuje

ale jasli mi ktos pomorz to bede bardzo wdzieczny

Napisano

Paul_PL - Chcę trochę rozruszać forum...bo coś ostatnio niewiele ciekawego się dzieje...A po za tym nie każdy user potrafi wymiatać swoimi modelami, które są łudząco podobne do prawdziwych...chodzi tu o zabawę, małym kosztem czasu/pracy...

Zresztą po co ja się tłumaczę...to wkońcu nie tylko ja umieszczam swoje prace na tym wątku...

 

Empik - wybacz, ale nie będę uczył Ciebie wszystkiego od podstaw...jeśli chcesz uzyskać pomoc typu ( ja wstawić obrazek, albo jak operować na obiektach) to pisz na GG (5305966), albo na e-mail\'a ([email protected])

 

Bobby - kolejna bardzo dobra wersja...Będę musiał porządnie się wziąść do roboty...:D

 

Kx - Fajnie, że do Nas dołączyłeś !! Cowboy rullez :)

Tylko zmień jeszcze ustawienia światła...

Dziwię się tobie...po co używać tu kości ?? Przecież wystarczy tylko przesuwać vertexy na line...:| Dodajesz sobie roboty...

 

Pozdr

 

Napisano

powiecie mi jak wy dajecie taka fjana teksturke bo muj pierwszy kiwaczek jest gotowy ale nie umiem zrobic takiej fajnej teksturki

pozdro

Napisano

Tu nie poczeba materialow, mozesz zrobic wszystko w szarosci i bedzie dobrze. Akurat chodzi o pomysl. Gdyby mi Falcrum nie pomogl z materialami (:D) w Vray\'u (sorry falcrum ale regulamin nie pozwala mowic prawdy) to tez bym takich nie robil. Empik zrob jak potrafisz. Byleby to byl kiwaczek:D:D:D:D:D

Napisano

A tutak troche inna wersja, odbiegajaca od reszty wykonaniem ale koncepcja sportowa:D:D:D:D:D

 

 

Falcrum mam nadzieje ze sie spodoba. Ja juz koncze ze sportem. Jutro cos innego. (raczej dzisiaj)

Napisano

NARESZCIE MUJ PIERWSZY KIWACZEK!!!!

Szkoda tylko ze niw mam dobrej teksturki bo dziwnie troche wyglada ale zawsze cos

aha Falcrum dzieki z pomoc

 

a oto moj kiwaczek skoczek narciarski na rozbiegu:P

Napisano

falcrum - oki juz nie robie, ale bede robil swojego kiawczka od nowa bo chyba wszyscy tak robia :p bo ten sie konwertuje do editable mesh i nie ma vertexow (line nie ma to znaczy :P) wlasnie :| no dobra zaraz sie zabieram :):D:)

 

Napisano

łohohoho!!!! ale sie porobily kiwaczki nam rozniste... Fajnie, Super, Git, Extra, Niezle, Wow, Swietnie, Rewelacja, Great, GOOD JOB :D:D

 

Swietnie wygladaja,

Zycze wiecej pomyslow na kiwaczki, bo sie ciekawie prezentuja :D

Napisano

Skilo - WYMIATASZ !! :D Piwko dla Ciebie [piwo] Widzę Bracie, że bardzo spodobała Ci się ta zabawa :D...To dobrze...:)

 

Empik - Proszę...usuń jeden post z tych dwóch skoczków...po co ladować ten sam obrazek 2 razy ??

Tak po za tym, to całiem fajnie Ci wyszło...tylko szkoda, że MeshSmooth\'a nie włączyłeś...:P

 

Kx - Nie konwertuj line do Editable Mesh...tylko jak już do Editable Spline !!

 

Pozdr

 

Napisano

chodzilo mi o to ze przy importowaniu sie wszystko zrobilo do editable mesha ale juz sie moj konczy renderowac, niewiem jak sie spodoba

Napisano

Sikham - nie wiem nie mam pojecia, zreszta i tak zanim ja usiade do kompa z powrotem po tym jak wlacze rendering to minie duuuzo. Wiec nie ma znaczenia. A pozatym czasami jeszcze strony musze napisac i fotoszopowac, wiec mi to nie przeszkadza, wazne ze nie muli jedno drugiego:D

Napisano

eh.. i kolejny kiwaczek : sk8er... jezdze na desce to go zrobilem :) renderowal sie godzinke i 8 minutek... a ja w tym czasie jezdzilem oczywiscie na desce :D dobra koniec mulenia

Napisano
Originally posted by empik

wam sie takie kiwaczki renderuja 1h!!!!!!!!!!!![lol2]

mi sie taki renderuje zed 25sec

 

mi sie by pewnie renderowal z 1-2 minuty ale niestety, istnieje cos takiego jak brazil :) i takie cos duzo spowalnia render :/ a jeszcze jak sie dowali \'rejtrejsy\' (:P) to juz wogole... to nie tak szybko :p ps. Twoj Kiwaczek jakis chyba za chudy sie wydaje, zrob sam material raytrace :p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności