Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

Poddaję Waszej ocenie grafikę wykonaną na potrzeby firmowych materiałów świątecznych, a przy okazji realizacja wizji jaką od dawna w sobie nosiłem. Ilustracja nie jest duża bo komp odmówił posłuszeństwa przy dużych rozdzielczościach, a niestety wszystko musiało być zrobione w jeden dzień. Firma dla której powstała ta praca zajmuje się szkleniami i fasadami stąd temat wieżowco-choinki. 3ds max9 (Mental Ray) + Photoshop. Copyright by Polconstruct

 

3067587414_082e399a9a_o.jpg

3083510637_37827c73be_o.jpg

3083510695_863e6879c9_o.jpg

3084375140_1e1d6b370c_o.jpg

 

Copyright by Polconstruct

Edytowane przez peter_f
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm. Za gęsto chyba nie są, bo starałem się oddać efekt jaki osiągnęlibyśmy fotografując z użyciem teleobiektywu, a wtedy obiekty zdają się być bliżej siebie. Poza tym chodziło mi, oto żeby ilustracja jak najbardziej przekazywała wizję miasta, więc chciałem pokazać maksymalnie wiele budynków (choć to jeden i ten sam budynek tylko zmultiplikowany w photoshopie), nie tracąc na wyrazistości całej sceny i kompozycji elementów. Co do śniegu, to rozważałem to, ale z jednej strony chciałem raczej bardziej uzyskać efekt mroźnego poranka, a z drugiej presja czasowa nie pozwoliła mi na zbyt długą pracę nad obrazem. Ale dzięki za uwagi.

Napisano

Dzięki Pit :)

i jeszcze mały update (detale) z okazji wersji w wyższej rozdzielczości do druku (jakimś cudem się udało - render składałem z około 20 części)

Napisano

Dużo dobrego. A na blogu jeszcze więcej, pozazdrościć talentu i umiejetności. Kojarzyłem twoje prace lotnicze, zwłaszcza te nocne z płonącym lancasterem( moze wrzuc tez i opowiedz jak powstawały, interesuje mnie to bardzo) , nie znałem twojej "twórczosci" wizkowej...duzo dobrego powiadam.

Pozdrawiam.

Napisano

Ogromne dzięki Kliment :) Takie słowa od takiego Mistrza to zaszczyt. Mam Cię na ołtarzyku koło kompa, bo to co robisz to magic do kwadratu. Podziwiam warsztat i zdolności. I jakoś nie bardzo wierzę w słowa Marka (Mrys), że jesteś pluginem do maxa. Powiem tylko, że chociaż jesteś strażakiem to dajesz niesamowitego ognióra tym co robisz :) Co do obrazków z "Nalotu" to niedługo pewnie coś wrzucę bo wracam do tematu, chociaż nic w tym niezwykłego nie ma IMO. Jakby coś to podrzucę Ci numer GG albo Skype i pogadamy ;)

Napisano

Jak juz renderowałes w 3d to trzeba było całosć rendernąć zamiast w photoshopie sie motać ; ] dodałbys jeszcze jakies dofy i inne takie.

Fajne zupełnie oderwane od wszystkiego co widziałęm zw. ze swietami w sensie materiału z którego posłuzyło stworzenie symboli świątecznych pozdrawiam

Napisano

Dzięki Norden :) Chciałem, ale sprzęt i czas mi na to nie pozwolił. Czas to jeden dzień, a sprzęt tak fatalny, że renderowanie przebiegło w 20 kawałkach, bo przy całości mental wymiękał. Z resztą sprzęt miałem zawsze kiepski i lwia część roboty przebiegała w shopie. Chciałbym umieć jak Ty :)

Napisano (edytowane)

nom czasem sprzet to jest najwieksza cholera jaka sie może zdarzyć przy projektach która często arghhh ogranicza twórzczość zwłaszcza sie to 3d niestety tyczy.... Ja wiem czy trzeba umieć? Ja np jestem taką personą która się strasznie boi artystycznych rzeczy wole odwzorowywac i kręci mnie robienie realistycznych rzeczy. a żeby zrbić coś realistycznie to nie trzeba nic umieć wystarczy sie rozejrzeć dookoła... wszedzie tutaj masz perfekcyjny realizm .... teraz spróbujemy go przeanalizować i odtworzyć w komputerze... w sposób bardziej uproszczony... nom i jeszcze trza wiedzieć gdzie kliknąć żeby sobie ułatwić prace.... bo teoretycznie mozna sceny w 3d budować punkt po punkcie..i robić tekstury do każdego trójkąta ale to tak jak rysowanie ******** arta w paincie piksel po pikslu

Edytowane przez tweety
Napisano
Ja np jestem taką personą która się strasznie boi artystycznych rzeczy wole odwzorowywac i kręci mnie robienie realistycznych rzeczy. a żeby zrbić coś realistycznie to nie trzeba nic umieć wystarczy sie rozejrzeć dookoła... wszedzie tutaj masz perfekcyjny realizm .... teraz spróbujemy go przeanalizować i odtworzyć w komputerze...

 

Wiesz, IMO to artyzm to nie tylko umiejętność przetworzenia obrazu przez samego tworzącego, ale też umiejętność patrzenia na rzeczywistość. Poziom i klasa twórcy bierze się z tego, że potrafi więcej dostrzec w rzeczywistości, którą widzimy wszyscy. Bo każdy patrzy, ale nie każdy widzi to samo i w ten sam sposób. Ty właśnie widzisz więcej :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności