Skocz do zawartości

Dodawanie Vertexów


latos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Zależy do czego jest co to potrzebne. Możesz uzyć modyfikatora MeshSmooth, jeśli chcesz zagęścić siatkę. Możesz także pociąć polygony narzędziem cut, tworząc w ten sposób nowe wierzchołki na miejscu przecinających się krawędzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mam gotowy przedmiot ale jest zbyt kanciasty dlatego potrzebuję więcej Vertexów aby go ładnie wykończyć.

 

Przy użyciu CUT da się to robią jakoś w równych odstępach czy nie ?

Edytowane przez latos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przy użyciu CUT da się to robią jakoś w równych odstępach czy nie ?

 

...a spróbuj chociaz? tak jak poprzednik pisał...pewnie o mesh smotha ci chodzi....i od razu przy tej okazji poczytaj w helpie dlaczego sie tak obiekt rozmył :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w trybie edycji edge zaznaczasz krawędzie dwie lub wiecej i łączysz je nową krawędzią przy pomocy "connect" mozesz połaczyc dowolną ilością krawedzi. Czyli tak: zaznaczasz krawedzie ktore chcesz polaczyc, prawa mysz i w menu co sie rozwinie szukasz opcji connect. jak znajdziesz to obok niej masz taki prostokącik symbol menu. klikasz go i tam sobie ustawiasz ile krawedzi ma byc i jak maja byc przesuniete (slide). Masz tez oczywiscie dostep do tej opcji w menu po prawej. Tym zrobisz w idealnie równych odstępach. Jesli duzo chcesz dodac krawedzi to tak wygodniej niz przy pomocy cut.

 

/no i jak moi przedmówcy mówili to jesli chcesz tylko wygładzic bryłę a nie dodawac edytowalnych wierzchołków to dodaj modyfikator turbo smooth

Edytowane przez Maksym
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj sobie jakieś tutoriale podstawowe ... np polecam ci ten http://www.thetastudio.pl/streaker/tutorial/editablepoly.pdf ja się z niego na początek trochę rzeczy nauczyłem a jeżeli chcesz dodać vertexy obojętnie gdzie to słuzy do tego narzędie insert vertex : wybierasz ze stosu modyfikacji editable poly edges a pozniej tam będie przycisk INSERT VERTEX klikasz i dajesz gdzie gdziesz na edge... opcja przyciągania SNAP możesz sobie zrobić te nowe vertexy albo w obojętny miejscu edga albo np. na osi jego symetrii czyli na środku edga to tak po krótce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a spróbuj chociaz? tak jak poprzednik pisał...pewnie o mesh smotha ci chodzi....i od razu przy tej okazji poczytaj w helpie dlaczego sie tak obiekt rozmył :]

 

Ja nie chcę wygładzać przedmiotu za pomocą smooth'a bo narazie chcę zrobić model a tam niektóre rzeczy są zaokrąglone a Smoothem robię odrazu cały przedmiot a ja chcę tylko dany fragmecik więc do tego wystarczą Vertexy.

 

 

przeczytaj sobie jakieś tutoriale podstawowe ... np polecam ci ten http://www.thetastudio.pl/streaker/t...itablepoly.pdf ja

 

Dzięki poczytam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności