Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Właśnie ukazał się "Pro Scores" - kolejny, świetny produkt ze stajni VIDEOCOPILOT. Pro Scores to masywne narzędzie do tworzenia profesjonalnych podkładów dzwiękowych do waszych produkcji, to zbiór ponad 50 gotowych ścieżek (rozbitych do ponad 500 efektów dzwiękowych) Wykonanie jak zwykle powala na kolana.

 

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=442

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Super sprawa! Stosunkowo niedrogie narzędzie dla ludzi, którzy nie chcą inwestować w super drogie sample, a chcą się pobawić w kompozytora. Trochę mi to przypomina magix music makera ale to miłe wspomnienia ;)

Napisano
masywne narzędzie powiadasz, może też grube i dlugie :)?

 

oblech... :/

 

BTW - zobaczycie, niebawem sieć wypełni się klipami z Tymi właśnie samplami w tle... smutne... ale to co jest nawet ciekawym efektem od Kramera, po jakimś czasie staje się Obciachowe.. - bo wiadomo że na podstawie Tutoriala zrobione...

 

pozdrawiam.

Napisano

Ja myślę, że nie ma się czym tutaj podniecać. To tak jakby jarać się programem w stylu zaprojektuj kuchnie gdzie mamy gotowe modele 3d, oteksturowane i wystarczy je sobie poukładaćw hiper prostym programie, gdzie za pomocą jednego przycisku myszki rozmieszczamy elementy renderujemy i gotowe "Profesionalny projekt" i wizualizacja kuchni gotowa.

 

Takich bibliotek jest mnóstwo tyle, że nie promuje ich Kramer.

Biblioteki z gotowymi frazami muzycznymi odgrywanymi przez instrumenty z orkiestry symfonicznej można znaleźć chociażby wśród produktów Sony Creative czy Power FX. Ze wskazaniem na tą drugą firmę bo specjalizuje się ona w tworzeniu pętli muzycznych w różnych gatunkach.

Napisano (edytowane)

Jak dla mnie podniecac sie jest czym. Jest mase animacji, krotkich filmikow itp ktorych tworcy nie znaja sie za cholere na muzycje, i albo kupuja jakis plumkajacy track na stockmusic (co nie jest takie zle) albo proboja zrobic cos samemu (co czesto konczy sie bardzo zle). A tak, jest szansa ze z takiej walsnej zabawy wyjdzie cos co da sie wysluchac.

A ze promuje Kramer, coz, gosc wyrobil sobie opinie i tyle. Mialem okazje przesluchac kawalki jego Designer SFX, i szczeze powiem nic specjalnego, ale jednak wiekszosc rzeczy ktore gosc promoje jest naprawde niezla.

Edytowane przez mirach
Napisano

Oczywiście że można coś przy pomocy tej biblioteki zrobić, tak jak pisałem, tak samo jak można zrobić sobie wizualizacje w programie typu "Zrób to sam".

 

Na pewno jest to dobre dla kogoś, kto chce tanio zrobić sobie podkłady muzyczne pod obraz, ale musi się liczyć z tym że może przy innym obrazie usłyszeć podobną jeśli nie tą samą muzykę, po drugie często bedzie pojawiał się problem braku możliwości idealnego dopasowania napięcia w muzyce, tak by pasowało pod obraz.

Produkt na pewno nie jest zły, ale na pewno też nie można powiedzieć że jest profesionalny. Chyba ze music maker jest profesionalnym sekwencerem muzycznym.

 

Co do tego, że animator czy grafik 3D nie zna się na muzyce, nie znaczy że nie może skorzystać z pomocy kogoś kto się zna. Jest cała masa ludzi, którzy chętnie stworzą muzykę do fajnej animacji, nawet za darmo, jeśli jest to coś co sam muzyk uzna za fajne.

Napisano

Jak dla mnie Shogun zamknol dyskusje. Co z tego ze umiem wymodelowac te wszystkie rzeczy co kupujemy w studiu od everow? Jak gotowce wychodza taniej, szybciej a klient sie nie pozna.

Napisano (edytowane)

uh oh .

 

edit:

a co mi tam, moge sobie potrollic raz na rok.

 

smiler: Widac ze Shogun wyczerpal temat po tym ze sam nie umiesz nic ciekawego powiedziec tylko przyczepic sie do 1 bledu.

Edytowane przez mirach
Napisano

Nie po prostu dyskusja stała się bezcelowa, zważywszy na to, że każdy ma swoje podejście to tego tematu. Jedni korzystają z gotowców inni nie, kwestia gustu, ambicji, pieniędzy i czasu.

 

Porównywanie zbioru loopów do bibliotek evermo... nie jest do końca precyzyjne, bo z modelami 3d można jeszcze coś zrobić, zmienić im teksturę, dodać czy wywalić kilka polygonów, natomiast przykładowo w partii skrzypiec nagranych w określonej tonacji w określonym tempie już nie wiele można zrobić. Oczywiście możemy to poszatkować, zmienić wysokość każdego dźwięku i dopasować, do własnych potrzeb, ale nie będzie to już brzmiało naturalnie. Nada się do muzyki elektronicznej, ale jako element klasycznej orkiestry już pasować nie będzie.

 

Jedyne czego staram się dowieść, to tylko to, że po pierwsze ta biblioteka loopów czy patternów czy jak zwał tak zwał niczym nie różni sie od bibliotek, które są wydawane przez inne firmy o których wspominałem wcześniej, a druga sprawa to taka, że nie da się przy pomocy takiego produktu stworzyć czy "skomponować" orginalnej muzyki do filmu.

 

Każdy korzysta z tego co czego sam chce, a ten produkt jest kolejnym Music Makerem i różni się od innych bibliotek fajnym spotem promocyjnym i kilkoma tutorialami.

 

A nawiązując jeszcze do zabierania się za muzykę, przez osobę, nie mającą o tym pojęcia powiem, że nawet w przyapdku takiej biblioteki gotowców, trzeba mieć jakieś pojęcie, albo chociaż słuch, by dopasować poszczególne petle do siebie w jednakowej tonacji. Chyba ża cała biblioteka jest wykonana w jednej tonacji i czego sie nie połączy to i tak zabrzmi dobrze.

Napisano

Jestescie fantastyczni! Albo placzecie, ze nie ma czym animek udzwiekowic, albo ze Kramer jest kiepski. To, ze inny grafik rozpozna, ze dziwek robiony z sampli Kramera to jedno, a to, ze klient bedzie pod niesamowitym wrazeniem, to drugie. Problem tylko w tym, ze wielu z userow nie pracuje profesjonalnie, wiec jedynym wyznacznikiem jest opinia innych grafikow - a to blad. Za stosunkowo niewielka cene, Andrew wypuszcza plytki z gotowymi rozwiazaniami (zarowno jego AE plytki, jak i dzwieki sa dobre, na ich podstawie mozna zrobic znacznie wiecej, a plytki traktowac jako zbior gotowcow w stylu Archinteriors) - nie sa idealne, ale wystarcza, a mozna cos ciekawego zrobic, bo sa w stosunkowo wysokiej jakosci (sprobujcie na lepszym sprzecie niz PC speakers, czuc roznice z powszechnie dostepnymi darmowymi samplami) - jak kogos stac na potezne zestawy jak Goliath, spoko. Klient i tak w wiekszosci wypadkow nie rozrozni. To samo sie tyczy Everow, mozna robic sztuke dla sztuki, ale taniej wychodzi kupic plytke i przyspieszyc deadline - klient placi za plytki w wiekszosci w naszych kosztach, czyz nie?

Napisano

Wlasnie posluchalem demka na videocopilot.net

Prawda jest taka ze jesli ktos rozpozna, ze to sa gotowce Kramera to jedynie dlatego ze w koncu muza nie bedzie brzmiala jak samplowy smietnik wrzucony bez sensu bo "to znalazlem na sieci to wrzucilem" albo "bo kumpel mi napisal taki kawalek..".

Mozliwe, ze paru gosci na tym forum zjadlo zeby na udzwiekowieniu, nie wiem. Ale generalnie wiekszosc czuje sie swietnie jak walnie mozartowska Carmine Burana zmiksowana z techno czkawka i juz jest i artystycznie i zajebiscie, a to ze obraz sobie a dzwiek sobie to nie wadzi bo w koncu jestesmy grafikami a nie muzykami. I dalej mozna ponarzekac na Kramera jaki on beznadziejny z tymi swoimi gotowcami...

Napisano

Moze i nie byl to Mozart, moze i Carl Orff :P. Generalnie chodzilo mi o meczony nieludzko kawalek opery Carmina Burana "O Fortuna". Slyszalem go conajmniej milion razy w "domowych produkcjach". Z reszta to tylko przyklad.

Kwintesencja jest to ze znowu slychac same narzekania przy czym wystarczy wejsc na tym forum do watku "Udzwiekowienie" zeby przekonac sie jak wiele mamy do powiedzenia w tej kwestii...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności