Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Chciałbym zrobić model mapy europy w 3D i jedyne co mi przychodzi do głowy to po prostu obrysować ją Spline'ami i wyekstrudować. Ale może jest coś przy pomocy czego można to zrobić szybciej? Chodzi mi po głowie takie ekstrude z bmp. Soft to 3ds max. Da się? ;)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tracing w corelu do wektorów i przerzucenie vextorów do maxa przy pomocy jednego z formatów cadowskich powinno Ci mocno ułatwić robotę.

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki :)

Akurat o coś takiego mi chodziło :)

Napisano

torm... ale bitmapa (to co masz w temacie) a wektor (to o czym piszesz) to zasadnicza różnica :]

Napisano

Czy możliwa jest konwersja modelu o zdeformowanej siatce przy pomocy mapy displace na model realny z dokladnie tak przesuniętymi vertexami? Nie analizowałem dogłębnie procesu deformacji siatki wg. mapy displace ale możliwe ,że sama deformacja odbywa się z dużą precyzją zagęszczając siatkę jeśli to konieczne podczas procesu renderingu a więc przechwycenie tak dużej ilości danych tymczasowych mogłoby być mało wydajne.

Ale to tylko są moje domysły więc proszę was jeśli wiecie coś więcej na ten temat o przedstawienie własnego zdania i wyjaśnienie tego jakże ciekawego zjawiska bo przecież modeling textura nie jest taki zły aczkolwiek wole 'czystą' geometrie. oj .. za dużo tekstu|||

:) Pozdrawiam

Napisano

Jeśli max to możesz dać moda turbosmooth, zagęścić siatkę za jego pomocą odpowiednią ilość razy, dać moda displace, wczytać mapkę, odpowiednio mocno "wycisnąć" model, kliknąć prawym przyciskiem na stoku i wybrać "colapse all" by otrzymać editable mesh.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności