Napisano 19 Grudzień 200816 l Usiadlem dzis do kolejnego obiektu. Bugatti 16/4 Veyron: narazie tyle. okolo 3h pracy.
Napisano 19 Grudzień 200816 l niezły wgniot na dachu, bity był ?? pokarz siatkę bez ms'a, bowidać już kilka błędów
Napisano 19 Grudzień 200816 l za szybko chyba jedziesz. w 3h masz cala bryle podstawowa i mnostwo bledow :) ja zawsze np. zaczynam od maski badz nadkola, robie je dokladnie a potem z niego wyciagam dalsze elementy. jeden dokladny element jest dobra podstawa do budowy dalszych po prostu a tu sie zajedziesz pozniej zeby to poprawic wszystko.
Napisano 19 Grudzień 200816 l Przerób tutoriala odn. modelowania samochodu i zacznij od początku. Nie wzoruj się na samych szkicach, patrz na fotki.
Napisano 19 Grudzień 200816 l Autor fale fale sa. pracuje nad nimi wlasnie. Samochod jest dosyc oblych ksztaltow. Miejcie panowie na uwadze ze to jest dopiero moje po saleenie 2 autko. Narazie sie ucze i chce wypracowac styl. Niedlugo nowe screeny i czekam na dalsza konstruktywna krytyke :)
Napisano 19 Grudzień 200816 l masa błędów jak np. kwadratowe nadkole, brakuje gdzieniegdzie krawędzi, gdzie indziej za dużo, wiele miejsc pogniecionych. Zacznij lepiej odnowa bo inaczej przez ciągłe poprawki i marny rezultat wpadniesz w depresję.
Napisano 19 Grudzień 200816 l Jezeli to jest jeden z Twoich pierwszych modeli (tak wnioskuje...) to radzilbym Ci wybrac mniej "wybujały w formie" samochod... :/ Bugatti jest zakrecony jak sloik na zime - z pozoru niby fajne powierzchnie ale jednak zakrecony... Szczerze to za bardzo plastelinowo, zagiecia do kitu i szpachla szpachla szpachla!! Ale dasz rade bo podstawy znasz!! :)
Napisano 22 Grudzień 200816 l Autor zgadza sie. Jak sie zawali poczatek to potem o oble powierzchnie ciezko.....
Napisano 26 Grudzień 200816 l Jak dla mnie to na początek proponuję coś bardziej kwadratowego ( Gallardo albo 350 Z). Dość łatwo się prezentują. pozdro snajper
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto