Skocz do zawartości

Okrągłe i kanciaste wyżłobienia


choobek

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w trakcie robienia przodu telefonu komórkowego:

erricsonfrontee3.th.jpg screen1cy6.th.jpg

Tyle na razie zrobiłem. Nie wiem jak zrobić te kółeczka na środku..

 

Czytałem wiele postów na temat robienia dziur w obiektach bez użycia boolean, ale nie potrafie tego dopasować do mojej sytuacji. Po prostu nie wiem jak ta siatka ma wyglądać, a co za tym idzie nie wiem co w ogóle modelować. Czy ktoś może mnie pokierować? Ew. dać siatkę jakiegoś podobnego obiektu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

proponuje wstawic sobie circle ze spline, włączyc snap to vertex i jechac Cutem tam gdzie są vertexy circle'a...extrudujesz w dół poczym dajesz chamfer na krawedziach! Do kółka ze splajnów dodajesz modyfikator EXTRUDE, konwertujesz na poly, calosc deeeelikatnie skalujesz zeby sie zmiescilo w dziurze, dajesz na górnym poligonie tego kółka INSET albo TESSEALTE, i poprzez extrude robisz takei wytłoczenie jak na tym przycisku....potem poprostuwsuwasz przycisk do dziury i gotowe...troche moze zawile to wytłumaczyłem ale ja bym to tak zrobil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności