Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jestem w trakcie robienia przodu telefonu komórkowego:

erricsonfrontee3.th.jpg screen1cy6.th.jpg

Tyle na razie zrobiłem. Nie wiem jak zrobić te kółeczka na środku..

 

Czytałem wiele postów na temat robienia dziur w obiektach bez użycia boolean, ale nie potrafie tego dopasować do mojej sytuacji. Po prostu nie wiem jak ta siatka ma wyglądać, a co za tym idzie nie wiem co w ogóle modelować. Czy ktoś może mnie pokierować? Ew. dać siatkę jakiegoś podobnego obiektu.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 846
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Spróbuj zrobić booleana z torusem.

Ewentualnie przytnij lekko bok torusa (Jak chodzi o boczne klawisze).

mtksm8.png

m2cn1.png

 

Może to niejest pr0 rozwiązanie, ale staram się po raz pierwszy pomóc na forum ;)

Napisano

proponuje wstawic sobie circle ze spline, włączyc snap to vertex i jechac Cutem tam gdzie są vertexy circle'a...extrudujesz w dół poczym dajesz chamfer na krawedziach! Do kółka ze splajnów dodajesz modyfikator EXTRUDE, konwertujesz na poly, calosc deeeelikatnie skalujesz zeby sie zmiescilo w dziurze, dajesz na górnym poligonie tego kółka INSET albo TESSEALTE, i poprzez extrude robisz takei wytłoczenie jak na tym przycisku....potem poprostuwsuwasz przycisk do dziury i gotowe...troche moze zawile to wytłumaczyłem ale ja bym to tak zrobil

Napisano
  • Autor

Ano dobra! Tylko jak to zrobić, żeby po nałożeniu meshsmooth'a nie było kaszany?

Napisano

Trzeba przestrzegać niepisanych zasad dotyczących modelowania pod ms :p a tak ogólnie to pooglądaj siatki innych, to zobaczysz jak się okrągłe wcięcia wykonuje

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności