Napisano 29 Grudzień 200816 l Jestem w trakcie robienia przodu telefonu komórkowego: Tyle na razie zrobiłem. Nie wiem jak zrobić te kółeczka na środku.. Czytałem wiele postów na temat robienia dziur w obiektach bez użycia boolean, ale nie potrafie tego dopasować do mojej sytuacji. Po prostu nie wiem jak ta siatka ma wyglądać, a co za tym idzie nie wiem co w ogóle modelować. Czy ktoś może mnie pokierować? Ew. dać siatkę jakiegoś podobnego obiektu. Pozdrawiam
Napisano 30 Grudzień 200816 l Spróbuj zrobić booleana z torusem. Ewentualnie przytnij lekko bok torusa (Jak chodzi o boczne klawisze). Może to niejest pr0 rozwiązanie, ale staram się po raz pierwszy pomóc na forum ;)
Napisano 30 Grudzień 200816 l proponuje wstawic sobie circle ze spline, włączyc snap to vertex i jechac Cutem tam gdzie są vertexy circle'a...extrudujesz w dół poczym dajesz chamfer na krawedziach! Do kółka ze splajnów dodajesz modyfikator EXTRUDE, konwertujesz na poly, calosc deeeelikatnie skalujesz zeby sie zmiescilo w dziurze, dajesz na górnym poligonie tego kółka INSET albo TESSEALTE, i poprzez extrude robisz takei wytłoczenie jak na tym przycisku....potem poprostuwsuwasz przycisk do dziury i gotowe...troche moze zawile to wytłumaczyłem ale ja bym to tak zrobil
Napisano 3 Styczeń 200916 l Autor Ano dobra! Tylko jak to zrobić, żeby po nałożeniu meshsmooth'a nie było kaszany?
Napisano 3 Styczeń 200916 l Trzeba przestrzegać niepisanych zasad dotyczących modelowania pod ms :p a tak ogólnie to pooglądaj siatki innych, to zobaczysz jak się okrągłe wcięcia wykonuje