Bruneq Napisano 29 Grudzień 2008 Share Napisano 29 Grudzień 2008 (edytowane) Witam, Przedstawiam wam wytwor mojej ostatniej pgodzinnej wieczorowej pracy, w sumie moze z 8h....moze wiecej troche!Modelik dla siebie, dla treningu! Tris - troche ponad 11K, ale tylko na 2 sciany, bo tyle mi bylo potrzebne:) sporo zeszło z racji zatilowania textury... Tex 1x 2048 + spec + normal...ale spec i normal jeszcze w fazie pracy, wiec nie czepiajcie sie za mocno ;) Modelik wrzucilem sobie do UT3 ale....z racji iz jestem raczkujący to nie potrafie tam wypalic na nim swiatla za dobrze:) C&C R welcome:) Z racji ze to w sumie chyba jeszcze WiP, to wszelkie rady ktore mi pomogą wynagrodzone zostaną punktem rep :D Render z maxa Screeny z UT....spory obrazek i tex: Edytowane 29 Grudzień 2008 przez Bruneq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1330 Napisano 30 Grudzień 2008 Share Napisano 30 Grudzień 2008 Całkiem ładnie to wygląda. Kolega chce modować UT, czy to tylko z nudów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scottero Napisano 30 Grudzień 2008 Share Napisano 30 Grudzień 2008 Tekstura naprawde niezla, gratz :) Jedynie co bym poprawil na tej teksturce, to kontrasta cegiel- bynajmniej u mnie w pracy na moich monitorach nie za bardzo je widac, a szczegolnie nie widac spoin :) Moglbys pokazac siatke? Pozdro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 30 Grudzień 2008 Share Napisano 30 Grudzień 2008 W silniku wygląda spoko, na renderze trochę rzuca się w oczy cieniowanie cegieł na narożniku (co druga warstwa). Jeśli chodzi o narożnik, to cegły mogłyby się kończyć na wysokości parapetu, a od ziemi tak jak pod oknami dać tynk :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 30 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2008 (edytowane) lukasz1330 -> Dzieki. Modowac ut? nieee, tylko chce poznac kolejny silnik, pozatym moim zdaniem model do gry powinien byc pokazywany w grze:P Scottero -> Dzieki. Kontrast cegiel poprawie, tzn zobacze czy da sie z niego wydobyc troche wiecej, jak sie naucze troche wiecej UT to zrobie paralaxe na cegly....ale to czas pokaze czy sie naucze:) Kuba -> na refce cegly konczyly sie wlasnie pod parapetem:) siateczka: nie powiem ze jestem z niej jakos bardzo dumny, bo nie jestem:) ale w tym przypadku nie chodzi o to Edytowane 30 Grudzień 2008 przez Bruneq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scottero Napisano 30 Grudzień 2008 Share Napisano 30 Grudzień 2008 Dzieki. Kontrast cegiel poprawie, tzn zobacze czy da sie z niego wydobyc troche wiecej, jak sie naucze troche wiecej UT to zrobie paralaxe na cegly....ale to czas pokaze czy sie naucze:) "Quick and simple introduction to the basic workings of the Material Editor plus explains how to build some of the most standard/widely used shaders." http://hourences.com/book/tutorialsue3mated.htm Moze sie przydac ;) Co do siatki, troche sporo tych trojkatow ;) Ale to w koncu model dla treningu wiec przede wszystkim ma ladnie wygladac, wiec rozumiem intencje i sie nie czepiam :P Ogolnie siatka bardzo czysta i ladna ;) Pozdro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 30 Grudzień 2008 Share Napisano 30 Grudzień 2008 w enginie wyglada very fajnie , na renderze troche mniej moze dlatego ze te cegiełki sie deczko zlewają, siatka gut według mnie, w kazdym razie wyszło porządnie tak mi sie wydaje choc nie znam sie na tego typu modelach , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 30 Grudzień 2008 Share Napisano 30 Grudzień 2008 Mnie sie podoba, ale te normalki jakies takie troche plaskie. Imo powinienes byl chociaz lekkiego haja dac i zmieszac z crazy bumpem. Uzyskalbuys o wiele lepszy wynik. Dajesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 31 Grudzień 2008 Share Napisano 31 Grudzień 2008 Nie pasuja mi tu drzwi. Nie zgadza sie skala w porownaniu do reszty (cegiel, kondygnacji), po drugie zbyt proste to wejscie jest, taki prosty extrude bez wyrazu. Mowie to bo im wyzej, tym wiecej szczegolu w tym budynku. Dziwny pomysl z ceglami wystajacymi. Tzn. widzi sie takie konstrukcje, ale to zawsze otynkowane jest. Jesli wiec tynk odpadl, to chyba zbyt regularnie itp. Czepiam sie, wiem ;) O rozmytych tekturach juz bylo. I brakuje detalu na normalkach w stylu gzymsik, jakies zalamania itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 31 Grudzień 2008 Share Napisano 31 Grudzień 2008 No i spox :] wygląda bardo solidnie, zawsze są jakieś ale (tu a dużo tam za mało tri ;p ) może tylko fakt że pierwsze piętro jest cięższe do parteru (tak na oko geometria wygląda). No i wreszcie wziąłeś się za porządny engine ;3 . Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 1 Styczeń 2009 Share Napisano 1 Styczeń 2009 strasznie nieciekawa forma tego budynku. tak naprawde szecian. w oczy rzucaja mi sie powtarzajace elementy na ceglach.i troche okna zlewaja sie ze scianami.Proponowal bym nastepnym razem wieksze kontrasty pomiedzy poszczegolnymi elementami np glebiej zarysowane okna ,gzymsty, drzwi. Nad materialami mozna by popracowac troche bo takie plastikowe z deka wyszly hm troche sie uzbieralo tych uwag moze dlatego ze sporo takich rzeczy robilem i jestem zawodowo skarzony ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wodzumarcin Napisano 1 Styczeń 2009 Share Napisano 1 Styczeń 2009 Fajny nawet mroczny klimat Jak bym miał cos poprawic to szyby sa za jasne, czy za bardzo czyste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 1 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 1 Styczeń 2009 strasznie nieciekawa forma tego budynku. tak naprawde szecian. w oczy rzucaja mi sie powtarzajace elementy na ceglach.i troche okna zlewaja sie ze scianami.Proponowal bym nastepnym razem wieksze kontrasty pomiedzy poszczegolnymi elementami np glebiej zarysowane okna ,gzymsty, drzwi. Nad materialami mozna by popracowac troche bo takie plastikowe z deka wyszly hm troche sie uzbieralo tych uwag moze dlatego ze sporo takich rzeczy robilem i jestem zawodowo skarzony ;) Generalnie ten budynek wlasnie taki jest, tzn jest on elementem fabryki, dlatego sam wyglada mało ciekawie:) Co do kontrastów to juz przy nastepnym projekcie to sprobuje uwzględnic:) Wodzumarcin -> Szyby.....true....poprawie:) Kruku -> dziex, robilem tak jak mialem na fotce, dlatego jest różnica troche miedzy 1szym a parterem:) A co do ut....porzadny, ale i trzeba sie go nauczyc:) to nie ogre 3d:) Plutko -> cegły wystajace w tym budynku to wlasnie jego sedno:) Por@szek-> Dzieki, nastepny bedzie lepszy:) oby!! A normalki musze porpawic, co pisalem w 1szym poscie:) Scottero -> nie patrzylem na ilosc tri, bo w tym przypadku mnie to nie interesowalo. Chodziło mi o to zeby to jakos poskładac ładnie z jak najmniejszą ilością textur! generalnie to jest to poskladane z segmentów, z tórych mozna poskladac inny budynek, z tej textury w podobnym ale nei tym samym stylu:) i o to mi chodzilo! A stronki nie znałem, moze dlatego ze sie nei zagłębiałem w to za bardzo jeszcze! to co sie naumialem od EAT3d to wykorzystałem tutaj:) ale z paralaxą tutka musze poszukac gdzie indizej:) ale dziex za linka Mario Don -> Dzieki:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się