Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

W ramach odpoczynku od CLS'a wziąłem się w końcu za jakiś interior - Villa Storingavika z przedostatniej Mini-Bitwy :) To moja pierwsza taka scenka więc proszę o komentarze, uwagi, krytyki ;)

 

7f29d5c521c469b20f1d97e8397c5.jpg

 

Jest trochę plam na ścianach, ale to chyba wina nienajlepszych ustawień, w finalnym renderze je podkręcę.

 

---

 

Zmieniłem nazwę wątku, będę tu dawał wszystkie moje interiory.

Edytowane przez KamillM
  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Siema !

 

masz bardzo słabe GI w scenie... od wejścia przepalenia, dalej nie widać bounce'ingu światła. Pomijając plamy.

 

Popraw shader kafalek no i sampling na materiale tej półki.

Napisano (edytowane)

trochę lepiej jest, bo trochę więcej widać.

Obniż lekko ekspozycje, popraw jakość tekstur i możliwe pracuj nad shadingiem.

 

All in all dopracuj to od strony technicznej i pobaw się PS'em.

np. villa.jpg

Edytowane przez gientekwl
Napisano

W tej scenie (mimo że ubogiej) klimat robią materiały i color blending.

Ja bym nad tym się skupił, chociaż moja racja wcale nie musi być najmojsza.

Napisano

mkreruj, masz racje.

Mało obiektów, praktycznie nie widać jak to światło w scenie się rozkłada.

Głównie materiały i tekstury.

Renderuj w większych rozdziałkach

Napisano

Dzięki za rady :) Oto co mi wyszło:

df20dede6da53418406b7f0721793.jpg

Na dzień dzisiejszy chyba nie jestem w stanie lepiej tego zrobić. I chyba zabiorę się za następną scenkę :P

Napisano

Posiedziałem trochę nad tą scenką (próbowałem nawet w mentalu renderować, ale jakoś mi nie przypasował) i oto efekty:

 

9f1385007f7ffb6f1da98267037fa.jpg

hi-res

 

Nie zauważyłem, że tło mi się wzięło i ściemniało, także nie patrzcie na to nocne odbicie w kafelkach :P

 

Komentarze/krytyki/rady baaaardzo mile widziane :)

Napisano

moim zdaniem zdecydownie lepiej od poprzedniej wersji :)

tylko szkło umywalki zdecydowanie za zielone i bump na blacie wygląda jakby był wypukły zamiast wklęsły

jak uzyskałeś takie odbicie na blacie ? bo walcze z takim i jeszcze mi sie nie udało :(

pozdr.

  • Like 1
Napisano

Swiatło słonecznie nienaturalne i za ostre cienie, ogólnie cieniowanie słabe przez co mała wyrazistość elementów (nie widać prawie wnęki okna itp).

Napisano

Proszę wymień tło. Nie wiem czemu ale kilka osób je dało a na nim zachodzą pewne efekty które powinno się uzyskać w samym maxie, czyli odbicie boku ścianki w szybie i na płytkach. Niektórzy uważali, że referka jest kiepska bo ma za dużo tła który daje klimat całej scenie. Owszem, tło działa na całą resztę ale ja nie uważałem tego za minus tej sceny bo trzeba umieć dobrać wszystko czyli shadery, oświetlenie i environment aby zrobić dobrą wizkę.

Napisano

mikodelini, no z tym displacem właśnie trochę dziwne, bo jest ujemny :D Spróbuję z dodatnim. Co do materiału - screen.

gientekwl, te plamy na kafelkach to celowe, gdzieś widziałem takie płytki i chciałem uzyskać podobny efekt ...i chyba nie do końca mi to wyszło :P

Nash23, przyjąłem uwagę i poprawię :)

Tores, również postaram się poprawić.

 

Update:

344f6a087a304331cb02a3a4aae77.jpg

hi-res

Napisano

Kolejny interior - tym razem też dom z MB - EB1, tyle że inne ujęcie - ref.

 

5psth.jpg

hi-res

 

Jestem na takim etapie, że nie widzę ani błędów ani nic do poprawy, więc komentarze mile widziane :)

Napisano

Zbyt mocne światło zza okna (z dołu).

Przez to traci się geometrię pomieszczenia (nad oknem)

Parapet kiepski

Tło za mocno zjarane (przecież nie ma słońca)

Konstrukcja barierki do dopracowania, tak jak odbicia w szkle.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności