KamillM Napisano 5 Styczeń 2009 Napisano 5 Styczeń 2009 (edytowane) W ramach odpoczynku od CLS'a wziąłem się w końcu za jakiś interior - Villa Storingavika z przedostatniej Mini-Bitwy :) To moja pierwsza taka scenka więc proszę o komentarze, uwagi, krytyki ;) Jest trochę plam na ścianach, ale to chyba wina nienajlepszych ustawień, w finalnym renderze je podkręcę. --- Zmieniłem nazwę wątku, będę tu dawał wszystkie moje interiory. Edytowane 3 Luty 2009 przez KamillM
gientekwl Napisano 5 Styczeń 2009 Napisano 5 Styczeń 2009 Siema ! masz bardzo słabe GI w scenie... od wejścia przepalenia, dalej nie widać bounce'ingu światła. Pomijając plamy. Popraw shader kafalek no i sampling na materiale tej półki.
KamillM Napisano 6 Styczeń 2009 Autor Napisano 6 Styczeń 2009 Dzięki za odzew! Zmieniłem GI z Quasi-Monte Carlo na Light Cache ...i chyba jest lepiej? :)
gientekwl Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 (edytowane) trochę lepiej jest, bo trochę więcej widać. Obniż lekko ekspozycje, popraw jakość tekstur i możliwe pracuj nad shadingiem. All in all dopracuj to od strony technicznej i pobaw się PS'em. np. Edytowane 6 Styczeń 2009 przez gientekwl
mkeruj Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 W tej scenie (mimo że ubogiej) klimat robią materiały i color blending. Ja bym nad tym się skupił, chociaż moja racja wcale nie musi być najmojsza.
gientekwl Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 mkreruj, masz racje. Mało obiektów, praktycznie nie widać jak to światło w scenie się rozkłada. Głównie materiały i tekstury. Renderuj w większych rozdziałkach
KamillM Napisano 7 Styczeń 2009 Autor Napisano 7 Styczeń 2009 Dzięki za rady :) Oto co mi wyszło: Na dzień dzisiejszy chyba nie jestem w stanie lepiej tego zrobić. I chyba zabiorę się za następną scenkę :P
KamillM Napisano 9 Styczeń 2009 Autor Napisano 9 Styczeń 2009 Posiedziałem trochę nad tą scenką (próbowałem nawet w mentalu renderować, ale jakoś mi nie przypasował) i oto efekty: hi-res Nie zauważyłem, że tło mi się wzięło i ściemniało, także nie patrzcie na to nocne odbicie w kafelkach :P Komentarze/krytyki/rady baaaardzo mile widziane :)
mikodelini Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 moim zdaniem zdecydownie lepiej od poprzedniej wersji :) tylko szkło umywalki zdecydowanie za zielone i bump na blacie wygląda jakby był wypukły zamiast wklęsły jak uzyskałeś takie odbicie na blacie ? bo walcze z takim i jeszcze mi sie nie udało :( pozdr. 1
gientekwl Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 jest ok :) Powalcz przede wszystkim nad klimatem w scenie [kolory], oraz popraw się od strony technicznej [plamy od GI na kaflach] Pzdr.
Nash23 Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Swiatło słonecznie nienaturalne i za ostre cienie, ogólnie cieniowanie słabe przez co mała wyrazistość elementów (nie widać prawie wnęki okna itp).
Tores Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Proszę wymień tło. Nie wiem czemu ale kilka osób je dało a na nim zachodzą pewne efekty które powinno się uzyskać w samym maxie, czyli odbicie boku ścianki w szybie i na płytkach. Niektórzy uważali, że referka jest kiepska bo ma za dużo tła który daje klimat całej scenie. Owszem, tło działa na całą resztę ale ja nie uważałem tego za minus tej sceny bo trzeba umieć dobrać wszystko czyli shadery, oświetlenie i environment aby zrobić dobrą wizkę.
KamillM Napisano 10 Styczeń 2009 Autor Napisano 10 Styczeń 2009 mikodelini, no z tym displacem właśnie trochę dziwne, bo jest ujemny :D Spróbuję z dodatnim. Co do materiału - screen. gientekwl, te plamy na kafelkach to celowe, gdzieś widziałem takie płytki i chciałem uzyskać podobny efekt ...i chyba nie do końca mi to wyszło :P Nash23, przyjąłem uwagę i poprawię :) Tores, również postaram się poprawić. Update: hi-res
KamillM Napisano 3 Luty 2009 Autor Napisano 3 Luty 2009 Kolejny interior - tym razem też dom z MB - EB1, tyle że inne ujęcie - ref. hi-res Jestem na takim etapie, że nie widzę ani błędów ani nic do poprawy, więc komentarze mile widziane :)
mkeruj Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 Zbyt mocne światło zza okna (z dołu). Przez to traci się geometrię pomieszczenia (nad oknem) Parapet kiepski Tło za mocno zjarane (przecież nie ma słońca) Konstrukcja barierki do dopracowania, tak jak odbicia w szkle. 1
Black Pantera Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 Strasznie się rzuca kafelkowanie tekstury na podłodze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się