Napisano 7 Styczeń 200916 l Mam kolejne moze i glupie pytanie ale nigdzie nie moge znalesc na to odpowiedzi. Nie moge pokryc mojego modelu tekstura. dodaje pusta teksture odpalam project master probuje pokolorowac model wylaczam project master a to co narysowalem znika. Mam taki problem tylko w obiektach ktore sam rysuje. Jesli wybieram podstawowe ksztalty i zamienie je na polymesh to moge dodac teksture a w swoich obiektach nie. Why ??? W zalaczniku moj model z ktorym mam taki klopot
Napisano 7 Styczeń 200916 l A uv albo unwarp na tym obiekcie zrobiłeś że chcesz po teksturze malować?
Napisano 7 Styczeń 200916 l Żeby pokryć model texturą musi być on zmapowany ,ten model ma błędy w meshu dłonie i stopy w sumie do niczego konkretnego się nie przyda :) . Ale jak chcesz go pokryć teksturą to : Wczytaj ten model do Zb użyj Make poly mesh potem wejdź w zakładkę Texture i użyj AUV Tiles model zostanie automatycznie zmapowany .To mapowanie nie nadaje się do obróbki np. Photoshopie. Pomaluj model-( im wyższy Sub Divide- podział tym lepsza jakość textury ) po skończeniu malowania w zakładce Texture użyj Col>Tex textura pojawi się w okienku po lewej stronie.
Napisano 9 Styczeń 200916 l Autor ok widze juz te bledy na stopach i rekach. dzieki za pomoc. A co musze zrobic jesli bym chcial teksture namalowac w photoshopie bo jednak rysowac w zbrushu mija sie z celem. W tutorialach ogladalem ze wystarczy stworzyc teksture pozniej klikan col>txr i gotowe mozna malowac. Ale rozumiem ze cos robie nie tak i w moi przypadku cos pominalem. Prosze pomozcie jestem zupelnei zielony to moj pierwszy program od grafiki 3d Edytowane 9 Styczeń 200916 l przez timonpl
Napisano 9 Styczeń 200916 l chłopie, col>tex to przeniesienie koloru z poly na texturę. Texturę musisz najpierw stworzyć w menu texture klikając na new, wcześniej ustaw rozdziałkę. I jak przenosisz kolor na texture to ustaw rgb intensity na 100. jak chcesz malować to najpierw wypełnij obiekt kolorem menu color- fill object i możesz malować.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto