Napisano 7 Marzec 200421 l Oto moja postać Jaś narazie sama głowa (naprawdopodbniej bedzie i Małgosia). Narazie same zrzuty z ekranu.
Napisano 7 Marzec 200421 l Autor A i jeszcze jedno to nie będą postacie z bajki dla dzieci zbierzności imion jest przypadkowa. :)
Napisano 7 Marzec 200421 l Jaś zapowiada sie ciekawie... mam nadzieję, że małgosia będzie równie fajnie wykonan... Pracuj, Pracuj, a dużo w życiu osiągniesz... jeśli chodzi o błędy - to chyba te dwie połówki jego twarzy są chyba niedokładnie zespawanie (chociaż mogę sie mylić)... a może którąś kobietę już wymodelowaną przez urzytkowników forum ochrzcimy Małgosią :D ??
Napisano 7 Marzec 200421 l Bardzo ladnie. Moze ucho powinno byc troche wieksze u gory, a zwezone na dole - [na widoku z lewej]. Zapowiada sie naprawde ciekawie... a ja czekam na Malgosie ;).
Napisano 7 Marzec 200421 l jakos dziwnie nos jest polaczony z oczami, albo oczy sa za szeroko usadowione albo nos jest za waski, dziwnie to troche wyglada
Napisano 7 Marzec 200421 l Autor rdo te połowki nie są w ogóle zespawana dlatego to tak dziwnie wygląda. Co do nosa to chyba rzeczywiście troche za wąski no i ucho też do porawki.
Napisano 7 Marzec 200421 l Cichy - masz moze jakieś fajne referki uszu? Jak tak to plosiem bardzo:) [email protected] A Jasiu okejowy:] Czekam na Małgosie.
Napisano 7 Marzec 200421 l Autor Kozioo niestety nie mam żadnych dobrych referek ucha, ale na 3dtotal jest świetny tutorial jak zrobić ucho w Maya.
Napisano 8 Marzec 200421 l Fajnie, na pierwszy rzut oka myslalem ze to jest Bruce Willis Jeszcze texsturki i bedzie :cool. Pozd
Napisano 8 Marzec 200421 l ładna siatka! A dlaczego przypomina Bruce\'a Willisa? Bo ma za krotki nosek :) Ale zostaw tak, nie wszyscy sa cudownie proporcjonalni. Popraw takze galki oczne - w widoku siatki z przodu spadaja do dolu, powinno byc dokladnie odwrotnie... Pozdro Marek
Napisano 8 Marzec 200421 l Naprawde wszystko jest ładnie - tylko może troche za symetryczna ta twarz ??
Napisano 9 Marzec 200421 l Autor Tekstury będą jak skończe model. Narazie tocze ciężki bój z Jasiem :).
Napisano 9 Marzec 200421 l ja tam nie wnikam w dokladny ksztalt glowy ale moglby ten jas miec wiekszy pojemnik na mozg (w stosunku do twarzy, abstrachujac od proporcji wobec ciala) greets
Napisano 9 Marzec 200421 l zawsze reszte objetosci mozna zapelnic wodą :) polecam kranowke, na zime trzeba dodac troszke borygo zeby nie zamarzlo albo stosowac czapke :) :P
Napisano 14 Marzec 200421 l Hmmm, zapowiada się naprawdę ciekawie. Wyłapujesz błędy, dbasz o ciekawe detale. Naprawdę dobrze wyglądają paski i torba. Gratulacje i czekam na rozwój projektu.
Napisano 14 Marzec 200421 l hehehe to chyba Robin Hood jest co nie??:P A tak poza ty to fajny modelik
Napisano 14 Marzec 200421 l Fajnie, fajnie. Pokaż łuk:] Tylko masz troszke za mocno zarysowane scięgna (czy co to jest) na rękach. Tak jak napisał Gotham - bardzo fajnie wyglądaja te paski i klamry.
Napisano 14 Marzec 200421 l Autor Dzięki za opinie. Łuk pokaże niedługo bo narazie jest w fazie produkcji :). A co do ściągień to miały to być żyły. Może troche za mocno uwydatnione.
Napisano 14 Marzec 200421 l Autor kozioo je się na łukach za bardzo nie znam ale z tego co sobie teraz przeczytałem na google to wychodzi mi że będzie to łuk refleksyjny.:)
Napisano 14 Marzec 200421 l Hehe:) Fajnie, ja refleksa sobie niedługo kupuje. Będe sobie sztrzelał;) Powiedz mi jeszcze (jak chcesz oczywiście) jak robiłeś ten kaftan? Displacem, czy modelowałeś?
Napisano 14 Marzec 200421 l Hehe :D fajna pracka, jak skonczysz modelowanie to zrob jakas animke. Pokaz siatke. pozdr
Napisano 15 Marzec 200421 l to jest mysliwy czy jakis zolnierz (sorki za pytanie - nie znam sie na tym :P) ? bo jak mysliwy to moze by mu sie jakis zajac czy dwa przydaly przy pasie ? bardzo fajny model, nietuzinkowy bym rzekl :)
Napisano 15 Marzec 200421 l wow narscze postac w wipie po tych autach i przepiekna do tego gratuluje!! model piekny pelno ciekawych sczegolikow i nieprzeladowany ... nic tylko patrzec i sie uczyc
Napisano 15 Marzec 200421 l Hmmm, wymodelowanie takiej budowy kaftana to raczej nie był dobry pomysł (raczej na pewno ;) ), modelujesz go pod rig, a to można troszkę przyrównać do zalania sobie stóp betonem.
Napisano 15 Marzec 200421 l Autor Gotham a jaką budowę byś proponował żeby uzyskać podobny efekt a jednocześnie żeby przy rigu nie wychodziły żadne babole.
Napisano 15 Marzec 200421 l Hmmm, z jednej strony prosił by się nowoczesny displace... On zapewnił by identyczny efekt, ale osobiście zdecydował bym się na wyjście z bumpem + ładnie namalowana mapa koloru. Naprawdę efekt tych wybrzuszeń będzie jeszcze lepszy tylko te hmmm drobne góreczki (?) nie wyjdą tak przekonująco, ale nie sądzę aby zbytnio zwracały uwagę. Sam kaftan naprawdę powinieneś zrobić jeszcze raz z mocnym uwzględnieniem topologii siatki pod rig oraz opinających pasków, widać że chciałeś uwzględnić ich wpinanie się w materiał ale wyszło tak jakby kaftan był z baaardzo grubej skóry albo miał pod spodem metalowe płyty.
Napisano 15 Marzec 200421 l Autor No i tutaj mogą się zacząć schody bo... nie jestem zbyt mocny w malowaniu. Ale w koncu trzeba się kiedyś nauczyć.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto