Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 124
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

 

Odbijajac pileczke - a ty zawsze kupujesz program czytajac tylko techniczna specyfikacje i majac sobie za nic jak wyglada interface oraz ignorujac przykladoweprace?

 

Program przy ktorym spedze pare latek, i od ktorego w pewnej mierze zalezy zdobycie srodkow na zycie? 3x tak. Tak, czytam specyfikacje techniczna, tak, zwracam uwage na interfejs, tak, ignoruje to co jest w galerii. W galerii sprzedaje sie talent czlowieka, a ja kupuje program.

Napisano

ford to byl interface silo sorrywszystkich przez omylke wzielem go za jeden z interfacow lwx :D

jeszcze raz sory i usuwam to nieporozumienie :]

peace

Napisano

ogolnie mozna sie cieszyc z tego, ze oba softy jak lw i modo bardzo ciekawie sie rozwijaja.. a miedzy innymi tez dlatego, ze oba w zestawieniu podczas produkcji ladnie wspolpracuja. sam tak dzialam lw + modo.

Napisano

No, a tak na poważnie to jednak moje oczekiwania były większe i póki co darowałem sobie zakup Core. Jest kryzys, trzeba oszczędzać a nie sypać dolarami na - fajny bo fajny - ale póki co zwykły modeler z funkcją instance :]

 

Jeśli tylko pojawi się obiecana reszta featursów, od razu kupuję, a jak tam u was ludzie?

Napisano

u mnie wiedza na temat core jest dosłownie znikoma wiem tylko tyle ile mozna sie dowiedziec z prezentacji "multimedialnych", faq no i puki co jestem zawiedziony jak zwykle.. ale do tego nt juz mnie przyzwyczail... osobisicie jako hobbysta spodziewam sie wielu nowych narzedzi modelarskich poprawy starych bo niekiedy wole modelowac cos punkt po punkcie nizeli kozystać z tego lub tamtego plugina... pozatym fizyka... czasteczki... hv...stare slimacze zbagowane no i wiele wiele mozna by tu jesszcze zyczen miec i sie ma... w lw wszystko wprowadzane jest w slimaczym tepie oby bylo to spowodowane pracami nad core... bo chlopaki zrobili wielkie halo a wyskakuja niemal ze w dresach z jarmarku pokazujac jakies pierdoly i przestaja sie odzywac :P no tak ja to widze... mimo to wierze w chlopakow i jak zrobia porzadny soft to mimo ze nie jestem grafikiem kupie sobie wkoncu LW

tak mi dopomoz bóg

Napisano

Hehe, na każdym forum na którym znajdę wątek z Core w tytule zdania są podzielone. Ja po pierwszych testach powiem tyle, raczej nie bedzie to złamanie NDA- Jest dobrze a będzie jeszcze lepiej;) problem tylko w tym, że pracując w środowisku z programistamiMam wrażenie że za grzyba się nie wyrobią na koniec roku(oczywiście mam nadzieję że się mylę:). Bazując jeszcze opinie na Newtek i tym jak im "wychodziły" rózne rzeczy, to zreguły prezentacje i "road plany" w ich wykonaniu po 2000 roku to jak by oglądać przekaz z monte carlo(wtedy gdy jest festiwal cyrkowy) czasem człowiek przecera oczy ze zdumienia:D

Nie wiem czego to wina, chyba na poważnie ciężko im się było pozbieraćpo tym jak Peebler/Fergusson/Hasting założyli oś zła:)

 

W każdym razie ja jestem bardzo zadowolony z wydanej kasy, jak mi się nie spodoba dalszy rozwój to zrezygnuję, nie ma bólu.

A rewrite był potrzebny:p.

Napisano

http://www.pixsim.co.uk/core/

Z tej strony mozna sciagnac kilka styli dla LightWave CORE.

Dla starych LightWave'owcow polecam szczególnie ten: http://www.pixsim.co.uk/core/gfx/Nostalgia_Theme_v1.0_B1.1_Q3R1.png ;)

Ponadto wartym obejrzenia jest trailer pokazujący miedzymordzie CORE w akcji.

Ze screenow widac rowniez, ze faktycznie chyba wszystko bedzie mialo swoja reprezentacje w postaci nodow! Taki LightWave Houdini? ;)

Dodatkowo kawalek prezentacji CORE mozna ogladnac na stronie_NewTeka przy okazji demonstracji LightWave'a 9.6, o czym wspominal J|L w przypietym temacie "[lightwave 3d] Przydatne linki".

Napisano (edytowane)

G.P. ma racje to 5.0 :] pamietam ten ciemniejszy layout bo to moja pierwsza stycznosc z LW :] choc to moze byl lw4 ? juz nie pamitam wtedy i tak wiecej po boisku za piłka latałem :p

Edytowane przez J|L
Napisano

Jestem nowicjuszem, jeśli chodzi o LW, więc proszę o wyrozumiałość. Być może ktoś już to poruszał, ale przyznam, że nie bardzo chce mi się przeszukiwać całe forum (wolę ten czas przeznaczyć na poznawanie LW). Czy mógłby mnie ktoś oświecić, o co chodzi z tym całym HardCore i Lightwave'em Core? Czy jest to program, który ma zastąpić dotychczasowego Lightwave'a, to znaczy, czy będzie to swego rodzaju jego kontynuacja w nowej szacie i architekturze? Krótko mówiąc, czy dotychczasowy Lightwave będzie dalej rozwijany w dotychczasowej architekturze, czy też wersję 9.6 należy uznać za końcowe stadium obecnej architektury? Niestety, na stronie NewTeka nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Na podstawie dostępnych informacji wnioskuję, że obecna wersja Lightwave'a będzie jeszcze przez jakiś czas poddawana kosmetycznym zabiegom, przypuszczalnie do czasu osiągnięcia przez Lightwave'a Core tego samego poziomu funkcjonalności/możliwości co obecny Lightwave. Czy tak?

Napisano

Czyli co, 10-tki nie będzie? Mam nie czekać?...

Znaczy się soft bez przyszłości.... Ten Core to jakiś niesympatyczny twór. Może i możliwości będą spore, ale jakbym chciał jeźdizć na kombajnie to bawiłbym się Maxem.

No szkoda, a taki był ładny, amerykancki...

Napisano

Newtek właśnie opublikował informację o rozpoczęciu cyklu OpenBeta dla Lightwave 9.6.1. Nowość nie rozwija Lightwave o nowe funkcje, ale ma załatać problemy które znaleziono w wersji 9.6. Oddzielnie rozwijany jest projekt LWCore.

Napisano

Newtek coś znowu uaktualnił na swojej stronie odnośnie CORE

 

Nowości w CORE:

-Parametric Modeling (using a modifier stack).

-Advanced Rendering (viewport preview capable of rendering GI etc.)

-Dynamics (via Bullet Physics Library).

-Animation (animate modeling tasks using expressions, python etc.)

-Architecture (written from the ground up, GPU aware, node-based)

 

Mam pytanie do tych do kupili HARDCORE MS - warto to kupić i pobawić się tą betą? Czy czekać na jakieś RC ? Mnie intryguje bardzo (Bullet Physics Library) no i wspomaganie przez GPU - boję się tylko, że to tylko suche teksty newteka, żeby sprzedać coś co nie działa.

Napisano

hmmm, Newtek zmienial LW co 4 numery, czyli 2-5 (1 to w sumie videoscape 3d) i 6-9, wiec teraz przyszla pora na cos nowego.

Trudno bylo cos wiecej z obecnego renderera wycisnac, dodatkowo pojawily sie technologie wykorzystujace potencjal obliczeniowy GPU. Pamietam pojawienie sie LW 6 i ze byl to bug na bugu, ze czasami az sie pracowac nie dalo. Jezeli taki mialby byc core plius dodatkowo przesiadka to moze byc wielka wtopa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności