Skocz do zawartości

Postać: Posiedzieć, murzynka


Luki Luki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klicek - wlosy to majowe paint effecty skonwertowane na poly, zeby sie renderowaly. Testowalem Shave&haircut, ale rozne dziwne rzeczy mi wychodzily, to bylo szybkie i do stilki sie sprawdza. W animacji pewnie byloby gorzej bo maja milion poly.

Fakt, oczy swieca, cos ze swiatlami pokrecilem, musze na to luknac.

Troche tez nie ulatwia odbioru to ze nie widac ramion, mam jak zwykle cala postac, tylko czegos jeszcze brakuje zebym mogl ja tak poprostu pokazac.

 

edit: poprawione uoczy.

 

murzynka01bj1.jpg

Edytowane przez Luki Luki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

technicznie miodzik ale qrde jezeli chodzi o odbiór to nijak sie ma do tej wczesniejszej Twojej pracki z tą małą rudą piegowatą, po prostu ta twarz mnie nie przekonuje ;) niemniej jednak cacy (hm....moze dlatego ze twarz bez uszu ? ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wyjdę na strasznego konserwatystę aleeeee... wolał bym jakby miała uszy :).

 

Ogólnie to atrakcyjna kobietka, więc jak najbardziej pozytywnie. Jeśli chodzi o formę to jedyne zarzuty tyczą się noska- coś tam jeszcze nie gra, no i szyi- ale tą częścią to chyba jeszcze po prostu się nie zajmowałeś.

 

Jeśli chodzi o render to przydała by się jakaś faktura na skórze- tylko subtelna i przemyślana, po prostu jest dosyć realistyczna (model) i prosty shader nie do końca tu pasuje (a i sss ;) ).

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specular na skórze chyba za mocny, i Tomala ma rację z tym kolorem.

 

Kolor oczu mi się nie podoba za bardzo, takie jakieś wyblakłe. Wszystko jedno czy będą zielone czy brązowe, w końcu to model nie do końca realistyczny, ale żeby ich kolor był trochę ciemniejszy i bardziej intensywny.

 

http://25frames.org/media/news/halle_berry.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2054/2166638322_6502f64011.jpg?v=0

http://www.faceresearch.org/uploads/base/african_female

 

Sam model bardzo ładny.

Edytowane przez Ania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mis3k nie zgodzę się z Tobą, mi się ten model podoba bardziej niż tamten poprzedni co go Luki ma na avatarze. Textury i kolorystyka tylko nie teges a modelu bym już raczej nie poprawiał.

Luki, oczy faktycznie wyblakłe tak jak pisze Ania, spróbuj zmniejszyć specular dla tej części gdzie jest tęczówka bo jej wklęsły kształt ma to do siebie że zawsze się od niej spora część światła odbija.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o kwestie skory, z zalozenia nie chce korzystac ze zdjec przy teksturach i chce zrobic raczej jednolity i bez faktury shader, Dorzucilem sss jako pass i teraz jest zdecydowanie bardziej czekoladowa. Czy lepsza? W tej chwili trudno mi ocenic.

Gotham - uszy sa, nawet je troche odslonilem, ale w takiej fryzurze to bardziej ich nie bedzie widac, chyba ze pod innym katem. Gdyby wlosy miala dluzsze, to widac by ich nie bylo w ogole, popatrz w google na fryzury afro (choc ja stricte afro nie robie).

Realistyczny ten model nie ma byc za bardzo, wiec jesli jakis realizm widac to niedobrze;).

 

Aniu - do takich oczu jak mowisz, nie bylem przekonany, choc wiem ze takie byc powinny. Wlasciwie nie widac w nich zadnego detalu teczowki a ja nie chcialem przesadzic z upraszczaniem. Ale masz racje ze tak powinno byc, wiec troche je sciemnilem, i bede musial popracowac nad odbiciami zeby nie wygladaly nudno.

 

JmTm00 - no i cale szczescie ze jest jak mowisz;). Tamta mnie chwile pracy wiecej kosztowala. Tu ani nia ma kadru ani nie widac pomyslu, to tylko taka prezentacja modelu.

W Ais, chcialbym wierzyc, bylo troche wiecej;).

 

Nowa wersja:

 

murzynka02vf3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, wczoraj słabo nakreśliłem o co mi chodzi więccc... troszkę sprostowań :).

 

Model jest stylizowany (i to fajnie), to nie podlega dyskusji, ale stylizacja nie jest jakoś specjalnie daleko posunięta, jest umiarkowanie realistyczna. Jeśli chodzi o fakturę to źle się wyraziłem, nie chodzi mi o tekstury ze zdjęć, bardziej o zróżnicowanie shadera, jakby była to ilustracja to artysta mieszał by różne kolory oraz w różnym stopniu wykańczał różne części... rendering kompkowy niestety z natury wszystko wykańcza w ten sam sposób, w tym samym stopniu... Stąd pomysł aby to teksturami/światłami/postpro (czym tam chcesz) jakoś ciekawie urozmaicić, bo jak na razie skóra w ogóle mnie nie przekonuje, a tuning koloru speculara nie wniesie za dużo (wersja z sss zdecydowanie lepsza).

 

A co do ucha to odsłaniając kawałek zdradziłeś co tam mi się gryzie, nie uważasz że jest średnio umiejscowione? ;) Sugerował bym opuszczenie. A co do noska to z czasem mi się spodobał :).

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ucho siedzi w miejscu w ktorym mniej wiecej powinno, czyli w poziomie, zaczyna sie w polowie glowy i idzie ku tylowi, a w pionie jest pomiedzy brwiami a dolem nosa, tylko ze jest male, dlatego moze sie wydawac za wysoko. Gdyby bylo widac jego gore, zamiast dolu wydawaloby sie ze jest za nisko, ale nie bede robil jej wielkiej brody;).

 

Render jest sterylny, dlatego nie moglem oprzec sie przed jakims ziarnem. Tylko ze jesli w koncu zrenderuje cala postac, to w formacie a4 glowa bedzie tej wielkosci jakiej jest teraz na obrazkach 600x600. Nie przeszkadza mi taka gladkosc, to raczej brak detali i czegos co bardziej przykuwaloby oko sprawia, ze bladzi sie oczami w poszukiwaniu jakiejs faktury.

 

edit: ciekawe jak zmienia sie charakter razem z kolorem i jasnoscia oczu. To pierwsze spojrzenie bylo znacznie mniej lagodne niz ostatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to podejście trzecie :>.

 

Ucho za małe :>, przez wielkość odfrunęło od mocowania szczęki i zwieńczenia nosa dając nienaturalny efekt, zważywszy fryzurę zakrywającą jego górę można to też załatwić samym obniżeniem uszka :>.

 

A co do renderu to może po prostu inaczej patrzymy na te kwestie, szczerze nie lubię sterylności. Zawsze liczę na zróżnicowanie barw i jakieś subtelności- subtelna faktura ust czy jakaś skaza na skórze/pieprzyk gdzieś zagubiony (przy czym w stylizacji nie łączył bym różnic w kolorze i fakturze w tym samym miejscu). No chyba że tematem była by postać naprawdę Mocno stylizowana ;), wtedy wszystko jest dozwolone.

 

A co do edit to raczej czynnik ludzki, inny dzień, inny nastrój ;). Teraz mógłbym dorzucić że rzęsom przydała by się objętość no i brwiom ciekawszy kolor ;).

 

Pozdrawiam,

Edytowane przez Gotham
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności