Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jakies takie luzne sztuki by pocwiczyc kolor, starac sie cos z niego osiagnac, jakos dobrac.

 

ee9dad5cd03674a6med.jpg

Enviro- max po 10 min na kazdy, oprocz jednego 30min :)

cbc8578372698d7d.png

Kolory na poczatku byly calkiem inne :) zabawa na wartwach i suwakami ;) e2a6ca7ab442dbfemed.jpg

  • Odpowiedzi 188
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na tym kaskowcu zamiast takich ostrych odbic swiatla od frontu pocianal bym po wiekszej powierzchni jakims miekkim pedzlem i ew podmalowal twardym gdzie trzeba. Na twojej wersji zrobiles w ten sposob z niego megaplaszczyzne.

Napisano

oh mein god jakie malunki :D

druga buźka wspaniała wprost nbo a dziadek fakt, trochę z waty cukrowej :P i nie wiem może za nisko ramiona ?

te studia głownie z głowy ?

Napisano (edytowane)

9fa8c4a104834a05med.jpg

3501a675fd73bec9med.jpg

 

5147de2ebac70421med.png

 

 

I cos wiekszego, juz dawno nie robilem nic dluzszego niz 3h. Przyznaje twarze jechane po focie, bo mialy byc strasznie podobne,a z ty mam problemy. :) Jest ogrom rzeczy ktore bym teraz zmienil, np. twarz faceta - jakos zbyt blurowata. Tlo mialo 3 koncepcje, pozostalo na tej zaslonietej przez BIG BAMM BOOM ...:) tylko ze znowu bw;/ koloru sie boje :(

4447324825_680d33f700_b.jpg

Edytowane przez IN Flaamess
Napisano (edytowane)

Jeżeli Ci się nie spieszy to unikaj mazania po focie. Pamiętam jak robiłem pierwszy portret. Uciekałem się do wszystkiego tylko nie po podmalówki, z tym że miałem czas. I skill rośnie i satysfakcja większa. Kolorków się nie bój. Pojedź pierw na warstwie kolor, a potem już na gotowym obrazku, żeby uniknąć po części zdesaturowanych barw. Nie wiem co babeczka trzyma w łapce, ale zlewa się to z branzą typa - dziwnie to wygląda. Posiedź jeszcze nad włosami. Bryła włosów gościa wygląda nawet ok, ale obie fryzurki są lekko sianowate. Patrząc na ich wielkie giwery odnoszę wrażenie że są ciężkie. MOże jaieś pasy/wsporniki dodać? Pzdr

 

...thumby i ryje też spox

Edytowane przez emmilius
Napisano (edytowane)

W koncu , pomiedzy uczelnia, a moja druga polowka znalazlem czas na drobne studia postawy, miesni + inne pierdoly, ktore sie wtloczyly :)

 

zdjecie.jpg

emmilius- mazalem po focie 2 raz w zyciu, byl to prezent, nie liczylo sie czego sie naucze, tlyko czas ktory mnie strasznie wtedy gonil. Ale tylko twarze sa skalkowane ( choc tez nie zupenie, bo swiatlo juz sam na niego nakladalem by pasowalo )

 

Co do koloru, no coz akryl+sztaluga i jazda z natury. W koncu,kiedys tam rozkminie barwy.

 

pozdrawiam

Mateusz

Edytowane przez IN Flaamess
Napisano (edytowane)

Cos swiezego, sprzed apru miniut.

 

Ostatnio mam chec na malowanie kazdym stylem. Pewnie wynika to z tego, ze wciaz poszukuje wlasnego.

 

pozdrawiam

Mateusz

 

// edit:

na poczaatku sie wyswietlal, a dzis juz nie :|

//

 

mentos.png

Edytowane przez IN Flaamess
Napisano

ale problem w tym że ta maska wygląda jakby musie na prawą stronę twarzy przesunęła za bardzo :P a nie leży na mordce, no ale nie wiem, jakoś takie pierwsze wrażenie

Napisano

tez to widze, ale niestety nie lubie za dlugo meczyc jednej rzeczy. Zazwyczaj jak cos maluje, to nastawiam sie na jedna konkretna rzecz. Raz to projektowanie, cocepty, a za drugim razem technika, osiagniecie pewnego celu,efektu za pomoca brusha. W tym wypadku chodzilo o to drugie :D

Napisano

EE tam ogółem nawet sympatycznie wykonanie, ręka może ciut tam przedramię wygięte do góry xD ale co mi sie w oczy rzuca to dziwny problem z klatką piersiową o brzuszkiem :P jakby to wszystko tak dziwnie odgięte do tuły, nie wiem u mnie z anatomią kiepsko ale mam takie dziwne uczucie że ona się wali i jakby odgina w złą stronę , albo stulam

 

i fajnie by było zobaczyć drugą rękę jakoś płynnie nakreśloną by nadać jej tej gracji

jest git, dziwne że Ty za każdym razem malujesz inaczej, lub na innym poziomie xD

Napisano

Reka faktycznie troche surrealistyczna, ja tam wyczuwam 2 lokcie.

Masz tez problem z ukazaniem formy, zauwazylem, ze ludzie od 3d przewaznie dobrze sobie ztym radza wiec jakies proste rzezbienie czy to tradycyjnie, czy w zbrushu pewnie pomoze. Aczkolwiek jesli ktos nie ma ochoty na takie metody, to polecam cos, co sam czasami robie.

 

Ciagniesz linie, po formie. Pokaze na wlasnym przykladzie.

 

attachment.php?attachmentid=930687&stc=1&d=1268662957

Napisano

U mnie wszystko zalezy od godziny,muzyki i nastorju jak mi idzie malowanie. Jesli nad czyms dlugo siedzie, swiatlo ladnie lezy i poprawniej.

 

2 reka schowana za " korona" , na szkicu wszystko bylo widoczne, ale zamalowalem go i nie odzyskam go juz. Na 1 warstwie malowalem.

 

To ze za kazdym razem inaczej maluje zwiazane jest z tym, ze szukam swojego jakiegos stylu i po drugie malowac ciagle tak samo, wydaje mi sie nudne. Lubie kombinowac. Po drugie, kompiuje czesto pewne elementy stylu kogos, co mi sie podoba i po czasie lacze wszystko ze soba. W koncu znajde "siebie" w tym wszystkim ...

 

 

Ice dzieki, ja ogolem forme nadaje pociagnieciami pedzla zgodnie z tym jak sie uklada tkanka. Tutaj to nie wyszlo i nie chcialo mi sie juz poprawiac. Juz tak mam, to do siebie, ze czasem sie nudze dana wizja czegos i szybko koncze. Wole zaczac cos nowego.

Napisano (edytowane)

Aaaa...tak chce sie malowac, a tak malo czasu. :(

Dzis narazie tylko to :) , postaram sie jeszcze kilka machnac dzis.

 

 

 

4483419781_0c0e4890a9_o.png

Edytowane przez IN Flaamess
Napisano

fajny ten drugi speed, pierwszy jakos za chaotyczny jak dla mnie. E Ice ja tą metodę z zarysowaniem linią bryły aktualizuje w moim mającym jescze sporo miejsca na twardzielu ^^ fajnie to wyglada, choc w Twojej teczce nie zauwazylem tej krechy na twarzy!! wciągam to ^^

Napisano (edytowane)

Pare sketchow, srednio po 10-15min na jeden. Choc ogolem, to by z ok. 40min na jedno. Zawsze pierw robie szkielet, ustawiam, miesnie itp.

 

Dodam, ze ogrom rzeczy zaciagam od innych. Staram sie dochodzic do wszystkiego sam, jednak po co tracic ogrom czasu, keidy ktos juz cos ma i wystarczy to przeanalizowac. :) [

 

 

4505396287_95f45bdc5f_b.jpg

Edytowane przez IN Flaamess
Napisano

On genialnie ustawia-wygina cialo, anatomie, co strasznie mi sie podoba . Anatomie lubie podpatrywac ,wlasnie , u niego, jednak duzo tu jest jeszcze typka, ktory tworzyl stormrise :) Od niego staram sie najwiecej brac.

 

PS. i duzo z Biomegi :)

Napisano (edytowane)

Ekh...na pocatku keidy nakladam kolory, pasuja mi, potem nakladam swiatlo i dopieszczam. Wychodzi wielka KUPA ...;/

 

4507111017_266eb6c34f_o.png

 

 

PS. czarny przebija ze szkicu :D

Edytowane przez IN Flaamess
Napisano

Nie no fajny pomysl, ale stan przed lustrem i zobacz, czy uda ci sie tak znieksztalcic rece :>

Te sciegna na szyji, miedyz tymi glownymi jest wiekszy odstep. A wogole to niewiadomo skad u ciebie pada swiatlo, przez co oswietlasz zle rozne elementy.

 

Jesli chodzi o kolory, wiem ze lepiej je zrobic dobrze od poczatku, ale pobaw sie suwakami, wkoncu to photoshop! ;)

Napisano

Tak suwaki...:D hm... jak zaczynam sie nimi bawic, wychodzi jeszcze gorzej. Chce sie nauczyc nakladac kolor taki jaki chce (przynajmniej podobny) , a nie machac suwakami az bd odpowiedni, bo to nie nie nauczy kolorow. :)

 

Bd malowal to od nowa, bo szkic mi sie podoba, a szkoda zostawic go tak . Rece poprawie :)

 

dzieki

 

pozdrawiam

 

Mateusz

Napisano

kompozycja troche zbyt centralna: w sensie że prawie idealnie symetryczna, to jeszcze główna postać jest mniej więcej po środku "wysokości obszaru roboczego". jakbyś dodał troche obszaru na dole, albo troche u góry, to chyba powinno wyglądać ciekawiej ;)

Napisano

wiesz.. ja popieram wypowiedz Ica, bo jesli juz bawisz sie w grafike komputerową to warto nauczyc sie miedzy innymi operowac suwakami saturacji, nasycenia, kontrastu itp bo to sie napewno przyda.. A jesli chcesz sie najpoprawniej uczyc kolorow to:

 

Musze wiecej z natury malowac. :)
... maluj z natury tradycyjnym,i technikami^^
Napisano

Maluje tradycyjnie, Kupilem akryl i smigam troszke. POwiem szczerze, ze z poczatku bylo kropnie, ale teraz malowanie farbami jest lepsze od DP. Lubie grubo polozyc farbe i miziac ja. Co prawda, nadal proporcje leza i anatomia, gdy maluje postac na sztaludze...ale co tam tzreba byc hardym i do przodu.

 

Suwakami kontrastu, nasycenia i jasnosci umiem sie poslugiwac. Mowilem otych RGB blue green red :)

 

dzisiejszy malunek :) ( kilka refek poszlo do tego )

 

4550261615_9bf5a67d0b_o.png

Napisano

tło, twarz i włosy sa naprawde ekstra, bardzo mi sie też podoba broń, ale efekt psują za wąskie ramiona i za cienkie "plastelinowe" nadgarstki :) jakbyś to poprawił to byłoby super :)

Napisano

No w sumie duzy mech w mgle i swiecacymi oczyma to dosc popularny motyw, ale ja musialem zrobic takie cos swojego :D

 

Tlo to odwrocona kamienica +ludzik + mech ....i jest :)

Napisano

kolory mi się podobają bardzo, ludź i filary też

chmury i skały rozumiem niedokończone?

skały takie mało z kamienia jakieś takie

ogólnie ciekawy klimat stworzyłeś

Napisano

Widac duzy postep, ale w obrazku jest strasznie ciasno, nie czuc jeszcze przestrzeni. Moim zdaniem najwiekszym winowajaca sa te "górki" na ziemi przed filarami splaszcza je jeszcze bardzoej dodaj troche perspektywy atmosferycznej i bedzie git.

 

P.S I zrezygnowal bym z tych kiczowatych piorunow ;)

ew sa do poprawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności