szulecki Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 Logo na stronę internetową pewnej gildii z gry Runes of Magic (MMORPG). :) Zrobiłem, bo mnie prosili. ;] 3ds max 2009, Vray 1.5+, Corel Photopaint.
Eden-3d Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 ja jakos wole loga w 2d,zobacz na logo tego forum dwie kreski i robi lepsze wrazenie niz glowa kota w 3d przynajmuiej ja tak mysle,a zrobienie dobrego loga to wcale nie nie jest prosta sprawa.pozdro i szczesliwego nowego roku
szulecki Napisano 31 Grudzień 2008 Autor Napisano 31 Grudzień 2008 eeem.. biorąc pod uwagę, że to do gry Fantasy? o_O Proste logo 2d wyglądałoby conajmniej nie w temacie.
Eden-3d Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 logo to logo,pod spodem podaje przyklad loga Lineage 2 najlepsza gra fantasy rpg w jaka gralem
RaVirr Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 Nie czuję się zbyt kompetentny więc chętnie się wypowiem. Według mnie logo powinno charakteryzować się prostotą...U siebie masz multum kolorów kształtów i właściwie nie wiem co to jest i co przedstawia. I co najgorsze wcale nie kojarzy mi się to z grą fantasy... Sorry.
g0od Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 Wyżej pokazany jpg jest logotypem w logo zawartym - mi osobiście się nie podoba - ale jeśli chodzi o logo - to niestety nie zawsze jest to kwestia gustu - bo logo może być dobre bądź złe niezależnie od tego czy nam się podoba czy nie. Złego kotka szczerze mówiąc logiem bym nie nazwał - bliżej ma do znaku... czy ewentualnie symbolu - co też można tu mocno polemizować bo nomenklatura jest różnie czasami wykładana. Chcesz zrobić dobre logo? Zacznij od Corela/Illustratora czy nawet Flasha. Jest trochę 'zasad' odnośnie jego projektowania - z najważniejszych można wspomnieć o m.in.: • logo powinno być PROSTE w jego projektowaniu należy się kierować w stronę ODEJMOWANIA kolejnych jego elementów, nie dodawania - powinno być sprowadzone do absolutnego minimum przy jednoczesnym zachowaniu formy jaką przyjęliśmy • nie więcej niż TRZY kolory - powinno być możliwe przedstawienie go jedynie za pomocą skali szarości / czerni i bieli • czytelność - czy logo ma trafić na długopis, czy bilbord - powinno być czytelne w każdym rozmiarze • powinno odpowiednio reprezentować (to co mamy zamiar reprezentować :P) - od loga zazwyczaj zaczyna się budowanie marki - więc ma ogromne znaczenie - co do kotka, to akurat się sprawdza, jest spójność - przynajmniej tyle na ile podałeś informacje Logo gildii... no ok, wizualizacji megakorporacji raczej na bazie loga tworzył nie będziesz- nie zmienia to fakt, że chyba dobrze by było gdyby było dobrze - jakkolwiek niegramatycznie to brzmi :P Na Twoim miejscu bym je zrobił w wektorach - na razie bez zabawy w kolor - zwykłym outlinem - a jak już z niego będziesz zadowolony i będzie miał 'coś' w sobie - to kolor sam się znajdzie. Pozdrawiam
Ex3 Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 Jako banerek na stronkę to ten arcik pasuje jak najbardziej, ale jako logo to raczej zacznij od nowa w 2D. Co do samego arcika to: - nie wiem czemu służy to niebieskie futerko, wprowadza wrażenie że oświetlenie jest zwalone, albo je pokaż całe i nie chowaj gdzieś pod spodem albo je wywal bo sieje zamęt. (imho mogłeś dać to jako szal z piór przewieszony przez szyję :D ) - cień w lewym górnym jakiś taki czarny :), na "twarzy" kot ma światło też od lewej i to światełko powinno rozjaśnić ten cień. - ta metalowa (?) rura(?) :) z której wystaje głowa nie wygląda na metalową (w zasadzie nie wygląda na żaden znany mi materiał), ja bym Ci proponował zrobić całą rurę z jednego materiału (teraz front jest szaro-niebiesko-zielony a boki żółtawe ) a te śruby z drugiego (w tej samej tonacji) Popraw to i owo i będziesz miał fajnego arcika. Najlepszego w nowym roku ;)
szulecki Napisano 31 Grudzień 2008 Autor Napisano 31 Grudzień 2008 oh jeez, aleście się uczepili tego loga. Dobra, w takim razie to nie jest logo tylko arcik. ;p Wiem, że 'logo' ma niby być proste. hmm... Może pokażę jak to się wkomponowuje w layout (składane w Corelu)
szulecki Napisano 31 Grudzień 2008 Autor Napisano 31 Grudzień 2008 Ex3 dzięki za opinie dotyczące arciku. Rzeczywiście trochę motałem potem z cieniami w samej postprodukcji (corel) i przesadziłem. :) meya culpa. Te futerko w sumie to nie wiem po co. Chciałem żeby był jakiś akcent jaskrawy przełamujący tę 'szarość' i brud. A futerko mi się wydało takie trochę 'szamańskie', więc zostało. Rura, czy postument, czy krąg miałbyć z kamienia. (hehehehe - wiem ;)) Ale coś mi z mapowaniem nie wyszło i efekt końcowy jest po prostu przypadkowy. :> Mi sie spodobało więc stwierdziłem (aaasz!), że zostawiam. Wesołego wszyskiego w nowym roku !!! :)
purple Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 hej-ale w ogóle ten kot,to do kota ni cholery nie podobny XD może taki był zamiar,nie wiem,ale wyglada raczej jak zielony buldog,któremu obcięto fafoły i generalnie pyszczek... rozumiem,że miał pewnie mieć coś ze złego psa-ale zauważ jedną rzecz- jak się tworzy złego (groźnie wyglądającego) koleżkę,to jakoś tak zawsze podkresla się,a często ironizuje,wyolbrzymia jego własne cechy-cechy męskie: mięśnie tak rozrośnięte,że karku brak, pomroczność jasna z gęby bije, łapa jak 10rąk normalnego człeka,generalnie typ którego nikt by nie chciał w nocy za rogiem spotkać (ewentualnie kościsty typek,ale wtedy zazwyczaj jest masakrycznie brzydki na gębie,zgoszkniały,albo mega mroczny,ale zawsze mega brzydki :D- kościstych też się boimy,bo wyglądają zawsze jak jacyś narwani szaleńcy...) zła postać kobieca (zła groźna-niebezpieczna), to zazwyczaj też mega wyciągnięte zeńskie cechy -wielki cyc,piękna,symetryczna,seksowna a do tego drapiezna i zła buźka,kształtny tyłek,etc...ewentualnie delikatnie nasycona czymś męskim,ale tylko tak,że jeszcze bardziej podkreśla to jej kobieca siłę. *tudzież wariantw budowie kościstej-i tez się boimy tej wariatki,bo to tak samo jak u kościana męskiego-wiadomo ze głównie działa intrygą i nie wiadomo co jej we łbie siedzi ;) tak samo będzie z psem,kotem,szczurem,etc...te groźne będa wieksze,agresywniejsze a kazda ich cecha zewnętrzna będzie wyglądała,jak by służyla do zabijania/robienia krzywdy- kot moze mieć ostre jak brzytwa wąsy, złośliwy,zły i mroczny uśmieszek, ucho jedno,nastroszone (zmysły,czuć,że nasłuchuje wroga,żeby mu się do gardła rzucić,etc...),kły naostrzone,futerko najeżone, pazur wyciagniety, z gęby może cieknąć wściekła ślina,etc... a ten kot,jest po prostu psem buldogiem i to bez gęby- nie czuje w nim cat-power...
Muminek Napisano 10 Luty 2009 Napisano 10 Luty 2009 Obręcz wokół głowy kota to mata szklana ? Tak wygląda.
torm Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 Faktycznie kot nie jest jakiś super extra evil power rangers, ale na filemona też nie wygląda. No... może troszkę ;) Myślę, że jak na stronkę gildii to jest ok.
kamil.ochel Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 te a jak pokazujesz layout to bez anty aliasingu bo w wiekszosci przegladarek jest bez chyba ze tekst to obrazek albo uzywasz safari :) zrob logo a nie art bo art to sobie moze byc ale logo wciaz nie macie :D
szulecki Napisano 13 Luty 2009 Autor Napisano 13 Luty 2009 uzywam safari =D przejrzales mnie na wylot :) to malutka gildia w malutkiej gierce (dopiero Open Beta) >>> gildia powstała jeszcze w Closed Beta. ^-^ A tak w ogole to cieszę sie z komentarzy ^^ logo zrobie zrobie bo faktycznie to raczej arcik... A co obreczy to chcialem zeby wygladalo kamieniscie z elementami fantastyki czyli jakies wystepy nieregularnosci i futerka + domieszka run i takich tam... Wyszlo jak wyszlo.. :) Duzo w tym postprodukcji w sumie kolorowania i te pe. Tez pracowalem nad charakterkiem kotka, bo wlasciwie to jak bym zrobil taka super kreature to by sie nie pokrywalo z naszym gildiowym charakterem (raczej gildia zlozona z ludzi na luzie i takich ogolnie 'peace') :D pozdrawiam serdecznie!
Rekomendowane odpowiedzi