Napisano 31 Grudzień 200816 l Logo na stronę internetową pewnej gildii z gry Runes of Magic (MMORPG). :) Zrobiłem, bo mnie prosili. ;] 3ds max 2009, Vray 1.5+, Corel Photopaint.
Napisano 31 Grudzień 200816 l ja jakos wole loga w 2d,zobacz na logo tego forum dwie kreski i robi lepsze wrazenie niz glowa kota w 3d przynajmuiej ja tak mysle,a zrobienie dobrego loga to wcale nie nie jest prosta sprawa.pozdro i szczesliwego nowego roku
Napisano 31 Grudzień 200816 l Autor eeem.. biorąc pod uwagę, że to do gry Fantasy? o_O Proste logo 2d wyglądałoby conajmniej nie w temacie.
Napisano 31 Grudzień 200816 l logo to logo,pod spodem podaje przyklad loga Lineage 2 najlepsza gra fantasy rpg w jaka gralem
Napisano 31 Grudzień 200816 l Nie czuję się zbyt kompetentny więc chętnie się wypowiem. Według mnie logo powinno charakteryzować się prostotą...U siebie masz multum kolorów kształtów i właściwie nie wiem co to jest i co przedstawia. I co najgorsze wcale nie kojarzy mi się to z grą fantasy... Sorry.
Napisano 31 Grudzień 200816 l Wyżej pokazany jpg jest logotypem w logo zawartym - mi osobiście się nie podoba - ale jeśli chodzi o logo - to niestety nie zawsze jest to kwestia gustu - bo logo może być dobre bądź złe niezależnie od tego czy nam się podoba czy nie. Złego kotka szczerze mówiąc logiem bym nie nazwał - bliżej ma do znaku... czy ewentualnie symbolu - co też można tu mocno polemizować bo nomenklatura jest różnie czasami wykładana. Chcesz zrobić dobre logo? Zacznij od Corela/Illustratora czy nawet Flasha. Jest trochę 'zasad' odnośnie jego projektowania - z najważniejszych można wspomnieć o m.in.: • logo powinno być PROSTE w jego projektowaniu należy się kierować w stronę ODEJMOWANIA kolejnych jego elementów, nie dodawania - powinno być sprowadzone do absolutnego minimum przy jednoczesnym zachowaniu formy jaką przyjęliśmy • nie więcej niż TRZY kolory - powinno być możliwe przedstawienie go jedynie za pomocą skali szarości / czerni i bieli • czytelność - czy logo ma trafić na długopis, czy bilbord - powinno być czytelne w każdym rozmiarze • powinno odpowiednio reprezentować (to co mamy zamiar reprezentować :P) - od loga zazwyczaj zaczyna się budowanie marki - więc ma ogromne znaczenie - co do kotka, to akurat się sprawdza, jest spójność - przynajmniej tyle na ile podałeś informacje Logo gildii... no ok, wizualizacji megakorporacji raczej na bazie loga tworzył nie będziesz- nie zmienia to fakt, że chyba dobrze by było gdyby było dobrze - jakkolwiek niegramatycznie to brzmi :P Na Twoim miejscu bym je zrobił w wektorach - na razie bez zabawy w kolor - zwykłym outlinem - a jak już z niego będziesz zadowolony i będzie miał 'coś' w sobie - to kolor sam się znajdzie. Pozdrawiam
Napisano 31 Grudzień 200816 l Jako banerek na stronkę to ten arcik pasuje jak najbardziej, ale jako logo to raczej zacznij od nowa w 2D. Co do samego arcika to: - nie wiem czemu służy to niebieskie futerko, wprowadza wrażenie że oświetlenie jest zwalone, albo je pokaż całe i nie chowaj gdzieś pod spodem albo je wywal bo sieje zamęt. (imho mogłeś dać to jako szal z piór przewieszony przez szyję :D ) - cień w lewym górnym jakiś taki czarny :), na "twarzy" kot ma światło też od lewej i to światełko powinno rozjaśnić ten cień. - ta metalowa (?) rura(?) :) z której wystaje głowa nie wygląda na metalową (w zasadzie nie wygląda na żaden znany mi materiał), ja bym Ci proponował zrobić całą rurę z jednego materiału (teraz front jest szaro-niebiesko-zielony a boki żółtawe ) a te śruby z drugiego (w tej samej tonacji) Popraw to i owo i będziesz miał fajnego arcika. Najlepszego w nowym roku ;)
Napisano 31 Grudzień 200816 l Autor oh jeez, aleście się uczepili tego loga. Dobra, w takim razie to nie jest logo tylko arcik. ;p Wiem, że 'logo' ma niby być proste. hmm... Może pokażę jak to się wkomponowuje w layout (składane w Corelu)
Napisano 31 Grudzień 200816 l Autor Ex3 dzięki za opinie dotyczące arciku. Rzeczywiście trochę motałem potem z cieniami w samej postprodukcji (corel) i przesadziłem. :) meya culpa. Te futerko w sumie to nie wiem po co. Chciałem żeby był jakiś akcent jaskrawy przełamujący tę 'szarość' i brud. A futerko mi się wydało takie trochę 'szamańskie', więc zostało. Rura, czy postument, czy krąg miałbyć z kamienia. (hehehehe - wiem ;)) Ale coś mi z mapowaniem nie wyszło i efekt końcowy jest po prostu przypadkowy. :> Mi sie spodobało więc stwierdziłem (aaasz!), że zostawiam. Wesołego wszyskiego w nowym roku !!! :)
Napisano 8 Styczeń 200916 l hej-ale w ogóle ten kot,to do kota ni cholery nie podobny XD może taki był zamiar,nie wiem,ale wyglada raczej jak zielony buldog,któremu obcięto fafoły i generalnie pyszczek... rozumiem,że miał pewnie mieć coś ze złego psa-ale zauważ jedną rzecz- jak się tworzy złego (groźnie wyglądającego) koleżkę,to jakoś tak zawsze podkresla się,a często ironizuje,wyolbrzymia jego własne cechy-cechy męskie: mięśnie tak rozrośnięte,że karku brak, pomroczność jasna z gęby bije, łapa jak 10rąk normalnego człeka,generalnie typ którego nikt by nie chciał w nocy za rogiem spotkać (ewentualnie kościsty typek,ale wtedy zazwyczaj jest masakrycznie brzydki na gębie,zgoszkniały,albo mega mroczny,ale zawsze mega brzydki :D- kościstych też się boimy,bo wyglądają zawsze jak jacyś narwani szaleńcy...) zła postać kobieca (zła groźna-niebezpieczna), to zazwyczaj też mega wyciągnięte zeńskie cechy -wielki cyc,piękna,symetryczna,seksowna a do tego drapiezna i zła buźka,kształtny tyłek,etc...ewentualnie delikatnie nasycona czymś męskim,ale tylko tak,że jeszcze bardziej podkreśla to jej kobieca siłę. *tudzież wariantw budowie kościstej-i tez się boimy tej wariatki,bo to tak samo jak u kościana męskiego-wiadomo ze głównie działa intrygą i nie wiadomo co jej we łbie siedzi ;) tak samo będzie z psem,kotem,szczurem,etc...te groźne będa wieksze,agresywniejsze a kazda ich cecha zewnętrzna będzie wyglądała,jak by służyla do zabijania/robienia krzywdy- kot moze mieć ostre jak brzytwa wąsy, złośliwy,zły i mroczny uśmieszek, ucho jedno,nastroszone (zmysły,czuć,że nasłuchuje wroga,żeby mu się do gardła rzucić,etc...),kły naostrzone,futerko najeżone, pazur wyciagniety, z gęby może cieknąć wściekła ślina,etc... a ten kot,jest po prostu psem buldogiem i to bez gęby- nie czuje w nim cat-power...
Napisano 12 Luty 200916 l Faktycznie kot nie jest jakiś super extra evil power rangers, ale na filemona też nie wygląda. No... może troszkę ;) Myślę, że jak na stronkę gildii to jest ok.
Napisano 12 Luty 200916 l te a jak pokazujesz layout to bez anty aliasingu bo w wiekszosci przegladarek jest bez chyba ze tekst to obrazek albo uzywasz safari :) zrob logo a nie art bo art to sobie moze byc ale logo wciaz nie macie :D
Napisano 13 Luty 200916 l Autor uzywam safari =D przejrzales mnie na wylot :) to malutka gildia w malutkiej gierce (dopiero Open Beta) >>> gildia powstała jeszcze w Closed Beta. ^-^ A tak w ogole to cieszę sie z komentarzy ^^ logo zrobie zrobie bo faktycznie to raczej arcik... A co obreczy to chcialem zeby wygladalo kamieniscie z elementami fantastyki czyli jakies wystepy nieregularnosci i futerka + domieszka run i takich tam... Wyszlo jak wyszlo.. :) Duzo w tym postprodukcji w sumie kolorowania i te pe. Tez pracowalem nad charakterkiem kotka, bo wlasciwie to jak bym zrobil taka super kreature to by sie nie pokrywalo z naszym gildiowym charakterem (raczej gildia zlozona z ludzi na luzie i takich ogolnie 'peace') :D pozdrawiam serdecznie!