Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

mam problem z utworzeniem ładnej textury drewana z urzyciem bitmap , mianowice kiedy użyje np. architektural material do utworzenia textury drewa przy urzyciu mapy, kólka w oknie widokowym material editor pokazuje efekt o jaki mi chodzi natomiast po naniesieniu tego materiału na obiekt, obiekt jest szary zupełnie inny jak to pokazuje ta kólka w oknie material editor. generalnie chciałbym tworzyć ladne textury drewna z urzyciem map z efektem jakiegos lakieru na powierzchni itp. morze ktoś wie w czym lezy mój problem i może ktoś ma jakiś dobry sposób na tworzenie w/w interesujących mnie textur.Chodzi mi o bardzo ładny efekt ponieważ chcę sie zając projektowaniem mebli.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A uvw modyfikator przypisany jest do obiektu? Możliwe że musi używać real world scale...

Napisano
  • Autor

szukałem bardzo intensywnie w necie ale gotowych textur drewna nie znalazłem jedyne co udało mi się znaleść na polskich i zagranicznych stronach to mapy drewna i tyle :/. Proponuję osobie która sie zna na tworzenieniu textur drewna i innych, zeby zdradziła sekret tworzenia takiej textury , na jakim materiale wyjściowym opiera swój proces tworzenia takiej textury czy itd. myśle że nie tylko ja byłbym wdzięczny :) :) :)

Napisano

Czy jest jakaś metoda żeby te materiały z poprzedniego postu otworzyć w Maxie 9?

Edytowane przez kindlar

Napisano

Nie wiem czy wszystkie ale w dużej części w opisie jest File Version:

Max 9 więc chyba tak:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności