Napisano 9 Marzec 200916 l Witam mam problem z utworzeniem ładnej textury drewana z urzyciem bitmap , mianowice kiedy użyje np. architektural material do utworzenia textury drewa przy urzyciu mapy, kólka w oknie widokowym material editor pokazuje efekt o jaki mi chodzi natomiast po naniesieniu tego materiału na obiekt, obiekt jest szary zupełnie inny jak to pokazuje ta kólka w oknie material editor. generalnie chciałbym tworzyć ladne textury drewna z urzyciem map z efektem jakiegos lakieru na powierzchni itp. morze ktoś wie w czym lezy mój problem i może ktoś ma jakiś dobry sposób na tworzenie w/w interesujących mnie textur.Chodzi mi o bardzo ładny efekt ponieważ chcę sie zając projektowaniem mebli.
Napisano 9 Marzec 200916 l A uvw modyfikator przypisany jest do obiektu? Możliwe że musi używać real world scale...
Napisano 9 Marzec 200916 l Autor szukałem bardzo intensywnie w necie ale gotowych textur drewna nie znalazłem jedyne co udało mi się znaleść na polskich i zagranicznych stronach to mapy drewna i tyle :/. Proponuję osobie która sie zna na tworzenieniu textur drewna i innych, zeby zdradziła sekret tworzenia takiej textury , na jakim materiale wyjściowym opiera swój proces tworzenia takiej textury czy itd. myśle że nie tylko ja byłbym wdzięczny :) :) :)
Napisano 9 Marzec 200916 l tutaj np.;http://www.mrmaterials.com/resource-central.html?func=select&id=107 (trzeba się zarejestrować)
Napisano 11 Marzec 200916 l Czy jest jakaś metoda żeby te materiały z poprzedniego postu otworzyć w Maxie 9? Edytowane 11 Marzec 200916 l przez kindlar
Napisano 11 Marzec 200916 l Nie wiem czy wszystkie ale w dużej części w opisie jest File Version: Max 9 więc chyba tak:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto