Napisano 10 Marzec 200916 l Mam cylinder, edytuje sobie go używając symmetry. Potem ten cylinder ustawiam gdzieś obrócony i dalsza edycja z uzyciem symmetry jest niemożliwa. Podejrzewam że da się włączyć jakąś edycję local albo local symmetry. Możecie mi coś podpowiedzieć ? :) gryzoń
Napisano 11 Marzec 200916 l Autor Dzięki. Tego też próbowałem ale zauważyłem że działa mi tylko na postaciach. Na zwykłym plane lub cylinder wyskakuje mi napis : "Symmetry Result : 0,01% Symmetry points found. Symmetry map was not stored." Czy da się w jakikolwiek sposób wybrnąć z tego ? Właściwie to mam prosty plane świeżo utorzony i symmetry poniżej jednego procenta :)))
Napisano 11 Marzec 200916 l No faktycznie nie działa:)Takie coś wyczytałem o posable symmetry:"If your model is symmetrical in more than one axis it will also fail. For example, a sphere is symmetrical in all 3 axis." -czyli na cylindrze albo plane nie będzie działać bo jest symetryczny wzdłóż więcej niż jednej osi i program nie wie jak ustawić posable symmetry.Nie wiem co chcesz zrobić z tym plane ale ja bym sprubował wysculptować przed obracaniem z normalną symetrią i potem ewentualnie przy pomocy project all przerzucił detal na element który obróciłeś czy przesunąłeś...może się uda;)
Napisano 11 Marzec 200916 l a spróbuj zrobić nową warstwę, na niej obrócić obiekt i po tym wrócić na pierwszą warstwę gdzie był jeszcze nie obrócony i tam go edytować. Po ponownym włączeniu tej nowej warstwy obiekt powinien wyglądać tak jak ten z pierwszej warstwy tylko że obrócony.
Napisano 11 Marzec 200916 l Autor Dzięki. Po prostu mam w mojej postaci elementy które chciałem dodać w odpowiednich miejscach i są to obiekty takie jak cylinder i torus. Na początku z prostą symetrią wszystko fajnie no ale przydało by mi się to móc edytować już po przestawieniu.
Napisano 11 Marzec 200916 l Autor a spróbuj zrobić nową warstwę, na niej obrócić obiekt i po tym wrócić na pierwszą warstwę gdzie był jeszcze nie obrócony i tam go edytować. Po ponownym włączeniu tej nowej warstwy obiekt powinien wyglądać tak jak ten z pierwszej warstwy tylko że obrócony. Działa ale nie do końca. Zmiany na obróconym obiekcie są zdeformowane. Wygląda na to że lepiej takie coś zrobić przed obróceniem i koniec kropka :) Dzięki.
Napisano 11 Marzec 200916 l Autor [ATTACH]61866[/ATTACH] Przykładowa sytuacja. Ten symetryczny pierścień chciałbym sobie edytować :) Inne pytanie mam. Czy da się ten pierścień jakoś zmirrorować na drugą strone osi X ? Tak abym nie musiał drugiego obiektu ręcznie tam ustawiać.:D
Napisano 11 Marzec 200916 l Zmirrorować się da-clone a potem w menu deformation mirror po osi x i dodajesz jako subtool ten wcześniej sclonowany.
Napisano 11 Marzec 200916 l Autor clone ? a gdzie tego szukać ? W Deformation uzyłem opcji mirror ale pisze że nie da się na obiektach które mają wielopoziomowy subdivision. A da się mirrorować z wieloma poziomami subdivision ?
Napisano 11 Marzec 200916 l Clone masz w tool-tam gdzie load,save as ,simple brush.Przed mirror zrób delete lower subdivisions a potem reconstruct subdivisions i masz spowrotem;)
Napisano 12 Marzec 200916 l Autor Dzięki serdecznie, wszystko doskonale zrozumiałem. Jeszcze tylko jedno pytanie mam. Skoro mam obiekt na 4 poziomie subdiv, to jak zrobię Del Lower to po Reconstruct Subdiv nie mogę wrócić do niższego poziomu subdiv ?
Napisano 12 Marzec 200916 l Jak na 4 poziomie zrobisz del lower to musisz 4 razy kliknąć reconstruct subdiv i masz znowu 4 poziomy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto