Napisano 11 Marzec 200916 l Mój trzeci model zrobiony w Mayi. Główny kształt robiony z kursu, reszta własna. Zdaję sobie sprawę z wielu błędów, które popełniłem ale podejrzewam, że jest jeszcze więcej, których nie zauważyłem więc jestem otwarty na krytykę. pozdrawiam. Edytowane 28 Czerwiec 200915 l przez wormer
Napisano 11 Marzec 200916 l ładnie, w niektórych miejscach smooth grupy "siadają", ogulnie to nice. spust wygląda jakby był unieruchomiony, i jak to strzelać ;p p.s ile poly p.s.2 i czy tekstura będzie?? --------------- pozdro
Napisano 11 Marzec 200916 l Autor Wstyd się przyznać, ale nie wiem co ogólnie uznaje się za poligony, więc wypisze całe statsy jakie mam: Verts:98010 Edges:195968 Faces:97984 Tris:195968 UVs: 106623 A teksturę mam zamiar zacząć robić jak tylko skończę modelować, bo jeszcze zostało mi parę szczegółów dorobienia.
Napisano 11 Marzec 200916 l Polygony nie są tak ważne jak trójkąty. Płaszczyzny kwadrat i sześciokąt mają po tyle samo poly 1 , kwadrat ma 2 trójkąty a sześciokąt 6.
Napisano 11 Marzec 200916 l Autor indian Gdzieś miesiąc, ale samej roboty było może z tydzień, bo z reguły męczyłem go tylko 2-3 dni w tygodniu po 1-2 dwie godziny. 97984 poly to dużo? p.s. Co to są "smooth grupy"?
Napisano 11 Marzec 200916 l smooth grupy http://www.alanmecham.com/max_smoothGroups_MiniTut.pdf "97984 poly to dużo?" zależy od zastosowania modelu
Napisano 11 Marzec 200916 l w majce smooth groupów nie ma jakby co :) i przy okazji od razu powiem, to się przyda na późnie "wertexy to też takie polygony tylko kropki ":D wormer trzaskaj teraz redner studyjny :)
Napisano 12 Marzec 200916 l Z jednej strony jest jak jakiś odlew z plastiku a z 2giej zwłaszcza od góry zbyt kanciaty. Za bardzo "rozpuszcza" się na tych krawędziach. Jak byś zrobił bardziej kanciate i dał texturę to i tak zniknął by kant.
Napisano 12 Marzec 200916 l górna część troche kanciasta, ze spustem pokombinuj może wytnij otwór za nim tak żeby wyglądało że może się gdzieś chować tak jak w prawdziwej giwerce
Napisano 28 Czerwiec 200915 l Autor Po przerwie, spowodowanej maturą i lenistwem, zdecydowałem się dokończyć model. Górę zostawiłem świadomie kanciastą, bo bardziej mi taka pasuje, niektóre rzeczy poprawiłem i dokończyłem, a kilka elementów olałem bo nie chce mi się już męczyć z modelowaniem. Teraz mam zamiar go oteksturować i byłbym wdzięczny za wszelkie rady i linki do tutoriali na temat teksturowania i materiałów do mental raya. Edytowane 28 Czerwiec 200915 l przez wormer
Napisano 28 Czerwiec 200915 l Materiały źle nie wyglądają, tylko że z odbiciami coś jest chyba nie tak. Naboje nie odbijają się ani w magazynku na przedostatnim, ani w broni na pierwszym renderze..
Napisano 29 Czerwiec 200915 l Khatake: Przecież womer napisał: Teraz mam zamiar go oteksturować i byłbym wdzięczny za wszelkie rady i linki do tutoriali na temat teksturowania i materiałów do mental raya. a nie, że "JUŻ" oteksturował ;) Wormer: Ja w mentalu niestety nie pomogę, bo się na nim nie znam kompletnie. Ale z tego co słyszałem to na YouTube jest kupa filmików z nim związanych. Możesz poszukać. :) Pozdrawiam
Napisano 29 Czerwiec 200915 l No spoko tylko po co ten chrom ? nawet jeśli będzie podstawą pod tekstury to to trochę zły kierunek. http://www.game-artist.net/forums/spotlight-articles/42-tutorial-hard-surface-texture-painting.html - moze sie przyda
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto