Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mój trzeci model zrobiony w Mayi. Główny kształt robiony z kursu, reszta własna. Zdaję sobie sprawę z wielu błędów, które popełniłem ale podejrzewam, że jest jeszcze więcej, których nie zauważyłem więc jestem otwarty na krytykę.

pozdrawiam.

Colt_1911_WIP_by_wormR.jpg

Edytowane przez wormer

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ładnie, w niektórych miejscach smooth grupy "siadają", ogulnie to nice.

spust wygląda jakby był unieruchomiony, i jak to strzelać ;p

p.s ile poly

p.s.2 i czy tekstura będzie??

 

---------------

pozdro

Napisano
  • Autor

Wstyd się przyznać, ale nie wiem co ogólnie uznaje się za poligony, więc wypisze całe statsy jakie mam:

Verts:98010

Edges:195968

Faces:97984

Tris:195968

UVs: 106623

 

A teksturę mam zamiar zacząć robić jak tylko skończę modelować, bo jeszcze zostało mi parę szczegółów dorobienia.

Napisano

Polygony nie są tak ważne jak trójkąty.

 

Płaszczyzny kwadrat i sześciokąt mają po tyle samo poly 1 , kwadrat ma 2 trójkąty a sześciokąt 6.

Napisano
  • Autor

indian

Gdzieś miesiąc, ale samej roboty było może z tydzień, bo z reguły męczyłem go tylko 2-3 dni w tygodniu po 1-2 dwie godziny. 97984 poly to dużo?

 

p.s.

 

Co to są "smooth grupy"?

Napisano

w majce smooth groupów nie ma jakby co :)

 

i przy okazji od razu powiem, to się przyda na późnie

"wertexy to też takie polygony tylko kropki ":D

 

wormer trzaskaj teraz redner studyjny :)

Napisano

Z jednej strony jest jak jakiś odlew z plastiku a z 2giej zwłaszcza od góry zbyt kanciaty. Za bardzo "rozpuszcza" się na tych krawędziach. Jak byś zrobił bardziej kanciate i dał texturę to i tak zniknął by kant.

Napisano

górna część troche kanciasta, ze spustem pokombinuj może wytnij otwór za nim tak żeby wyglądało że może się gdzieś chować tak jak w prawdziwej giwerce

Napisano
  • Autor

Po przerwie, spowodowanej maturą i lenistwem, zdecydowałem się dokończyć model. Górę zostawiłem świadomie kanciastą, bo bardziej mi taka pasuje, niektóre rzeczy poprawiłem i dokończyłem, a kilka elementów olałem bo nie chce mi się już męczyć z modelowaniem. Teraz mam zamiar go oteksturować i byłbym wdzięczny za wszelkie rady i linki do tutoriali na temat teksturowania i materiałów do mental raya.

 

studio1.png

studio1flat.png

studio2.png

studio2flat.png

studio3.png

studio3flat.png

Edytowane przez wormer

Napisano

Materiały źle nie wyglądają, tylko że z odbiciami coś jest chyba nie tak. Naboje nie odbijają się ani w magazynku na przedostatnim, ani w broni na pierwszym renderze..

Napisano

Khatake: Przecież womer napisał:

Teraz mam zamiar go oteksturować i byłbym wdzięczny za wszelkie rady i linki do tutoriali na temat teksturowania i materiałów do mental raya.
a nie, że "JUŻ" oteksturował ;)

 

Wormer: Ja w mentalu niestety nie pomogę, bo się na nim nie znam kompletnie. Ale z tego co słyszałem to na YouTube jest kupa filmików z nim związanych. Możesz poszukać. :)

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności