wormer Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 (edytowane) Mój trzeci model zrobiony w Mayi. Główny kształt robiony z kursu, reszta własna. Zdaję sobie sprawę z wielu błędów, które popełniłem ale podejrzewam, że jest jeszcze więcej, których nie zauważyłem więc jestem otwarty na krytykę. pozdrawiam. Edytowane 28 Czerwiec 2009 przez wormer
indian Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 ładnie, w niektórych miejscach smooth grupy "siadają", ogulnie to nice. spust wygląda jakby był unieruchomiony, i jak to strzelać ;p p.s ile poly p.s.2 i czy tekstura będzie?? --------------- pozdro
wormer Napisano 11 Marzec 2009 Autor Napisano 11 Marzec 2009 Wstyd się przyznać, ale nie wiem co ogólnie uznaje się za poligony, więc wypisze całe statsy jakie mam: Verts:98010 Edges:195968 Faces:97984 Tris:195968 UVs: 106623 A teksturę mam zamiar zacząć robić jak tylko skończę modelować, bo jeszcze zostało mi parę szczegółów dorobienia.
indian Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 Faces:97984 (chyba ;p) ile już go męczysz(model)
Muminek Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 Polygony nie są tak ważne jak trójkąty. Płaszczyzny kwadrat i sześciokąt mają po tyle samo poly 1 , kwadrat ma 2 trójkąty a sześciokąt 6.
wormer Napisano 11 Marzec 2009 Autor Napisano 11 Marzec 2009 indian Gdzieś miesiąc, ale samej roboty było może z tydzień, bo z reguły męczyłem go tylko 2-3 dni w tygodniu po 1-2 dwie godziny. 97984 poly to dużo? p.s. Co to są "smooth grupy"?
indian Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 smooth grupy http://www.alanmecham.com/max_smoothGroups_MiniTut.pdf "97984 poly to dużo?" zależy od zastosowania modelu
Destroyer Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 w majce smooth groupów nie ma jakby co :) i przy okazji od razu powiem, to się przyda na późnie "wertexy to też takie polygony tylko kropki ":D wormer trzaskaj teraz redner studyjny :)
DonJakub Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 Z jednej strony jest jak jakiś odlew z plastiku a z 2giej zwłaszcza od góry zbyt kanciaty. Za bardzo "rozpuszcza" się na tych krawędziach. Jak byś zrobił bardziej kanciate i dał texturę to i tak zniknął by kant.
Riddick_MAX Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 górna część troche kanciasta, ze spustem pokombinuj może wytnij otwór za nim tak żeby wyglądało że może się gdzieś chować tak jak w prawdziwej giwerce
wormer Napisano 28 Czerwiec 2009 Autor Napisano 28 Czerwiec 2009 (edytowane) Po przerwie, spowodowanej maturą i lenistwem, zdecydowałem się dokończyć model. Górę zostawiłem świadomie kanciastą, bo bardziej mi taka pasuje, niektóre rzeczy poprawiłem i dokończyłem, a kilka elementów olałem bo nie chce mi się już męczyć z modelowaniem. Teraz mam zamiar go oteksturować i byłbym wdzięczny za wszelkie rady i linki do tutoriali na temat teksturowania i materiałów do mental raya. Edytowane 28 Czerwiec 2009 przez wormer
Đraven Napisano 28 Czerwiec 2009 Napisano 28 Czerwiec 2009 Materiały źle nie wyglądają, tylko że z odbiciami coś jest chyba nie tak. Naboje nie odbijają się ani w magazynku na przedostatnim, ani w broni na pierwszym renderze..
khatake Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 Żaden pistolet nigdy nie jest chromowany.
Gość szysia565 Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 Khatake: Przecież womer napisał: Teraz mam zamiar go oteksturować i byłbym wdzięczny za wszelkie rady i linki do tutoriali na temat teksturowania i materiałów do mental raya. a nie, że "JUŻ" oteksturował ;) Wormer: Ja w mentalu niestety nie pomogę, bo się na nim nie znam kompletnie. Ale z tego co słyszałem to na YouTube jest kupa filmików z nim związanych. Możesz poszukać. :) Pozdrawiam
khatake Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 No spoko tylko po co ten chrom ? nawet jeśli będzie podstawą pod tekstury to to trochę zły kierunek. http://www.game-artist.net/forums/spotlight-articles/42-tutorial-hard-surface-texture-painting.html - moze sie przyda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się