Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mój trzeci model zrobiony w Mayi. Główny kształt robiony z kursu, reszta własna. Zdaję sobie sprawę z wielu błędów, które popełniłem ale podejrzewam, że jest jeszcze więcej, których nie zauważyłem więc jestem otwarty na krytykę.

pozdrawiam.

Colt_1911_WIP_by_wormR.jpg

Edytowane przez wormer
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ładnie, w niektórych miejscach smooth grupy "siadają", ogulnie to nice.

spust wygląda jakby był unieruchomiony, i jak to strzelać ;p

p.s ile poly

p.s.2 i czy tekstura będzie??

 

---------------

pozdro

Napisano

Wstyd się przyznać, ale nie wiem co ogólnie uznaje się za poligony, więc wypisze całe statsy jakie mam:

Verts:98010

Edges:195968

Faces:97984

Tris:195968

UVs: 106623

 

A teksturę mam zamiar zacząć robić jak tylko skończę modelować, bo jeszcze zostało mi parę szczegółów dorobienia.

Napisano

Polygony nie są tak ważne jak trójkąty.

 

Płaszczyzny kwadrat i sześciokąt mają po tyle samo poly 1 , kwadrat ma 2 trójkąty a sześciokąt 6.

Napisano

indian

Gdzieś miesiąc, ale samej roboty było może z tydzień, bo z reguły męczyłem go tylko 2-3 dni w tygodniu po 1-2 dwie godziny. 97984 poly to dużo?

 

p.s.

 

Co to są "smooth grupy"?

Napisano

w majce smooth groupów nie ma jakby co :)

 

i przy okazji od razu powiem, to się przyda na późnie

"wertexy to też takie polygony tylko kropki ":D

 

wormer trzaskaj teraz redner studyjny :)

Napisano

Z jednej strony jest jak jakiś odlew z plastiku a z 2giej zwłaszcza od góry zbyt kanciaty. Za bardzo "rozpuszcza" się na tych krawędziach. Jak byś zrobił bardziej kanciate i dał texturę to i tak zniknął by kant.

Napisano (edytowane)

Po przerwie, spowodowanej maturą i lenistwem, zdecydowałem się dokończyć model. Górę zostawiłem świadomie kanciastą, bo bardziej mi taka pasuje, niektóre rzeczy poprawiłem i dokończyłem, a kilka elementów olałem bo nie chce mi się już męczyć z modelowaniem. Teraz mam zamiar go oteksturować i byłbym wdzięczny za wszelkie rady i linki do tutoriali na temat teksturowania i materiałów do mental raya.

 

studio1.png

studio1flat.png

studio2.png

studio2flat.png

studio3.png

studio3flat.png

Edytowane przez wormer
Napisano

Materiały źle nie wyglądają, tylko że z odbiciami coś jest chyba nie tak. Naboje nie odbijają się ani w magazynku na przedostatnim, ani w broni na pierwszym renderze..

Gość szysia565
Napisano

Khatake: Przecież womer napisał:

Teraz mam zamiar go oteksturować i byłbym wdzięczny za wszelkie rady i linki do tutoriali na temat teksturowania i materiałów do mental raya.
a nie, że "JUŻ" oteksturował ;)

 

Wormer: Ja w mentalu niestety nie pomogę, bo się na nim nie znam kompletnie. Ale z tego co słyszałem to na YouTube jest kupa filmików z nim związanych. Możesz poszukać. :)

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności