Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Mam taki problem: postanowiłam zrobić Ferrari, ale niestety po stworzeniu linii i nadaniu modyfikatora surface nie wszystko sie pokryło. Czy mozecie mi powiedziec dlaczego, bo utknęłam i nie wiem czemu tak sie dzieje. Zdjecdia powinny pomoc. Z góry dziękuje za wszystkie wskazówki.

Edytowane przez anusia86

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 726
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Anusia, obawiam się, że wybrałaś trochę karkołomną metodę modelowania samochodu. Ja polecam zwyczajny polymodeling, wyciaganie krawędzi, łączenie... Żmudne, ale chyba najlepsze.

Napisano
  • Autor

a mnie sie wydawalo ze spliny sa szybsze bo calkiem calkiem to wygladalo no ale coz w takim razie musze pobawic sie edit poly a wogole to jaki polecacie samochod do wymodelowania?

Napisano
postanowiłam zrobić Ferrari, ale niestety po stworzeniu linii i nadaniu modyfikatora surface nie wszystko sie pokryło.

To znaczy chodzi Ci o to że nie wszędzie powstały powierzchnie?Jeśli tak to spróbuj zmienić wartość treshold a jak nie pomoże to użyj fuse żeby vertexy ustawić w jednym punkcie(czasem są trochę poprzesówane i powierzchnie sie nie tworzą).Aczkolwiek Shogun 3D i tak ma rację;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności