anusia86 Napisano 14 Marzec 2009 Napisano 14 Marzec 2009 (edytowane) Witam! Mam taki problem: postanowiłam zrobić Ferrari, ale niestety po stworzeniu linii i nadaniu modyfikatora surface nie wszystko sie pokryło. Czy mozecie mi powiedziec dlaczego, bo utknęłam i nie wiem czemu tak sie dzieje. Zdjecdia powinny pomoc. Z góry dziękuje za wszystkie wskazówki. Edytowane 14 Marzec 2009 przez anusia86
Shogun 3D Napisano 14 Marzec 2009 Napisano 14 Marzec 2009 Anusia, obawiam się, że wybrałaś trochę karkołomną metodę modelowania samochodu. Ja polecam zwyczajny polymodeling, wyciaganie krawędzi, łączenie... Żmudne, ale chyba najlepsze.
anusia86 Napisano 14 Marzec 2009 Autor Napisano 14 Marzec 2009 a mnie sie wydawalo ze spliny sa szybsze bo calkiem calkiem to wygladalo no ale coz w takim razie musze pobawic sie edit poly a wogole to jaki polecacie samochod do wymodelowania?
mafida Napisano 14 Marzec 2009 Napisano 14 Marzec 2009 postanowiłam zrobić Ferrari, ale niestety po stworzeniu linii i nadaniu modyfikatora surface nie wszystko sie pokryło. To znaczy chodzi Ci o to że nie wszędzie powstały powierzchnie?Jeśli tak to spróbuj zmienić wartość treshold a jak nie pomoże to użyj fuse żeby vertexy ustawić w jednym punkcie(czasem są trochę poprzesówane i powierzchnie sie nie tworzą).Aczkolwiek Shogun 3D i tak ma rację;)
Bruneq Napisano 14 Marzec 2009 Napisano 14 Marzec 2009 ja proponuje wpierw te wątki rpzegladnac....unikniesz denerwowania sie w poznieszych etapach modelowania http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?s=&f=49&page=1&pp=25&sort=lastpost&order=desc&daysprune=-1 a potem...zabrac sie za cos latwiejszego, auto troche pozniej, jak juz bedizesz wiedziala co z czym sie je!
Rekomendowane odpowiedzi