soda Napisano 15 Kwiecień 2009 Autor Napisano 15 Kwiecień 2009 (edytowane) To kolejny Updacik. Chyba jednak bede musial zrezygnowac z robienia tego cyborga:/ Brak czasu i zlecenia czekajace. Zostaly dlonie i zyly na lapach do zrobienia. Jesli chodzi o ta mala raczke to powstala w wyniku uzycia srodka na rozrost miesni. Poprostu zle obliczono dawke i zabraklo na prawa reke. Wiec moze byc umiesniona itd itp. NO nic moze sie uda, bede probowal to skonczyc. Pozdrawiam, soda Edytowane 15 Kwiecień 2009 przez soda
Gość Morte Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 Bardzo mi się podoba ten model jest po prostu porządny ciezko czegoś konkrwetnego sie czepic.
debesciak Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 a mi sie nie podoba, koncept słaby, model jakiś bez charakteru sama umiejętność modelowania to jeszcze nie wszystko nie?:>
debesciak Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 sugeruję jedynie, że za mało drapieżny i charakterny, za bardzo wymuskany i wygładzony
soda Napisano 16 Kwiecień 2009 Autor Napisano 16 Kwiecień 2009 spoczko, dojdzie jeszcze detal w ZB. Zreszta taki moj styl^^ Slaby ze mnie koncepciarz, wiec koncept jest jaki jest.
soda Napisano 19 Kwiecień 2009 Autor Napisano 19 Kwiecień 2009 No i cialo skonczone..... teraz kabelki i mechaniczne wstawki^^ Jak bedzie czas to dodam jeszcze wiecej detalu w ZB, jak nie to zrobie w PS i przepale w Crazybumpie lub w PS i bedzie gites. Mam nadzieje jednak, ze starczy czasu i zdetalizuje w ZB. Cholera szkoda, ze mam tyko 3 giga ramu:/
Gość Morte Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 weź nic nie mów ja mam dwa... Ale z tym detalem na łapach to żeś ostro pojechał- świetne żyłki! Dziwi mnie tylko czemu nie pokazałeś tego konceptu który na PC widziałem/
Levus Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 Pięknie Ci wychodzi ten tłuścioszek:) Bardzo przyjemnie, oby tak dalej!
Kuba Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 Bardzo fajnie, szkoda tylko, że nie masz możliwości zwiększenia tempa. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że jednak zdążysz.
Tomala Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 Bardzo ładnie jest, dodałbym jeszcze trochę detalu do ciała bo jest trochę gładko. Może jakieś ślady po bitwach? w końcu to wojownik ;)
soda Napisano 20 Kwiecień 2009 Autor Napisano 20 Kwiecień 2009 Dzieki chlopaki za wsparcie:] Zdaje sobie sprawe ze detalu za malo, ale musze jechac dalej z koksem, zamiast dlubac sie dalej w tym cielsku. Jest w miare OK i jak zaczne dlubac sie w modelu to nie starczy czasu na inne rzeczy. Detal zawsze mozna w PS podrysowac i przepalic, chyba ze jednak uda sie wmiare szybko skonczyc te mechaniczne wstawki.
soda Napisano 20 Kwiecień 2009 Autor Napisano 20 Kwiecień 2009 TO kolejny maly UP! Jutro naramiennik bede meczyl i ta lape mechaniczna o ile czas bede mial. musze zyly jeszcze uwypuklic na spodzie przedramion.
Gość Morte Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 no superaśnie, zazdroszczę skilla jeśli chodzi o żyły w szczególności. Czepiając sie dodam ze o ile ta wtyczka do której podłączony jest kabelek ma fajny detal na skórze wokół i faktycznie wygląda na wbitą i obrośniętą odnawiająca sie tkanka, tak dwie pozostałe wyglądają sporo gorzej. Ah to są screengraby z zbrusha? jak tak to co to za matcap?
soda Napisano 21 Kwiecień 2009 Autor Napisano 21 Kwiecień 2009 Dzieki Morte. Zyly to proscizna:] Sluchaj malujesz standard brushem potem smooth i juz. Te rendery to z 3dsmaxa sa, model wrzucony i zrenderowany^^ z swiatelkiem bez cieni. Chcialem zeby te 2 wejscia byly delikatniejsze, ale jak teraz patrze to masz racje trzeba je bardziej wysunac i tkanka obciagnac.
Matys Napisano 21 Kwiecień 2009 Napisano 21 Kwiecień 2009 (edytowane) fajnei to wyglada. :-) powodzenia. edit. a jeszcze chcialem napisac ze z tymi kabelkami mozesz miec problem bo zjedza Ci duzo poly a nie wiem czy ich efekt bedzie tego wart. Edytowane 21 Kwiecień 2009 przez Matys
zdeno Napisano 21 Kwiecień 2009 Napisano 21 Kwiecień 2009 no słonko jak zawsze rzeźbisz pięknie, trochę brzuszek za gładki aż chce się pogłaskać, może jakiś celullit ? rozstępy? rany cięte i kłute ? a co do kabelka to pewnie by mu śmiesznie grzechotał w trakcie seansów autoerotyzmy , choć tą krótsza rączką to może nie sięga przez brzuszysko ? hmmm .. biedulek
soda Napisano 21 Kwiecień 2009 Autor Napisano 21 Kwiecień 2009 Matys - Dzieki:] Wiem, ze kabelko pochlana sporo poly, ale nie wyobrazam sobie cyborga bez kabelkow. Mozna by je uproscic, ale tak lepiej wygladaja i bede musil sie zmiescic w polycouncie. 11k to dosyc sporo, wiec powinno sie udac. zdeno - mala raczka raczej tam nie dosiegnie:], ale jakby zainstalowc odpowiednie urzadzenie na tej mechanicznej lapie....... odjazd:P Detalik dojdzie jak pisalem wczesniej^^
ttaaddeekk Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 bardzo stylowa postac, az czuc ze ma swoja historie i charakterek fajnei ze nie wchodzisz w hiperdetal, bo juz nie mozna na takie postacie patrzyc, dobrze by bylo jakbys nie wchodzil tez w niego detalem teturki tylko utrzymal ladne/czyste przejscia miedzy kolorami+ dobre cavity. szkoda tylko ze to nie lezy w gustach DW powodzenia
Davegraph Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 czysto i przejrzyście , super wyważone kształty i proporcje :) Robi się coraz ciekawiej :P
Łukasz Jaskólski Napisano 23 Kwiecień 2009 Napisano 23 Kwiecień 2009 masz skila nie ma co fajnie prezentuja sie detale na tle gładkiego cielska (nie zepsuj tego:) no i zrob mu wreszcie nogi pozdro
soda Napisano 25 Kwiecień 2009 Autor Napisano 25 Kwiecień 2009 Dziekuje Wam bardzo milo mi sie zrobilo^^, a tymczasem kolejny UP! Dzis bede walczyl z ta metalowa lapa (najbardziej sie boje tego etapu, bo najmniej przemyslany:/ No, ale zobaczymy co wyjdzie:P Ten naramiennik, to prowizorka i musze retopology zrobic i wygladzic. Szukam jeszcze proporcji i probuje do konceptu sie dopasowac.
Gość Morte Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 nie no wyglada cool! Może bym tylko troszkę go do góry jeszcze wyciągnał, tak zeby troszke ponad linię głowy wystawał.
soda Napisano 26 Kwiecień 2009 Autor Napisano 26 Kwiecień 2009 Dzieki Morte:] Wymeczylem przez weekend mechanizm poruszania reka mechaniczna. Jeszcze to prowizorka, ale najwazniejsze decyzje projektowe juz podjete, wystarczy doglaskac i bedzie cool. Pozdrawiam, soda
Jonasz_Real Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 wygląda jak agregator prądotwórczy :D Jak by takowa była, nie wytrzymałbym takiej wibracji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się