Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

To kolejny Updacik. Chyba jednak bede musial zrezygnowac z robienia tego cyborga:/

Brak czasu i zlecenia czekajace.

Zostaly dlonie i zyly na lapach do zrobienia. Jesli chodzi o ta mala raczke to powstala w wyniku uzycia srodka na rozrost miesni. Poprostu zle obliczono dawke i zabraklo na prawa reke. Wiec moze byc umiesniona itd itp.

NO nic moze sie uda, bede probowal to skonczyc.

Pozdrawiam,

soda

 

1_9-1.jpg

Edytowane przez soda
  • Odpowiedzi 78
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo mi się podoba ten model jest po prostu porządny ciezko czegoś konkrwetnego sie czepic.

Napisano

No i cialo skonczone..... teraz kabelki i mechaniczne wstawki^^

Jak bedzie czas to dodam jeszcze wiecej detalu w ZB, jak nie to zrobie w PS i przepale w Crazybumpie lub w PS i bedzie gites. Mam nadzieje jednak, ze starczy czasu i zdetalizuje w ZB. Cholera szkoda, ze mam tyko 3 giga ramu:/

 

 

1_10-1.jpg

Napisano

weź nic nie mów ja mam dwa...

Ale z tym detalem na łapach to żeś ostro pojechał- świetne żyłki!

Dziwi mnie tylko czemu nie pokazałeś tego konceptu który na PC widziałem/

Napisano

Bardzo ładnie jest, dodałbym jeszcze trochę detalu do ciała bo jest trochę gładko. Może jakieś ślady po bitwach? w końcu to wojownik ;)

Napisano

Dzieki chlopaki za wsparcie:]

Zdaje sobie sprawe ze detalu za malo, ale musze jechac dalej z koksem, zamiast dlubac sie dalej w tym cielsku. Jest w miare OK i jak zaczne dlubac sie w modelu to nie starczy czasu na inne rzeczy. Detal zawsze mozna w PS podrysowac i przepalic, chyba ze jednak uda sie wmiare szybko skonczyc te mechaniczne wstawki.

Napisano

TO kolejny maly UP!

Jutro naramiennik bede meczyl i ta lape mechaniczna o ile czas bede mial.

musze zyly jeszcze uwypuklic na spodzie przedramion.

 

1_11-1.jpg

 

1_12.jpg

Napisano

no superaśnie, zazdroszczę skilla jeśli chodzi o żyły w szczególności.

Czepiając sie dodam ze o ile ta wtyczka do której podłączony jest kabelek ma fajny detal na skórze wokół i faktycznie wygląda na wbitą i obrośniętą odnawiająca sie tkanka, tak dwie pozostałe wyglądają sporo gorzej.

 

Ah to są screengraby z zbrusha? jak tak to co to za matcap?

Napisano

Dzieki Morte. Zyly to proscizna:] Sluchaj malujesz standard brushem potem smooth i juz.

Te rendery to z 3dsmaxa sa, model wrzucony i zrenderowany^^ z swiatelkiem bez cieni.

 

Chcialem zeby te 2 wejscia byly delikatniejsze, ale jak teraz patrze to masz racje trzeba je bardziej wysunac i tkanka obciagnac.

Napisano (edytowane)

fajnei to wyglada. :-) powodzenia.

 

edit.

a jeszcze chcialem napisac ze z tymi kabelkami mozesz miec problem bo zjedza Ci duzo poly a nie wiem czy ich efekt bedzie tego wart.

Edytowane przez Matys
Napisano

no słonko jak zawsze rzeźbisz pięknie, trochę brzuszek za gładki aż chce się pogłaskać, może jakiś celullit ? rozstępy? rany cięte i kłute ? a co do kabelka to pewnie by mu śmiesznie grzechotał w trakcie seansów autoerotyzmy , choć tą krótsza rączką to może nie sięga przez brzuszysko ? hmmm .. biedulek

Napisano

Matys - Dzieki:] Wiem, ze kabelko pochlana sporo poly, ale nie wyobrazam sobie cyborga bez kabelkow. Mozna by je uproscic, ale tak lepiej wygladaja i bede musil sie zmiescic w polycouncie. 11k to dosyc sporo, wiec powinno sie udac.

 

zdeno - mala raczka raczej tam nie dosiegnie:], ale jakby zainstalowc odpowiednie urzadzenie na tej mechanicznej lapie....... odjazd:P

Detalik dojdzie jak pisalem wczesniej^^

Napisano

bardzo stylowa postac, az czuc ze ma swoja historie i charakterek

fajnei ze nie wchodzisz w hiperdetal, bo juz nie mozna na takie postacie patrzyc, dobrze by bylo jakbys nie wchodzil tez w niego detalem teturki tylko utrzymal ladne/czyste przejscia miedzy kolorami+ dobre cavity. szkoda tylko ze to nie lezy w gustach DW

 

powodzenia

Napisano

Dziekuje Wam bardzo milo mi sie zrobilo^^, a tymczasem kolejny UP! Dzis bede walczyl z ta metalowa lapa (najbardziej sie boje tego etapu, bo najmniej przemyslany:/

No, ale zobaczymy co wyjdzie:P

 

Ten naramiennik, to prowizorka i musze retopology zrobic i wygladzic. Szukam jeszcze proporcji i probuje do konceptu sie dopasowac.

 

1_14.jpg

Napisano

nie no wyglada cool!

Może bym tylko troszkę go do góry jeszcze wyciągnał, tak zeby troszke ponad linię głowy wystawał.

Napisano

Dzieki Morte:]

 

Wymeczylem przez weekend mechanizm poruszania reka mechaniczna.

Jeszcze to prowizorka, ale najwazniejsze decyzje projektowe juz podjete, wystarczy doglaskac i bedzie cool.

 

Pozdrawiam,

 

soda

 

1_15.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności