Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

To kolejny Updacik. Chyba jednak bede musial zrezygnowac z robienia tego cyborga:/

Brak czasu i zlecenia czekajace.

Zostaly dlonie i zyly na lapach do zrobienia. Jesli chodzi o ta mala raczke to powstala w wyniku uzycia srodka na rozrost miesni. Poprostu zle obliczono dawke i zabraklo na prawa reke. Wiec moze byc umiesniona itd itp.

NO nic moze sie uda, bede probowal to skonczyc.

Pozdrawiam,

soda

 

1_9-1.jpg

Edytowane przez soda

  • Odpowiedzi 78
  • Wyświetleń 38,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo mi się podoba ten model jest po prostu porządny ciezko czegoś konkrwetnego sie czepic.

Napisano

a mi sie nie podoba, koncept słaby, model jakiś bez charakteru

sama umiejętność modelowania to jeszcze nie wszystko nie?:>

Napisano

sugeruję jedynie, że za mało drapieżny i charakterny, za bardzo wymuskany i wygładzony

Napisano
  • Autor

spoczko, dojdzie jeszcze detal w ZB. Zreszta taki moj styl^^ Slaby ze mnie koncepciarz, wiec koncept jest jaki jest.

Napisano
  • Autor

No i cialo skonczone..... teraz kabelki i mechaniczne wstawki^^

Jak bedzie czas to dodam jeszcze wiecej detalu w ZB, jak nie to zrobie w PS i przepale w Crazybumpie lub w PS i bedzie gites. Mam nadzieje jednak, ze starczy czasu i zdetalizuje w ZB. Cholera szkoda, ze mam tyko 3 giga ramu:/

 

 

1_10-1.jpg

Napisano

weź nic nie mów ja mam dwa...

Ale z tym detalem na łapach to żeś ostro pojechał- świetne żyłki!

Dziwi mnie tylko czemu nie pokazałeś tego konceptu który na PC widziałem/

Napisano

Pięknie Ci wychodzi ten tłuścioszek:) Bardzo przyjemnie, oby tak dalej!

Napisano

Bardzo fajnie, szkoda tylko, że nie masz możliwości zwiększenia tempa. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że jednak zdążysz.

Napisano

Bardzo ładnie jest, dodałbym jeszcze trochę detalu do ciała bo jest trochę gładko. Może jakieś ślady po bitwach? w końcu to wojownik ;)

Napisano
  • Autor

Dzieki chlopaki za wsparcie:]

Zdaje sobie sprawe ze detalu za malo, ale musze jechac dalej z koksem, zamiast dlubac sie dalej w tym cielsku. Jest w miare OK i jak zaczne dlubac sie w modelu to nie starczy czasu na inne rzeczy. Detal zawsze mozna w PS podrysowac i przepalic, chyba ze jednak uda sie wmiare szybko skonczyc te mechaniczne wstawki.

Napisano
  • Autor

TO kolejny maly UP!

Jutro naramiennik bede meczyl i ta lape mechaniczna o ile czas bede mial.

musze zyly jeszcze uwypuklic na spodzie przedramion.

 

1_11-1.jpg

 

1_12.jpg

Napisano

no superaśnie, zazdroszczę skilla jeśli chodzi o żyły w szczególności.

Czepiając sie dodam ze o ile ta wtyczka do której podłączony jest kabelek ma fajny detal na skórze wokół i faktycznie wygląda na wbitą i obrośniętą odnawiająca sie tkanka, tak dwie pozostałe wyglądają sporo gorzej.

 

Ah to są screengraby z zbrusha? jak tak to co to za matcap?

Napisano
  • Autor

Dzieki Morte. Zyly to proscizna:] Sluchaj malujesz standard brushem potem smooth i juz.

Te rendery to z 3dsmaxa sa, model wrzucony i zrenderowany^^ z swiatelkiem bez cieni.

 

Chcialem zeby te 2 wejscia byly delikatniejsze, ale jak teraz patrze to masz racje trzeba je bardziej wysunac i tkanka obciagnac.

Napisano

fajnei to wyglada. :-) powodzenia.

 

edit.

a jeszcze chcialem napisac ze z tymi kabelkami mozesz miec problem bo zjedza Ci duzo poly a nie wiem czy ich efekt bedzie tego wart.

Edytowane przez Matys

Napisano

no słonko jak zawsze rzeźbisz pięknie, trochę brzuszek za gładki aż chce się pogłaskać, może jakiś celullit ? rozstępy? rany cięte i kłute ? a co do kabelka to pewnie by mu śmiesznie grzechotał w trakcie seansów autoerotyzmy , choć tą krótsza rączką to może nie sięga przez brzuszysko ? hmmm .. biedulek

Napisano
  • Autor

Matys - Dzieki:] Wiem, ze kabelko pochlana sporo poly, ale nie wyobrazam sobie cyborga bez kabelkow. Mozna by je uproscic, ale tak lepiej wygladaja i bede musil sie zmiescic w polycouncie. 11k to dosyc sporo, wiec powinno sie udac.

 

zdeno - mala raczka raczej tam nie dosiegnie:], ale jakby zainstalowc odpowiednie urzadzenie na tej mechanicznej lapie....... odjazd:P

Detalik dojdzie jak pisalem wczesniej^^

Napisano

bardzo stylowa postac, az czuc ze ma swoja historie i charakterek

fajnei ze nie wchodzisz w hiperdetal, bo juz nie mozna na takie postacie patrzyc, dobrze by bylo jakbys nie wchodzil tez w niego detalem teturki tylko utrzymal ladne/czyste przejscia miedzy kolorami+ dobre cavity. szkoda tylko ze to nie lezy w gustach DW

 

powodzenia

Napisano

czysto i przejrzyście , super wyważone kształty i proporcje :)

Robi się coraz ciekawiej :P

Napisano
  • Autor

Dziekuje Wam bardzo milo mi sie zrobilo^^, a tymczasem kolejny UP! Dzis bede walczyl z ta metalowa lapa (najbardziej sie boje tego etapu, bo najmniej przemyslany:/

No, ale zobaczymy co wyjdzie:P

 

Ten naramiennik, to prowizorka i musze retopology zrobic i wygladzic. Szukam jeszcze proporcji i probuje do konceptu sie dopasowac.

 

1_14.jpg

Napisano

nie no wyglada cool!

Może bym tylko troszkę go do góry jeszcze wyciągnał, tak zeby troszke ponad linię głowy wystawał.

Napisano
  • Autor

Dzieki Morte:]

 

Wymeczylem przez weekend mechanizm poruszania reka mechaniczna.

Jeszcze to prowizorka, ale najwazniejsze decyzje projektowe juz podjete, wystarczy doglaskac i bedzie cool.

 

Pozdrawiam,

 

soda

 

1_15.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności