Napisano 15 Kwiecień 200915 l Autor To kolejny Updacik. Chyba jednak bede musial zrezygnowac z robienia tego cyborga:/ Brak czasu i zlecenia czekajace. Zostaly dlonie i zyly na lapach do zrobienia. Jesli chodzi o ta mala raczke to powstala w wyniku uzycia srodka na rozrost miesni. Poprostu zle obliczono dawke i zabraklo na prawa reke. Wiec moze byc umiesniona itd itp. NO nic moze sie uda, bede probowal to skonczyc. Pozdrawiam, soda Edytowane 15 Kwiecień 200915 l przez soda
Napisano 15 Kwiecień 200915 l Bardzo mi się podoba ten model jest po prostu porządny ciezko czegoś konkrwetnego sie czepic.
Napisano 16 Kwiecień 200915 l a mi sie nie podoba, koncept słaby, model jakiś bez charakteru sama umiejętność modelowania to jeszcze nie wszystko nie?:>
Napisano 16 Kwiecień 200915 l sugeruję jedynie, że za mało drapieżny i charakterny, za bardzo wymuskany i wygładzony
Napisano 16 Kwiecień 200915 l Autor spoczko, dojdzie jeszcze detal w ZB. Zreszta taki moj styl^^ Slaby ze mnie koncepciarz, wiec koncept jest jaki jest.
Napisano 19 Kwiecień 200915 l Autor No i cialo skonczone..... teraz kabelki i mechaniczne wstawki^^ Jak bedzie czas to dodam jeszcze wiecej detalu w ZB, jak nie to zrobie w PS i przepale w Crazybumpie lub w PS i bedzie gites. Mam nadzieje jednak, ze starczy czasu i zdetalizuje w ZB. Cholera szkoda, ze mam tyko 3 giga ramu:/
Napisano 19 Kwiecień 200915 l weź nic nie mów ja mam dwa... Ale z tym detalem na łapach to żeś ostro pojechał- świetne żyłki! Dziwi mnie tylko czemu nie pokazałeś tego konceptu który na PC widziałem/
Napisano 19 Kwiecień 200915 l Pięknie Ci wychodzi ten tłuścioszek:) Bardzo przyjemnie, oby tak dalej!
Napisano 19 Kwiecień 200915 l Bardzo fajnie, szkoda tylko, że nie masz możliwości zwiększenia tempa. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że jednak zdążysz.
Napisano 19 Kwiecień 200915 l Bardzo ładnie jest, dodałbym jeszcze trochę detalu do ciała bo jest trochę gładko. Może jakieś ślady po bitwach? w końcu to wojownik ;)
Napisano 20 Kwiecień 200915 l Autor Dzieki chlopaki za wsparcie:] Zdaje sobie sprawe ze detalu za malo, ale musze jechac dalej z koksem, zamiast dlubac sie dalej w tym cielsku. Jest w miare OK i jak zaczne dlubac sie w modelu to nie starczy czasu na inne rzeczy. Detal zawsze mozna w PS podrysowac i przepalic, chyba ze jednak uda sie wmiare szybko skonczyc te mechaniczne wstawki.
Napisano 20 Kwiecień 200915 l Autor TO kolejny maly UP! Jutro naramiennik bede meczyl i ta lape mechaniczna o ile czas bede mial. musze zyly jeszcze uwypuklic na spodzie przedramion.
Napisano 20 Kwiecień 200915 l no superaśnie, zazdroszczę skilla jeśli chodzi o żyły w szczególności. Czepiając sie dodam ze o ile ta wtyczka do której podłączony jest kabelek ma fajny detal na skórze wokół i faktycznie wygląda na wbitą i obrośniętą odnawiająca sie tkanka, tak dwie pozostałe wyglądają sporo gorzej. Ah to są screengraby z zbrusha? jak tak to co to za matcap?
Napisano 21 Kwiecień 200915 l Autor Dzieki Morte. Zyly to proscizna:] Sluchaj malujesz standard brushem potem smooth i juz. Te rendery to z 3dsmaxa sa, model wrzucony i zrenderowany^^ z swiatelkiem bez cieni. Chcialem zeby te 2 wejscia byly delikatniejsze, ale jak teraz patrze to masz racje trzeba je bardziej wysunac i tkanka obciagnac.
Napisano 21 Kwiecień 200915 l fajnei to wyglada. :-) powodzenia. edit. a jeszcze chcialem napisac ze z tymi kabelkami mozesz miec problem bo zjedza Ci duzo poly a nie wiem czy ich efekt bedzie tego wart. Edytowane 21 Kwiecień 200915 l przez Matys
Napisano 21 Kwiecień 200915 l no słonko jak zawsze rzeźbisz pięknie, trochę brzuszek za gładki aż chce się pogłaskać, może jakiś celullit ? rozstępy? rany cięte i kłute ? a co do kabelka to pewnie by mu śmiesznie grzechotał w trakcie seansów autoerotyzmy , choć tą krótsza rączką to może nie sięga przez brzuszysko ? hmmm .. biedulek
Napisano 21 Kwiecień 200915 l Autor Matys - Dzieki:] Wiem, ze kabelko pochlana sporo poly, ale nie wyobrazam sobie cyborga bez kabelkow. Mozna by je uproscic, ale tak lepiej wygladaja i bede musil sie zmiescic w polycouncie. 11k to dosyc sporo, wiec powinno sie udac. zdeno - mala raczka raczej tam nie dosiegnie:], ale jakby zainstalowc odpowiednie urzadzenie na tej mechanicznej lapie....... odjazd:P Detalik dojdzie jak pisalem wczesniej^^
Napisano 22 Kwiecień 200915 l bardzo stylowa postac, az czuc ze ma swoja historie i charakterek fajnei ze nie wchodzisz w hiperdetal, bo juz nie mozna na takie postacie patrzyc, dobrze by bylo jakbys nie wchodzil tez w niego detalem teturki tylko utrzymal ladne/czyste przejscia miedzy kolorami+ dobre cavity. szkoda tylko ze to nie lezy w gustach DW powodzenia
Napisano 22 Kwiecień 200915 l czysto i przejrzyście , super wyważone kształty i proporcje :) Robi się coraz ciekawiej :P
Napisano 23 Kwiecień 200915 l masz skila nie ma co fajnie prezentuja sie detale na tle gładkiego cielska (nie zepsuj tego:) no i zrob mu wreszcie nogi pozdro
Napisano 25 Kwiecień 200915 l Autor Dziekuje Wam bardzo milo mi sie zrobilo^^, a tymczasem kolejny UP! Dzis bede walczyl z ta metalowa lapa (najbardziej sie boje tego etapu, bo najmniej przemyslany:/ No, ale zobaczymy co wyjdzie:P Ten naramiennik, to prowizorka i musze retopology zrobic i wygladzic. Szukam jeszcze proporcji i probuje do konceptu sie dopasowac.
Napisano 25 Kwiecień 200915 l nie no wyglada cool! Może bym tylko troszkę go do góry jeszcze wyciągnał, tak zeby troszke ponad linię głowy wystawał.
Napisano 26 Kwiecień 200915 l Autor Dzieki Morte:] Wymeczylem przez weekend mechanizm poruszania reka mechaniczna. Jeszcze to prowizorka, ale najwazniejsze decyzje projektowe juz podjete, wystarczy doglaskac i bedzie cool. Pozdrawiam, soda
Napisano 27 Kwiecień 200915 l wygląda jak agregator prądotwórczy :D Jak by takowa była, nie wytrzymałbym takiej wibracji.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto