Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 162
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ladnie wyglada calosc, ale te oczka jakos mi nie pasuja, wygladaja jakby nie spala kilkanascie godzin, no chyba ze to bylo efektem zamierzonym to zwracam honor :)

Napisano

:( no niestety wcielo i niema... tak jak mowilem wczesniej moim zdaniem ma troche za szeroka szpare miedzy nogami za duza odleglosc miedzy nogami ;D chcialem powiedziec...

Napisano

mi sie wydaje ze to jest textura nalozona na jakis obiekt, shag hair ladniej robi wlosy :P a rzesy jakos nienaturalnie wygladaja chyba sa za dlugie

Napisano

Tak żeby rozwiac wątpliwości:)

To nie jest shag:hair, tylko około 50 (chyba) obiektow (plane 1x7; mshsmth x2) z proceduralną texturką:D A co do koloru to jeszcze nie wiem jaki będzie (blond / ciemne).

Do poprawy są oczywiście włosy najbliżej oczu, zrobie coś, żeby nie było widać tych \"rozwarstwień\".

PS: Shaghaira nie używałem, bo jego włoski nie współgrają z GI :/

Napisano

Mała poprawka włosów... Są bardziej \"chaotycznie\" ułożone. Te 2 pasemka już poprawiłem, lepiej wyglądają:) Tylko render długo trwa i nie chciało mi sie czekać.

Napisano

co do anatomii to najdorzej przejście miedzy lędźwiami i pośladkami i kolejne międzu piersiami i pachą... pamietaj o KOŚCIACH! Pod skórą są kości stary, które są sztywne i ształtują sylwetkę...

Napisano

mnie te wlosy jakos nie przekonuja. ekspert w modelowaniu postaci ze mnie zaden ale mysle ze przydalo by sie wiecej \"puszystosci\"(wszystko zwarta calosc tworzy) i kolorek inny(jasniejszy). jak juz mowilem/pisalem ekspertem nie jestem ale niedlugo sie sam przekonam jak ciezko jest zrobic fajne wlosy bo sam zaczne robic postac. ale twojej nie dorównam.

Napisano

Co do puszystości, to ja chciałem osiągnąć raczej taką \"gładką\" fryzurke. Równo zaczesane włoski.

A treaz wersja ciemna:) Kolor dałem na twarz tylko po to, zeby było lepiej cienie widać, więc jeszcze nie do oceny.

Napisano

Witam.

 

Ty, Ona ma wasy? :-)

 

Co do modelu to bardzo fajnie wykonany, tylko znacznie lepiej wygladala w wersji blond :)

 

Pozdrawiam,

Xalith

Napisano

Mi się bardziej podoba ta ciemna wersja. Nie widać tak bardzo, że one są modelowane z większych obiektów, a nie np. shagiem.

 

Mc-Maxim: A co ci się w niej nie podoba :P ?

Napisano

Widzę ,że mojego wcześniejszego posta zostawiłeś bez odpowiedzi i stwierdziłem ,że trzeba zadziałać :P ...

Oto element o który mi chodziło ( zakreślone na zdjęciu i twoim renderze) jakbyś to poprawił to ta kobita by wyglądało o wiele lepiej.Ale zrobisz jak będziesz chciał ;]

Pozdrawiam

Napisano

podoba mi sie ta posatać. troche mi przypomina umarlaka.. tzn zombi.... oczka takie troche za duze i twarz trohe za męska... :) ale ogolnie naprawde mi sie podoba. pozdrawiam.

Napisano

Dynio - nie \"olałem\" twojego posta, tylko wprowadziłem poprawki po renderze i nie chciało mi się czekać na następny. Ale miło mi, że Ci zależy:)

Całej postaci na razie nie będe pokazywał, bo nie ma po co. Pracuje teraz nad twarzą/włosami i dopiero jak skończe ich dopracowywanie przeniose się na inne części ciała.

A oto poprawione włosy. Zostane przy wersji pt: \"brunetka\" :)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności